Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PDT 2107 | Кəсіби цифрлық технологиялар | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 2 |
Пəннің мақсаты - ақпараттық-коммуникациялық технологиялар түрлерін, ақпаратты қорғаудың теориялық негіздерін, ақпа ратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі əдістерін, тəсілдерін, заманауи компьютерлік жəне ақпараттық технологиялар құралдарын меңгеру кəсіби қызмет құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдылары меңгеру.
Компьютерлік технология, Компьютерлік желілер
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Жобалау əдісі, топтық жұмыс, IT əдісі, дамыта оқыту технологиясы.
1 | Алгоритмдеу негіздері цифрлық технологияларды тарату процесін немесе жолдарын түсіндіреді. |
2 | Алгоритмдер мақсатқа бағытталған белсенді оқыту қабілетін қалыптастырады. |
3 | Цифрландыруға арналған блок-схемаларды жасау негіздері барлық салада шешімдер қабылдау дағдыларын қолданады. |
4 | Модельдеу əдістері кəсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мəселелерін реттей алады. |
5 | Мəліметтер қоры мен білім қорының нақты объектілері қарым-қатынас орнатады. |
6 | Экономикалық есептердің математикалық модельдері орнатады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Цифрлық технологияларға кіріспе. Сандық технология ландшафтын түсіну. Салалардағы цифрлық технологиялар. | |
2 | Бизнестегі цифрлық инновация. Офисті цифрлан-дыру технологиялары. | |
3 | Бұлттық есептеулер. Бұлтты есептеулердің тұжырымдамалары мен модельдері. Кестелік процессорлар көмегімен цифрлық деректерді өңдеу | |
4 | Бұлттық қызмет провайдерлері (мысалы, AWS, Azure, Google Cloud). Бұлтты орналастыру және тасымалдау стратегиялары. | |
5 | Интернет заттары (IoT). IoT және оның қолданбаларына кіріспе. IoT архитектурасы және компоненттері. Мемлекеттік органдардың қызметін цифрландыру. | |
6 | IoT жүйесіндегі қауіпсіздік және құпиялылық мәселесі. Цифрлық деректер қорын басқару жүйелері. | |
7 | Цифрлық дәуірдегі киберқауіпсіздік. Киберқауіпсіздік негіздері. Графикалық цифрлық деректерді өңдеу бағдарламалары | |
8 | Сандық технологиялардағы қауіптер мен осалдықтар. Сандық активтерді қорғау стратегиялары. Сурет салу, коллаж жасау технологиялар. | |
9 | Деректерді талдау және үлкен деректер. Деректерге негізделген шешім қабылдау. Ескірген бейнелерді қалпына келтіру | |
10 | Үлкен деректер технология- лары (Hadoop, Spark). Деректерді визуализациялау және талдау құралдары. Графикалық анимациялық бағдарламалар. | |
11 | Цифрлық этика және құпиялылық. АТ және цифрлық технологиялардағы этикалық ойлар. Зиянкес бағдарламалар және олардан қорғау. | |
12 | Құпиялық туралы заңдар және сәйкестік (мысалы, GDPR, CCPA). Инновацияны этикалық жауапкершілікпен теңестіру. Ақпарат қорғау жүйесін жобалау негіздері. | |
13 | Дамып келе жатқан цифрлық трендтер. Дамушы техно- логияларды зерттеу (AI, блокчейн). Пароль арқылы ақпаратты қорғау технология –лары | |
14 | АТ және бизнес үшін салдары. Сараптаушы жүйелер | |
15 | IT жобаларындағы инновация және цифрлық трансформация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Н.П.Сапарходжаев, Г.Ж.Ниязова Білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Оқу құралы. Түркістан, 2020. | |
2 | Н.В.Соловова Цифровая педагогика: технологии и методы.Учебное пособие. 2020. | |
3 | Е.В.Фабрикантова, Е.Е.Полянская Современные информационные технологии в образовании: уч. пособие. 2017. | |
4 | Нурпеисова Т.Б. ІТ-инфроқұрылымы – ІТ-инфроструктура: оқу құралы/ Т.Б.Нурпеисова, И.Н.Кайдаш, У.С.Токтагулова. – Алматы: «Бастау», 2018. – 344бет. | |
5 | Беркимбаев К.М., Ниязова Г.Ж., Искендірова Г.С., Бекболат М.С.. Цифрлық педагогика: Оқу құралы.- Алматы, 2022 -119б. | |
6 | Бұзаубақова К.Д., Амирова А.А., Маковецкая А.А. Цифрлық педагогика: Оқулық.- Тараз, 2022 -314б. |