Ақпараттық жүйелер
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
NYPUO 3204 Визуалды бағдарламалауда қосымшалар құру Үшінші курс 5 150 1 2 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
PhD, аға оқытушы А.Абибуллаева

Пәннің негізгі мақсаты программалаудың заманауи озық тілдерін қарастыру: синтаксисі, алогритмдері және олардың ерекшеліктері. Олардың негізгі және өзіне тән ерекшеліктері сипатталынады және ерекшеленеді. Бәсекеге қабілетті заманауи қосымшаларды әзірлеу үшін алдынғы қатарлы прогаммалау тілдерін парктикада қолдану қарастырылады.

---

Алгоритмдер, деректер құрылымы және программалау

баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.

1сайт жасау, ойын жасау бойынша және мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін пайдаланылатын бағдарламалау тілінің негізгі конструкцияларын қолдана алады.
2мобильді қосымшалардың пайдаланушылық интерфейсін жобалайды.
3қосымшалардың интерфейсін, дизайнын қолданады, қосымшаларды әзірлеуге арналған тиімді құралдарды талдап, таңдау шешімдерін қабылдай алады.
4мобильді қосымшаларды әзірлейді, интернет-қосымшаларды құрастырып, пайдаланады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Визуалды бағдарламалауға кіріспе. Визуалды бағдарламалау түсінігінің анықтамасы.
2Визуалды бағдарламалау орталары. Танымал визуалды бағдарламалау орталарымен танысу (Microsoft Visual Studio, Scratch, Blockly, LabVIEW). Таңдалған ортада бірінші бағдарламаны құру
3Алгоритмдік ойлау негіздері. Алгоритмдерді визуалды түрде құрастыру. Айнымалылар және амалдар туралы түсінік. Шартты операторлар мен циклдар.
4Веб-қосымшаларды графикалық бағдарламалау. Визуалды орталарды пайдаланып веб-қосымшаларды жасау.
5Визуалды роботты бағдарламалау. Роботтарды басқару үшін визуалды бағдарламалауды пайдалану (LEGO Mindstorms).
6Мобильді қосымшаларды визуалды бағдарламалау. Пайдаланушы интерфейстерін құру және оқиғаларды өңдеу
73D-де визуалды бағдарламалау. 3D графикалық қосымшаларды жасау үшін визуалды бағдарламалауды қолдану.
8Визуалды бағдарламалауды қолдану арқылы ойын әзірлеу. Визуалды орталарды пайдаланып қарапайым компьютерлік ойындарды құру (Scratch, Unity Bolt). Ойын логикасы және ойын әлемдерінің визуалды дизайны
9Ғылыми есептерді шешуге арналған визуалды бағдарламалау. Ғылыми кітапханалармен интеграция
10Интернет заттары және визуалды бағдарламалау. Интернет арқылы құрылғылардың өзара әрекеттесуі
11Машиналық оқытуды қолдана отырып визуалды роботты бағдарламалау.
12Визуалды бағдарламалау тілдерінің жіктелуі. Қазіргі заманғы алгоритмдік тілде бағдарлама құру.
13Жетілдірілген визуалды бағдарламалау. Жеке блоктар мен компоненттерді әзірлеу. Басқа бағдарламалау тілдерімен интеграция. Визуалды бағдарламалауды одан әрі дамыту мүмкіндіктерін қарастыру.
14Тестілеу. Визуалды бағдарламаларды тестілеу негіздері. Түзету және қателерді түзету.
15Жобалық жұмыс. Визуалды бағдарламалауды қолдана отырып, өз жобаңызды әзірлеу. Жобаны қолдау және аяқтау
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Сапарходжаев Н.П., Ниязова Г.Ж., Тұрымбетов Т.А., Мауленов. Java технологиясы.- Түркістан, 2020ж. С.С. Оқу құралы.
2Самоучитель Java c примерами и программами самоучитель. Учебное пособие. 2016. А.Н.Васильев
31. Талипов, С.Н. Современное визуальное программирование на Java в среде Netbeans : Учебное пособие. / Павлодарский государственный университет им. С. Торайгырова. - Павлодар: Кереку, 2019. - 194 c.