Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MK 12138 | Мамандыққа кіріспе | Бірінші курс | 5 | 3 | 1 | 2 | 0 |
Пән білім алушыларға оқу процесін ұйымдастырудың негізгі принциптері мен қазіргі кезеңде шет тілін оқытудың ерекшеліктерімен таныстырады.
Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар шет тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін біледі; шет тілін оқыту үдерісін ұйымдастыру бойынша теориялық білімдерін практикада ұтымды пайдаланады; шет тілін оқытудың практикалық негіздерін біледі.
no
no
1. Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлауThink-Pair-Share әдісі, PPP әдісі, Task-based Learning әдісі
|
2. дамыта оқыту әдісі, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері , Топпен жұмыс, бұлттық технология, |
3. Модульдік оқыту технологиясы, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі,
|
4. баяндау, пікір алмасу, Silent way әдісі, Project based approach технологиясы, Модульдік оқыту технологиясы, Brainstorming,
|
5. пікірталасу, проблемалық әдістер, Colloborative and cooperative learning, TBL-Task based learning
|
1 | Болашақ маман ретінде шетел тілін оқытудың теориялық негіздерін, тіл деңгейлерінің нормаларын қалыптастыра отырып мамандығына байланысты жан жақты құзіретін арттырады |
2 | Болашақ мұғалім ретінде өз ойын еркін жеткізуді, өз ойымен бөлісуді үйренеді |
3 | Сабақ барысында мамандыққа байланысты тақырыптардағы пікірталасқа қатыса отырып тапсырмаларды орындайды. |
4 | Сабақ барысында оқу-практикалық және кәсіби - педагогикалық міндеттерді шеше отырып, талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын қолдуды үйренеді. |
5 | Үйренушімен қарым-қатынас жасауды үйрене отырып педагогикалық жұмыс процесін жоспарлауды, ұйымдастыруда және бағалауда сыни ойлау дағдыларын пайдалана алады; |
6 | Оқушылардың жеке және жас ерекшелік психофизиологиялық қабілеттері мен қажеттіліктерін бақылауды үйренеді; |
7 | Тіл үйретудің қазіргі заманғы әдістемелерінің негізгі теорияларын практикады қолдану дағдыларын қалыптастырады; |
8 | Мамандығына сәйкес бақылау және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыра отырып оқыту және тәрбиелеу процесін іске асырады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Оқытудың кейбір негізгі принциптері | |
2 | Тілдерді оқыту әдістемесі | |
3 | Оқушыға бағытталған тілді оқыту | |
4 | Тыңдау | |
5 | Сөйлесу | |
6 | Оқу | |
7 | Жазу | |
8 | Айтылым | |
9 | Сөздік | |
10 | Грамматика | |
11 | Дискурс | |
12 | Оқыту стильдері мен стратегиялары | |
13 | Тіл сабағының құрылымы | |
14 | Сабақтарды жоспарлау | |
15 | Бағалау |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | David, N. (2015). Teaching English to speakers. Teaching English to speakers of other languages-An introduction. Routledge. | |
2 | Snow, D. (2007). From language learner to language teacher: An Introduction to Teaching English as a Foreign Language, Alexandria: McNaughton & Gunn. Publisher: TESOL International Association. | |
3 | Ur, P. (2012). A course in English language teaching. Cambridge University Press. | |
4 | Hadfield, J., & Hadfield, C. (2008). Introduction to teaching English. | |
5 | Berry, R. (2010). Terminology in English language teaching: Nature and use (Vol. 93). Peter lang. | |
6 | Johnson, K. (2017). An introduction to foreign language learning and teaching. Routledge. | |
7 | Broughton, G., Brumfit, C., Pincas, A., & Wilde, R. D. (2002). Teaching English as a foreign language. Routledge. |