Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ShT 1103 | Шетел тілі | Бірінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Standart iletişim durumlarında belirli iletişimsel görevlerin çözümüne dayanarak, dilsel materyali değiştirme, değiştirme ve bağlama yeteneğini ve hazırlığını oluşturur. Öğrenciler, alım deneyimlerini, değerlendirme sistemini gözden geçirip tartışarak, çalışma konusuna ilişkin bakış açılarını ifade etme becerilerini öğrenebilir, dil sistemini ve bunu kültürlerarası-iletişimsel etkinliklerde kullanma yollarını öğrenebilirler.
-
-
1.Топпен жұмыс, жұппен жұмыс
2. миға шабуыл
3. TBL-Тапсырмаға бағытталған оқу
4. Жалпы физикалық жауап
5. Суггестопедия
1 | Шетел тілінің грамматикалық және лексикалық құбылыстары мен ерекшеліктерін ажырата алады және оқу ережелерін меңгереді |
2 | Мәтін мен диалог құру барысында өз ойын еркін жеткізе алады |
3 | Ауызша және жазбаша әрекеттер жасау барысында кез келген тақырыптарға пікірталасқа қатыса отырып тапсырмаларды орындайды |
4 | Ағылшын тілін үйренуде мәдениетаралық-коммуникативтік, әлеуметтік-мәдени дағдыларын меңгереді |
5 | Өз ойын еркін жеткізуге, әңгімелесе алуға, мәтінмен жұмыс істеуге ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады |
6 | Шығарма жазу арқылы өз пікірін білдіруде сөздік қорын молайтады |
7 | Кітаптың немесе фильмнің сюжетін салыстыра алады және өз көзқарасын дәлелдермен өз сөзімен жеткізеді |
8 | Аудио-бейнетаспалар тындалым кезінде есте сақтау қабілетін арттырады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Мен және менің отбасым Ағылшын тіліндегі сұраулы сөйлемдер. Суреттеу. | |
2 | Менің бір күнім. Бос уақыт. Ағылшын тіліндегі Present simple және Present continuous шақтары | |
3 | Салт-дәстүрлер. Мейрамдар. Менің соңғы демалысым. Ағылшын тіліндегі Past simple шағы. Дұрыс\бұрыс етістіктер | |
4 | Оқиғаны суреттеу. Ағылшын тіліндегі Past Continuous шағы Мекен және мерзім үстеулері | |
5 | Саяхаттау. Саяхат жоспарлау. Be going to-құрылымы. Менің арманымдағы қала. Менің Отаным. | |
6 | Мейрамханада. Ағылшын тіліндегі Defining relative clauses | |
7 | Күнделікті үй шаруалары. Қызығушылықтар. Шоппинг. Ағылшын тіліндегі Present Perfect және Past simple шақтары | |
8 | Weekend cөзінің пайда болуы. Ағылшын тіліндегі сын есімдер +ed, +ing Сөз жасам түрлері | |
9 | Уақыт жылдамдығы Сын есімдердің салыстырмалы және күшейтпелі формасы Ағылшын тіліндегі сан есім түрлері | |
10 | Қаланы суреттеу. Менің қалам. Ағылшын тіліндегі Extreme сын есімдер | |
11 | Денсаулық-зор байлық. Ағылшын тіліндегі too, enough мөлшер үстеулері Пайдалы және зиянды тағамдар. Салауатты өмір салтын ұстану. | |
12 | Дүкенде сауда жасау. Ұсыныс білдіру. Уақыт белгілеу. Ағылшын тіліндегі Past perfect шағы | |
13 | Оптимист не пессимист болу. Ағылшын тіліндегі келер шақ формалары Шартты сөйлемдер | |
14 | Ырыссыз етістің жасалуы. Түс көру. Армандау. | |
15 | Бізді қоршаған әлем. Студенттік өмір. Ағылшын тіліндегі шақтарды қайталау |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | English File. Pre-Intermediate. Oxford University Press. Fourth edition. 2019. Christina Latham Coenig. Clive Oxenden, Jerry Lambert. | |
2 | Vocabulary in Use (A1-A2). B.A. Zhetpisbayeva, N.P.Serebryakova, X.S.Artamonova. “Эверо” Алматы,2023 | |
3 | «English for elementary students» / Түркістан қ., 2019 / М.A.Киздарбекова, Г.Ә.Оңалбек, С.М.Ерденова, Ж.К.Сұлтанбекова | |
4 | «English for Pre-Intermediate students» / Түркістан қ., 2019 / Г.А.Дүйсебаева, М.А.Бүркітбаева, П.И.Майлықараева, Г.К.Алипхан, О.К.Қабылова | |
5 | Ағылшын тілі: Филология мамандарына арналған ағылшын тілі. Оқу құралы. Түркістан. Тұран, 2017 Н. К. Айтбаева, К. М. Беркимбаев. Д. Ю. Мутанова | |
6 | Английский язык для студентов языковых специальностей. Учебно-методическое пособие. Э.А.Утеубаева, Т.А.Пастушенко, Ю.С.Еськово “Эверо” Алматы,2023 | |
7 | Teaching English to young learners through task-based language teaching. Neriman Akbulut. Denizli, 2014 |