Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
KOJT4338 | Технология Создания Компьютерных Игр | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 2 |
Пәннің мақсаты дербес компьютер (Windows, Macintosh), мобильді құрылғылар (Android, iOS) және браузерлерге арналған компьютерлік ойындарды әзірлеудің алдыңғы қатарлы ортасы оқытылады. Unity3D қозғалтқышымен және MonoDevelop ойын сценарийлерін әзірлеу ортасы қарастырылады. Екі өлшемді сценаны құру, ойын логикасын бағдарламалау және оның тұжырымдамасын әзірлеу, сондай-ақ элементтерді құрастыру, тестілеу және түзету, ойын соңғы нұсқасын пысықтау және аудио-сүйемелдеуді қосу.
Жүйелік бағдарламалау
Алгоримдер және бағдарламалау; Объектіге-бағытталған бағдарламалау
Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері , Топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі.
1 | C # бағдарламалау тілінің негіздерін біледі. |
2 | үш өлшемді қосымшаны әзірлеу технологиясын біледі. |
3 | Unity3D әзірлеу ортасын пайдалану дағдыларын біледі. |
4 | Аудитория деңгейін ескере отырып, өз қызметінің нәтижелерін ұсына алады. |
5 | үш өлшемді және екі өлшемді қосымшаларды құру дағдылары қолданады. |
6 | үш өлшемді және екі өлшемді қосымшаларды жобалайды. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ойын түрлері және оны құру жолдары. Компьютерлік ойындардың деңгейлері. | |
2 | Ойын технологиясының компоненттері. Ойын түрлерінің жіктелуі. | |
3 | Компьютерлік ойындардың түрлері мен оларды тиімді қолдану ерекшелігі. | |
4 | Unity интерфейсі. | |
5 | Скрипттерді қосу және объектілерді құру. | |
6 | Ойын элементтері персонаж дайындау. | |
7 | Базалық әрекеттерді реализациялау. | |
8 | Unity-де 3D-модельдерді импорттау. | |
9 | C#-та скриптинг негіздері. | |
10 | Базалық ойындық процесстерді өңдеу. | |
11 | Қолданушы интерфейсін өңдеу. | |
12 | Ойын өнімін дамыту процесінің негізгі кезеңдері. | |
13 | Қолданба интерфейсі. Ойын сахнасының виртуалды кеңістігінде Навигация. | |
14 | Қозғалтқыш компоненттерінің өзара әрекеттесу принциптері. | |
15 | Клиенттік құрылғыларда іске қосу үшін қосымшаны құрастыру. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Программалау.С++ тілін пайдалану қағидалары мен тәжірибесі. Т.2.. 2014, Б. Страуструп | |
2 | Бағдарламалау технологиясы: Оқу құралы, 2021, К. А. Искакова | |
3 | Java script- объектіге бағытталған скриптік бағдарламалау тілі. Оқу құралы, 2019, Т. М. Маннапова, А. Х. Қасымова | |
4 | Алгоритмдеу және программалау тілдері. Оқу - әдістемелік құралы, 2021, Г. А. Тюлепбердинова | |
5 | Бағдарламалау технологиясы: Оқу -әдістемелік кешен, 2021, Г. А. Тюлепбердинова |