Жалпы медицина
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
OAG 4301 Акушерлік іс және гинекология төртінші курс 10 300 - 25 0
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі, Қазақ тілі
1. Медицина ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор, Нурхасимова Раушан Габбасқызы,2.«Акушерлік іс және гинекология» кафедрасының аға оқытушысы,медицина ғылымдарының кандидаты Худайбергенова Салтанат Сатыбалдықызы,3.«Акушерлік іс және гинекология» кафедрасының аға оқытушысы, дәрігер акушер гинекологЗулпухаров Асатулла Жуманұлы ,4.«Акушерлік іс және гинекология» кафедрасының магистр оқытушысы, дәрігер акушер гинеколог Торгауытова Жансая Ермуратовна , 5.«Акушерлік іс және гинекология» кафедрасының аға оқытушысы, дәрігер акушер гинеколог Искакова Гулнара Шахзидаевна, , 6. «Акушерлік іс және гинекология» кафедрасының аға оқытушысы, дәрігер акушер гинеколог Айгерим Алимханқызы ,7. «Акушерлік іс және гинекология» кафедрасының аға оқытушысы, дәрігер акушер гинеколог Кенжегул Жанысбаевна, 8.«Акушерлік іс және гинекология» кафедрасының аға оқытушысы, Phd, дәрігер акушер гинеколог Аязбеков Ардақ Керимханович, 9.«Акушерлік іс және гинекология» кафедрасының аға оқытушысы, Phd дәрігер акушер гинеколог Сагиндыкова Аида, 10.«Акушерлік іс және гинекология» кафедрасының аға оқытушысы,Phd дәрігер акушер гинеколог Мирзахметова Динара Досалыевна

Пәннің сипаттамасы:

Жүктілікті, босануды және босанғаннан кейінгі кезеңді жүргізу мен диагноз қою мен шұғыл көмек көрсету бойынша білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру. Студенттерді акушерия мен гинекологиядағы диагностика мен емдеудің негізгі әдістерімен таныстыру; физиологиялық жүктілікті, босануды және босанғаннан кейінгі  кезеңді жүргізуге үйрету; акушериялық-гинекологиялық патология кезінде шұғыл көмек көрсетудің принциптерін үйретіп, коммуникативтік дағдыларды жетілдіру.

жедел жәрдем, жалпы дәрігерлік тәжірибе негіздері, интернатура

жоқ

Пәнді оқыту әдістері

Тәжірибелік сабақтар:ауызша талдау, есептер шығару, тапсырмалар мен жаттығуларды орындау, студенттердің білім деңгейін бақылау, құзіреттіліктерді меңгеруі бойынша тиімді кері байланыс, MCQ,PAL, SAQ, SGL, TaskBL, TBL.

Білімгерлердің оқытушымен бірлескен өзіндік жұмысы(ОБӨЖ):өткен тәжірибелік сабақтарында қарастырылған сұрақтарды тереңдетіп оқу, өз бетімен оқуға арналған тақырыптар және туындаған сұрақтар бойынша оқытушыдан кеңес алу.

Білімгерлердің өзіндік жұмысы(БӨЖ):тәжірибе түрінде орындалады деп көрсетілген тақырыптарды өз бетімен оқу, компьютерлік модельдер және бағдарламалармен жұмыс, шағын топтарда жұмыс, қосымша әдебиеттермен, электрондық ақпарат тасымалдаушылармен жұмыс, презентация, ғылыми рефераттар дайындау және қорғау.

Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.

