Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
THA 1201 | Түрік Халық Әдебиеті І | Екінші курс | 4 | 120 | 2 | 2 | 0 |
Пәнді оқу нәтижесінде білімгерлер түрік халық ауыз әдебиетінің қалыптасу, даму кезеңдері жайлы мағлұмат алады және халық әдебиетінің өзіндік ерекшеліктері, жанрлары туралы терең білім алады. фольклор, халық даналығы, ауызша сөз өнері, халық поэзиясы ұғымдары, фольклор табиғаты, өмір сүру заңдылықтары, фольклор және ұлт тарихы сияқты теориялық және практикалық мәселелерді қарастырады.
Түрік Халық Әдебиеті ІI
-
1. баяндау
2. пікір алмасу
3. пікірталасу
4. проблемалық әдістер
1 | Ауыз әдебиетідегі ақын жыраулық кезеңнің өкілдері мен өлең түрлерін меңгереді |
2 | Ауыз әдебиетіндегі әдеби жанрлардың құрылысы мен ерекшеліктерін үйренеді |
3 | Алғашқы түрік халық театр туындыларын оқып біледі |
4 | Сопылық әдебиетінде бастау алып дамыған әдеби жанрларды меңгереді |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Kошма, мани (тұрмыстық жырлар) | |
2 | Tүркү (жыр) | |
3 | Семаи (жыр түрі) | |
4 | Варсағы (жыр түрі) | |
5 | Дастан | |
6 | Мақал-мәтел, тұрақты тіркестес | |
7 | Жаңылтпаштар, жұмбақтар | |
8 | Анекдоттар, халық ертегілері | |
9 | Oрта оюну (қойылым), меддах | |
10 | Қарагөз (Көлеңке қойылымы) | |
11 | Илахи, нефес (жыр түрлері) | |
12 | Нутук | |
13 | Шатхие (өлеңмен жазылған шығарма) | |
14 | Деме (жыр түрі) | |
15 | деврие |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Ө. Чобаноғлу. Халкбилими курамлары ве араштырма иөнтемлери тарихине гириш. Aнкара: Aкчағ яайынлары 2015. | |
2 | Ө. Чобаноғлу. Aшык тарзы күлтүр геленеғи ве дестан түрү. Aнкара: Aкчағ яайынлары 2018. | |
3 | Ө. Чобаноғлу. Tүрк дүниясы епик дестан геленеғи. Aнкара: Aкчағ яайынлары 2016. | |
4 | Ө. Чобаноғлу. Tүрк дүниясы ортак атасөзлери сөзлүғү, Aнкара: AКМ яайынлары 2015. |