Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mic 5214 | Микология | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән ботаника мен
микологиядағы зерттеу
әдістері туралы білімді
қалыптастырады. Пәнді
игеру барысында білім
алушы өсімдіктер мен
саңырауқұлақтардың
биологиялық
әртүрлілігінің түрлері мен
деңгейлері туралы түсініп,
олардың морфологиялық
және экологиялық
ерекшеліктерін
салыстырып, есеп беру
материалдары мен зерттеу
деректерін сауатты
тұжырымдай алады. Оқу-
далалық жағдайда
ботаникалық және
микологиялық зерттеулерді
жүргізуге, статистикалық
нәтижелерін компьютерлік
өңдеуге және сауатты
тұжырымдауға
дағдыланады.
жоқ
жоқ
баяндау, пікір
алмасу, пікірталасу,
проблемалық
әдістер.
1 | ОН5- - Кәсіби қызметте биология саласындағы озық теориялық және практикалық білімін қолданады |
2 | ОН6- Оқу-далалық және зертханалық жағдайда заманауи құрал- жабдықтарды пайдаланып, биологиялық тәжірибелер және зерттеулер жүргізеді |
3 | ОН 7 - Биологиялық объектілер мен жүйелерді зерттеулердің статистикалық нәтижелерін компьютерлік бағдарламаларды пайдаланып, сауатты тұжырымдайды |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері. Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру | Ауызша және жазбаша |
2 | Альгология зерттеу әдістері мен міндеттері. Балдырлардың құрылымы мен көбею ерекшеліктері | Ауызша және жазбаша |
3 | Ботаникалық зерттеу әдістері | Ауызша және жазбаша |
4 | Ботаникадағы математикалық әдістер. Белгілердің өзгергіштігін зерттеу. Вариациялық қатар құру және оны өңдеу. | Ауызша және жазбаша |
5 | өсімдіктер систематикасы әдістері. Өсімдіктер систематикасындағы зерттеу базалары және құралдары. Систематиктің далалық жұмысы, өсімдіктердің экологиялық және биологиялық ерекшеліктерін бақылау, далалық бақылауларды жазу, гербарий жасау. | Ауызша және жазбаша |
6 | Маршрутты және стационарлы далалық зерттеулер. Ботаникалық бақтар және олардың систематика бойынша жұмыстарға база ретіндегі маңызы. | Ауызша және жазбаша |
7 | Гербарий және олардың маңызы. Ботаникалық жарияланымдардың негізгі типтері – флоралар,конспектілер, анықтағыштар, монографиялар | Ауызша және жазбаша |
8 | Өсімдік бірлестіктерін зерттеу әдістері. Өсімдік жамылғысының сапалық және сандық құрамын зерттеу | Ауызша және жазбаша |
9 | Ағашты, бұталы және шөптесін өсімдік бірлестіктерін сипаттау тәсілдері | Ауызша және жазбаша |
10 | Биоценоздағы макромицеттер өнімділігін зерттеу | Ауызша және жазбаша |
11 | Ағашқұлақ (трутовик) саңырауқұлақтарын зерттеу | Ауызша және жазбаша |
12 | Макромицеттердің түрлік құрамын зерттеу | Ауызша және жазбаша |
13 | Жетілмеген саңырауқұлақ түрлерінің таза екпелерін алу әдістері.) | Ауызша және жазбаша |
14 | Фитопатогенді саңырауқұлақтарды көкөніс түрлері тұқымдарынан бөліп алу әдістері. | Ауызша және жазбаша |
15 | Саңырауқұлақ түрлерінің фунгицидтерге тұрақтылығын in vitro жағдайында зерттеу әдістері. | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Өсімдіктер биологиясы. Оқу құралы . Т.2 / Ж. С. Керімбек. - Алматы : TechSmith, 2022. | |
2 | 3. Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы пәнінен зертханалық жұмыстар бойынша оқу-әдістемесі. - Түркістан | |
3 | 5.Биоразнообразие растительного мира. Практический курс. Учебное пособие / З. А. Инелова. - Алматы : Қазақ университеті, 2020. |