Туризм бакалавриат бағдарламасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
TBTP 3398 Туризмдегі брендинг теориясы және PR төртінші курс 5 150 1 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
А.Исаева

Пән білім алушылардың туризм саласындағы брендинг және PR-шараларды ұйымдастыру саласындағы теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыруға, туризм саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыруға, туристік кәсіпорындарды және туристік дестинацияларды жылжытуда брендинг теориясын және PR технологияларын қолданудың базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

-

-

Топпен жұмыс,  пікір алмасу, сұрақ – жауап,  іскерлік ойын, ми шабуылы, проблемалық әдістер.

1ПОН 1 – Брендинг және қоғаммен байланыста негізгі білімін және дағдыларын тәжірибеде қолдана алады;
2ПОН 2- Бренд менеджмент, жарнама эволюциясы мен қалыптасу жолдарын біледі және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады;
3ПОН 3 – Жарнама мазмұны, туризмдегі қоғаммен байланыс ерекшеліктерін біледі және маркетингтік коммуникациялар мен бренд түрлеріне қарай жіктейді;
4ПОН 4- Бренд құнының стратегиялық және қаржылық аспектілерін командада талдап, жаңа шешімдерді нәтижеге сәйкес ұсына алады
5ПОН 5 Стратегиялық бренд менеджмент әдістері мен технологияларын талдай алады және өз пікірін ұжым пікірімен ұштастыра біледі;
6ПОН 6 – туристік нарықта бренд зерттеулері мен инновацияларды, туристік өнімді сату әдістері мен техникасын қолдану және өткізу арналарын қалыптастырады және жетілдіреді;
7ПОН 7 – туристік нарыққа маркетингтік зерттеу жүргізу, ішкі және халықаралық нарықта туристік фирмамен ұсынылатын қызметтерді жылжыту бойынша жарнамалық компанияларды жоспарлау мен ұйымдастыруда қолдана алады
8ПОН 8 - туристердің қызмет ету бағдарламаларын құрастыру және жарнама мен бренд тиімділігіне талдау жасай алады
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Брендтер мен брендингтің тарихыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
2Брендинг концепциясыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
3Корпоративтік брендингтің маңыздылығыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
4Бренд құру модельдеріАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
5Брендтің өмірлік циклі: даму кезеңдеріАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
6Бренд құнын және меншікті капиталды жылжыту және бағалау тәсілдеріАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
7Тұтынушылардың бренд қабылдауы.Ауызша және жазбашапрезентация
8Бренд принциптері және артықшылықтарыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
9Бренд классификациясы. Бренд код және бренд өлшемшарттарыАуызша және жазбашапрезентация
10Бренд капитализациясыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
11Сауда белгісін күшті брендке айналдыруАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
12Репозициялау және ребрендингАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
13Брендинг іс-шарасын басқаруАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
14Туризм саласындағы PR-қызметтердің ерекшеліктеріАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
15PR науқандарын құру және жоспарлауАуызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Стратегиялық Бренд - менеджмент.Оқулық. 4-ші бас. / Бас ред.: ИсембердиеваА.Б. ;Ауд-р: Кеңесбаева Ү., Қуанышбекова А. - Алматы : Ұлттық аударма бюросы, 2020. - 368 с. - ISBN 978-601-7621-10-0 : Б. ц.
2Б.А.Сулейменов , Г. М. Мутанов. Интеллектуальные системы управления: теория, методы, средства. Монография. 2020.
3Аргимбаев, А.Е. Елдің брендингі және халықаралық PR: Оқу-əдістемелік құрал. - Алматы: «Тұран» Университеті, 2020. - 48б.
4Васильева, Л.А. PR в ресторанно-туристском бизнесе : Учебное пособие . . - Владивосток: Изд-во Дальневост. ун-та, 2014. - 66 c. - ISBN 97S-5-906739-13-1