Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MK 12137 | Мамандыққа кіріспе | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасы, педагогикалық мамандықтың пайда болуы және дамуы туралы білім беруге бағытталған. Қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңызы мен педагогтің әлеуметтік және кәсіби негізделген функциялары туралы түсінік қалыптастыруға, педагогикалық қызметіне машықтануға баулиды. Нәтижесіне терең пәндік білімді көрсетіп, талдау, түсіндіру және синтездеу дағдыларын қолданып, оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шеше алады. Педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасы туралы, пайда болуы мен дамуы жайында білімін кеңейту, қазіргі қоғамдағы қазақ тілі пәнінің әлеуметтік рөлін анықтайды. Талдау, түсіндіру, синтездеу дағдыларын қалыптастырады.
Өндірістік тәжірибе, Дипломдық жұмыс
«Қазақ әдебиеттану ғылымына кіріспе»
Топпен жұмыс, миға шабуыл пікірталасу
кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі
постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері
баяндау, пікір алмасу
топтық жобалық жұмыс әдісі
жобалық жұмыс әдісі
кәсіби шеберлікті арттыру әдісі
проблемалық оқыту әдісі
1 | оқытылатын пәндер шеңберінде терең пәндік білімді түсінеді; |
2 | жалпылау және синтездеу дағдыларын қолданып, оқу-практикалық міндеттерді шешеді. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріcпе.Филолог-педагог.Педагогикалық іс-әрекет.Мұғалім мамандығына жалпы сипаттама | Ауызша |
2 | Филолог –педагог зертеуші ретінде қалыптасу мен мектепте оқытуда жаңатанымды көзқарасты іске асыру | Ауызша |
3 | Филолог-педагог мамандығының құрылымысабақтастығы.Педагогтыңкәсібикомпоненттілігі(құзіреттілігі). | Сөздік |
4 | «Мамандық»және«кәсіп»ұғымдары.Кәсіпті жіктеу. | Ауызша |
5 | Қарым-қатынас педагогикалық іс-әрекет негізі | Сөздік |
6 | Қарым-қатынасқұрылымыменфункциялары. | Ауызша |
7 | Педагогикалықтакт. Қарым-қатынас: ғылымжәнеөнер. | Сөздік |
8 | Тұлғаның педагогикалық мәдениеті | Сөздік |
9 | Ғылымиэрудиция,құндылық бағдарлар | Ауызша |
10 | Педагогтыңкәсібиәлеуеті.Педагогтыңпрофессиограммасы. Педагогикалықквалиметрияменшеберлік. | Ауызша |
11 | Педагогтың кәсіби шыңдалуы | Ауызша |
12 | Білім берудің тарихы. Білім беру адамзат үшін мәдени және тәрбиелік сияқты маңызды қызметтерді орындайды. | Ауызша |
13 | Дамығанелдердегібілімберужүйесініңерекшелігі. | Ауызша |
14 | Мұғалімніңкәсіби-педагогикалықбіліктілігініңмаңыздылығы. | Сөздік |
15 | Қорытынды.Жаңаформациядағыұстазкелбеті. | Сөздік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|