1ПОН 1– Акушериялық-гинекологиялық қызметтің ұйымдастырылуы мен жүктілер мен гинекологиялық науқастарға акушериялық-гинекологиялық көмек көрсетуді аймақтандыру принциптерін және осы пәнді игеру барысында пререквизиттерден алған білімін қолданады. ПОН 2 – Презентация жасауды дәлділікпен орындайды. Болашақ маман ретінде, дәрігер - медициналық басылымдар мен әдебиеттерде, интернет-ресурстарда ғылыми деректердің құндылықтарын үйлестіре алады. Науқастармен қарым қатынаста этикалық принциптерді қолданады.
2ПОН 2 – Презентация жасауды дәлділікпен орындайды. Болашақ маман ретінде, дәрігер - медициналық басылымдар мен әдебиеттерде, интернет-ресурстарда ғылыми деректердің құндылықтарын үйлестіре алады. Науқастармен қарым қатынаста этикалық принциптерді қолданады.
3ПОН 3 – Жүктілер мен гинекологиялық науқаспен, оның туыстарымен, әріптестермен және басқа медицина қызметкерлерімен тиімді қарым-қатынас әдістерін дәлділікпен орындайды.
4ПОН 4 – жүктілер мен гинекологиялық науқастардан анамнез жинау, жүктілер мен гинекологиялық науқастарды тексерудің объективті әдістерін , босанған әйелге баланы емізу техникасына үйрету, Босанған әйелге босанғаннан кейінгі контрацепцияға, соның ішінде лактационды аменорея әдісіне үйрету, Апгар әдісімен нәресте жағдайын бағалау, босануда бала жолдасының тұтастығы мен қан жоғалтуды анықтау т.б. дағдыларды дәлділікпен жасайды.
5ПОН 5 - жасаған іс-әрекетінің құндылықтарын үлестіре отырып, дұрыс ұйымдастырады.
6ПОН 6 – Науқаспен, оның туыстарымен, әріптестермен және басқа медицина қызметкерлерімен тиімді қарым-қатынас әдістерін дәлділікпен орындайды.
7ПОН 7 – Коммуникациялық дағдылар принциптерінің құндылыктарын үйлестіре алады.
8ПОН 8 – жүктілер мен гинекологиялық науқастарды тексерудің жоспарын құру мен зерттеу нәтижелерін талдау, жүктілік пен босану кезінде қауіп факторын анықтау, жүктілік пен босану патологиясына диагноз қоюда қолданады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Акушериялық-гинекологиялық көмектің ұйымдастырылу жүйесі. Репродуктивті денсаулықты қорғау. Отбасын жоспарлау. Жүктілер мен босанған әйелдерді диспанcерлік бақылау.Сұрақ-жауап
2Ұрық жағдайын тексерудің әдістері. Ұрықты антенатальды қорғаудағы әйелдер кеңесінің рөлі.Сұрақ-жауап
3Жүктілік физиологиясы. Жүктілерді тексеру әдістемесіАуызша және жазбаша
4Жүкті кезеңдегі қан кетулер. Қалыпты орналасқан плацентаның мерзімінен бұрын ажырауы. Плацентаның ұрық жолында орналасуы.Ауызша және жазбаша
5Ерте токсикоздар. Жүктілікпен байланысты гипертензиялар.Ауызша және жазбаша
6Экстагениталды патология және жүктілік.Ауызша және жазбаша
7Фетоплацентарлы жүйенің патологиясы: ФПЖ, су аздық, су егіздік.Ауызша және жазбаша
8Жүктілікті көтере алмаушылық, жүктілікті жеткізе алмаушылық. Резусқайшылықты жүктілікАуызша және жазбаша
9Жүктілерді босануға физиологиялық-психопрофилактикалық дайындау. ДДСҰ ұсыныстарына сәйкес қауіпсіз жүктілікті қамтамасыз ету. Физиологиялық босану.Ауызша және жазбаша
10Босануды жүргізу. Босануды жансыздандыру. Босануда акушериялық көмек көрсету. Қауіпсіз босану. Нәрестені қарау.Ауызша және жазбаша
11Акушерлік операцияларАуызша және жазбаша
12Тар жамбас. Акушериялық жарақаттар.Ауызша және жазбаша
13Босану қызметінің ақаулары.Ауызша және жазбаша
14Мерзімінен ерте босану, қағанақ суының мезгілсіз, мерзімінен ерте кетуіАуызша және жазбаша
15Ұрықтың дұрыс орналаспауы. Ұрықтың жамбаспен келуі.Ауызша және жазбаша
16Босану, босанудан кейінгі кезеңдегі акушериялық қан кетулер.Ауызша және жазбаша
17Босанғаннан кейінгі кезеңнің физиологиясы. Босанған әйелдердің гигиенасы мен емдәмі. Босанғаннан кейінгі бөлімнің асептикасы мен антисептикасы.Ауызша және жазбаша
18Лактация. Емшекпен емізу. Нәрестелер мен босанған әйелдердің іріңді-сепсистік асқынуларының алдын алу.Ауызша және жазбаша
19Гинекологиядағы тексеру әдістері. Гинекологиялық аурулардың семиотикасы. Гинекологиялық аурулардың жіктелуі.Ауызша және жазбаша
20Етеккір функцияның бұзылуы. Аменорея. Аномальды жатырдан қан кету.Ауызша және жазбаша
21Гениталды эндометриоз. Жатыр миомасы.Ауызша және жазбаша
22Гинекологиядағы «іштеспесі». Нейроэндокринді синдромдар.Ауызша және жазбаша
23Жыныс мүшелерінің қабыну аурулары.тест
24Жыныс мүшелерінің даму ақаулары мен жыныстық дамудың бұзылыстары. Некедегі бедеулік.тест
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Оқулық. Гинекология. 2016ж. Редакциясын баскаргандар Г. М. Савельева, В. Г. Бреусенко; Қазақ тіліне ауд. Г.У. Ахмедьянова ГЭОТАР-Медиа, 2015ж. – 448б.
22. Оқулық. Акушерия. редакциясын басқарған В.Е.Радзинский. Қазақ тіліне ауд. А. Б. Түсіпқалиев ГЭОТАР-Медиа, 2016ж. – 776б.
33. Оқу әдістемелік құрал. Жүкті әйелдердегі гипертензивті жағдай. И.Л Копобаева, С. Ө. Жанабаева Эверо, 2014ж. – 56б.