Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
OKDYY 3295 | Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | - | 2 |
Химиядан мектеп курсының бағдарламасында алдын-ала қарастырылған зертханалық тәжірибелерді және практикалық сабақтарды жүргізу әдістемесі. Көрнекілік тәжірибелерді жүргізудің негізгі принциптері. Мектептің химия курсы бағдарламасы бойынша жоспарланған көрнекілік тәжірибелер. Химиялық тәжірибелерді жүргізуде қолданылатын құрал жабдықтарға және қондырғыларға қойылатын негізгі талаптар: герметикалық, жинақылығы және көрнекілігі.
-
Химияны оқыту әдістемесі
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі,, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | мектептегі білім берудің жаңа тұжырымды идеялары мен даму жолдарымен танысады,алған білімдерін практикада жүзеге асырады |
2 | химиялық эксперименттің әр алуан түрлерін қолдана отырып, білімгерлер тәжірибе жасау тәсілдерін үйренеді, талдау жасайды |
3 | эксперимент жүргізу барысында заттардың сапалық құрамын анықтау, берілген затқа тән реакцияларды жасауда білімгер жауапкершілікті сезінеді, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтайды және тәжірибе жасау дағдыларын меңгереді |
4 | Өзіндік жұмыстар сан алуан сарамандық сабақтар, сарамандық тәжірибелерді орындау, есептерді шығару, формулалар бойынша реакцияның теңдеуін құрастыру тәсілдерін оқып үйренеді , іс жүзінде қолданады |
5 | Оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, білім алушылардың білімін, дағдылары мен іскерлігін объективті бағалайды |
6 | Көрнекі құралдар, техникалық оқыту құралдары мен дидактикалық материалдарды білімгерлер тиімді пайдалануды үйренеді |
7 | Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі пәні бойынша білімгерлер химиялық білімдер мен табиғаттың химиялық құбылыстарын тану әдіснамасын және математикалық аппараттарды химия есептерін шығаруда және зертханалық тәжірибелерді жасауда жаңа білімді қалыптастырады және білімгерлер тәжірибелік дағдыларын жетілдіруді үйренеді. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Қазақстан Республикасы дамуының әлеументтік және экономикалық өзгерістері | Жазбаша |
2 | Жаңа оқыту технологиялары. | презентация |
3 | Химиядағы таңғажайып қызықтар. | Сұрақ-жауап |
4 | Химиялық эксперименттің танымдағы ролі. | Ауызша және жазбаша |
5 | Мектеп химия кабинеті және оның ролі. | Жазбаша |
6 | Зертханашының дайындық бөлмесінің жабдықтары. | Ауызша және жазбаша |
7 | Мектеп химия эксперименті химияны оқыту жүйесіндегі әдіс және әдістемелік амал. | презентация |
8 | Зертханалық тәжірибелер мен практикалық сабақтарды өткізуге қойылатын талаптар. | Жазбаша |
9 | Химия пәнін оқытуда интернетті тиімді пайдалану. | Жазбаша |
10 | «Қышқылды-сілтілік» тепе-теңдік тақырыбын талдау және арнайы пәндермен өзара байланыстары. | Ауызша және жазбаша |
11 | «Модульдік оқыту технологиясы химия сабағында». | презентация |
12 | Мұғалімнің жұмыс жоспарлары | Жазбаша |
13 | Оқушылардың зертханалық жұмыстары. | Ауызша және жазбаша |
14 | Проблемалық баяндау әдісі. | презентация |
15 | Жай және күрделі заттардың үлгілерімен танысу. | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 | PÇ16 | PÇ17 |
---|