Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TAOA 4343 | Түрік әдебиетін оқытудың әдістемесі | төртінші курс | 5 | 150 | 2 | 3 | 0 |
Қазіргі білім беру жүйесіндегі инновациялар мен технологияларды пайдалану. Әдебиетті оқыту барысындағы амал-тәсілдер. Әдебиет пәнін оқытуда қолданылатын әдістер. Көркем шығарманы жанрлық ерекшеліктеріне қарай оқыту.
-
TAT 3336 Түрік әдебиеті теориясы
1. баяндау
2. пікір алмасу
3. пікірталас
4. проблемалық әдістер
1 | заманауи білім беру әдістемесін және технологиясын қолданады |
2 | нәтижеге жету үшін іс-әрекеттерді нұсқауларға сәйкес орындайды, дағдысын көрсетеді |
3 | білім алушылардың негізгі құзыреттілігін дамытуға бағытталған іс-әрекеттің мақсатын, міндеттерін, кезеңдерін, нақты тәсілдерін анықтайды |
4 | түрлі сабақ конспектілерін құрастырады; өзінің әдістемелік сауаттылығын рефлекстеу негізінде әдістемелік портфолио қорғау нәтижелерімен түсіндіреді |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Әдебиетті оқытуға жалпы шолу жасау | |
2 | Әдебиетті оқыту үдерісі | |
3 | Әдебиетті оқытудың әдістері | |
4 | Әдебиетті оқыту мақсаттары | |
5 | Әдебиетті оқыту жүйесі | |
6 | Әдебиеттік оқытуд мақсаттары және осы мақсаттарға жету әдістері | |
7 | Техникалық және үлгілік практикалар | |
8 | Оқырман мәтінге қалай қарайды? | |
9 | Қабылдау эстетикасын әдебиетті оқытуда қолдану | |
10 | Мәтінмен байланыс қалай орнатылуы керек? | |
11 | Оқытудың негізгі стратегиялары | |
12 | Референтті жүйені қалай түсінуге болады? | |
13 | Мәтінді өңдеудің қызметі қандай? | |
14 | Мәтінді түсіну/қабылдау әрекеттері | |
15 | оқырман белсенділігі |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Райан, Майкл, Әдебиеттеориясы, 2019. | |
2 | Шунк, Дейл Х., Оқытутеориясы: білім беру көкжиегі, 2019. | |
3 | Д. Ривкин, М. Райан, Әдебиеттеориясы: антология, 2019. | |
4 | Янсон, Торе, Тілтарихы, 2019. |