Tourism
Lesson Code Course Name Class Credit Lesson Time Weekly Lesson Hours (Theoretical) Weekly Lesson Hours (Practice) Weekly Class Hours (Laboratory)
TBTP 3398 Branding theory and PR in tourism төртінші курс 5 150 1 2
Course Descriptions
Kazakh
1ПОН 1 – Брендинг және қоғаммен байланыста негізгі білімін және дағдыларын тәжірибеде қолдана алады;
2ПОН 2- Бренд менеджмент, жарнама эволюциясы мен қалыптасу жолдарын біледі және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады;
3ПОН 3 – Жарнама мазмұны, туризмдегі қоғаммен байланыс ерекшеліктерін біледі және маркетингтік коммуникациялар мен бренд түрлеріне қарай жіктейді;
4ПОН 4- Бренд құнының стратегиялық және қаржылық аспектілерін командада талдап, жаңа шешімдерді нәтижеге сәйкес ұсына алады
5ПОН 5 Стратегиялық бренд менеджмент әдістері мен технологияларын талдай алады және өз пікірін ұжым пікірімен ұштастыра біледі;
6ПОН 6 – туристік нарықта бренд зерттеулері мен инновацияларды, туристік өнімді сату әдістері мен техникасын қолдану және өткізу арналарын қалыптастырады және жетілдіреді;
7ПОН 7 – туристік нарыққа маркетингтік зерттеу жүргізу, ішкі және халықаралық нарықта туристік фирмамен ұсынылатын қызметтерді жылжыту бойынша жарнамалық компанияларды жоспарлау мен ұйымдастыруда қолдана алады
8ПОН 8 - туристердің қызмет ету бағдарламаларын құрастыру және жарнама мен бренд тиімділігіне талдау жасай алады
Relationship between the Curriculum and Learning Outcomes
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10