Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
NYPUO 3204 | Визуалды бағдарламалауда қосымшалар құру | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 2 |
Пәннің негізгі мақсаты программалаудың заманауи озық тілдерін қарастыру: синтаксисі, алогритмдері және олардың ерекшеліктері. Олардың негізгі және өзіне тән ерекшеліктері сипатталынады және ерекшеленеді. Бәсекеге қабілетті заманауи қосымшаларды әзірлеу үшін алдынғы қатарлы прогаммалау тілдерін парктикада қолдану қарастырылады.
---
Алгоритмдер, деректер құрылымы және программалау
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
1 | сайт жасау, ойын жасау бойынша және мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін пайдаланылатын бағдарламалау тілінің негізгі конструкцияларын қолдана алады. |
2 | мобильді қосымшалардың пайдаланушылық интерфейсін жобалайды. |
3 | қосымшалардың интерфейсін, дизайнын қолданады, қосымшаларды әзірлеуге арналған тиімді құралдарды талдап, таңдау шешімдерін қабылдай алады. |
4 | мобильді қосымшаларды әзірлейді, интернет-қосымшаларды құрастырып, пайдаланады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Визуалды бағдарламалауға кіріспе. Визуалды бағдарламалау түсінігінің анықтамасы. | |
2 | Визуалды бағдарламалау орталары. Танымал визуалды бағдарламалау орталарымен танысу (Microsoft Visual Studio, Scratch, Blockly, LabVIEW). Таңдалған ортада бірінші бағдарламаны құру | |
3 | Алгоритмдік ойлау негіздері. Алгоритмдерді визуалды түрде құрастыру. Айнымалылар және амалдар туралы түсінік. Шартты операторлар мен циклдар. | |
4 | Веб-қосымшаларды графикалық бағдарламалау. Визуалды орталарды пайдаланып веб-қосымшаларды жасау. | |
5 | Визуалды роботты бағдарламалау. Роботтарды басқару үшін визуалды бағдарламалауды пайдалану (LEGO Mindstorms). | |
6 | Мобильді қосымшаларды визуалды бағдарламалау. Пайдаланушы интерфейстерін құру және оқиғаларды өңдеу | |
7 | 3D-де визуалды бағдарламалау. 3D графикалық қосымшаларды жасау үшін визуалды бағдарламалауды қолдану. | |
8 | Визуалды бағдарламалауды қолдану арқылы ойын әзірлеу. Визуалды орталарды пайдаланып қарапайым компьютерлік ойындарды құру (Scratch, Unity Bolt). Ойын логикасы және ойын әлемдерінің визуалды дизайны | |
9 | Ғылыми есептерді шешуге арналған визуалды бағдарламалау. Ғылыми кітапханалармен интеграция | |
10 | Интернет заттары және визуалды бағдарламалау. Интернет арқылы құрылғылардың өзара әрекеттесуі | |
11 | Машиналық оқытуды қолдана отырып визуалды роботты бағдарламалау. | |
12 | Визуалды бағдарламалау тілдерінің жіктелуі. Қазіргі заманғы алгоритмдік тілде бағдарлама құру. | |
13 | Жетілдірілген визуалды бағдарламалау. Жеке блоктар мен компоненттерді әзірлеу. Басқа бағдарламалау тілдерімен интеграция. Визуалды бағдарламалауды одан әрі дамыту мүмкіндіктерін қарастыру. | |
14 | Тестілеу. Визуалды бағдарламаларды тестілеу негіздері. Түзету және қателерді түзету. | |
15 | Жобалық жұмыс. Визуалды бағдарламалауды қолдана отырып, өз жобаңызды әзірлеу. Жобаны қолдау және аяқтау |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Сапарходжаев Н.П., Ниязова Г.Ж., Тұрымбетов Т.А., Мауленов. Java технологиясы.- Түркістан, 2020ж. С.С. Оқу құралы. | |
2 | Самоучитель Java c примерами и программами самоучитель. Учебное пособие. 2016. А.Н.Васильев | |
3 | 1. Талипов, С.Н. Современное визуальное программирование на Java в среде Netbeans : Учебное пособие. / Павлодарский государственный университет им. С. Торайгырова. - Павлодар: Кереку, 2019. - 194 c. |