Компьютерлік инженерия
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
KOJT4338 Технология Создания Компьютерных Игр Үшінші курс 5 150 1 2 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
доцент м.а. Г.Н.Казбекова

Пәннің мақсаты дербес компьютер (Windows, Macintosh), мобильді құрылғылар (Android, iOS) және браузерлерге арналған компьютерлік ойындарды әзірлеудің алдыңғы қатарлы ортасы оқытылады. Unity3D қозғалтқышымен және MonoDevelop ойын сценарийлерін әзірлеу ортасы қарастырылады. Екі өлшемді сценаны құру, ойын логикасын бағдарламалау және оның тұжырымдамасын әзірлеу, сондай-ақ элементтерді құрастыру, тестілеу және түзету, ойын соңғы нұсқасын пысықтау және аудио-сүйемелдеуді қосу.

Жүйелік бағдарламалау

Алгоримдер және бағдарламалау;  Объектіге-бағытталған бағдарламалау

Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері , Топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі.

1C # бағдарламалау тілінің негіздерін біледі.
2үш өлшемді қосымшаны әзірлеу технологиясын біледі.
3Unity3D әзірлеу ортасын пайдалану дағдыларын біледі.
4Аудитория деңгейін ескере отырып, өз қызметінің нәтижелерін ұсына алады.
5үш өлшемді және екі өлшемді қосымшаларды құру дағдылары қолданады.
6үш өлшемді және екі өлшемді қосымшаларды жобалайды.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Ойын түрлері және оны құру жолдары. Компьютерлік ойындардың деңгейлері.
2Ойын технологиясының компоненттері. Ойын түрлерінің жіктелуі.
3Компьютерлік ойындардың түрлері мен оларды тиімді қолдану ерекшелігі.
4Unity интерфейсі.
5Скрипттерді қосу және объектілерді құру.
6Ойын элементтері персонаж дайындау.
7Базалық әрекеттерді реализациялау.
8Unity-де 3D-модельдерді импорттау.
9C#-та скриптинг негіздері.
10Базалық ойындық процесстерді өңдеу.
11Қолданушы интерфейсін өңдеу.
12Ойын өнімін дамыту процесінің негізгі кезеңдері.
13Қолданба интерфейсі. Ойын сахнасының виртуалды кеңістігінде Навигация.
14Қозғалтқыш компоненттерінің өзара әрекеттесу принциптері.
15Клиенттік құрылғыларда іске қосу үшін қосымшаны құрастыру.
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Программалау.С++ тілін пайдалану қағидалары мен тәжірибесі. Т.2.. 2014, Б. Страуструп
2Бағдарламалау технологиясы: Оқу құралы, 2021, К. А. Искакова
3Java script- объектіге бағытталған скриптік бағдарламалау тілі. Оқу құралы, 2019, Т. М. Маннапова, А. Х. Қасымова
4Алгоритмдеу және программалау тілдері. Оқу - әдістемелік құралы, 2021, Г. А. Тюлепбердинова
5Бағдарламалау технологиясы: Оқу -әдістемелік кешен, 2021, Г. А. Тюлепбердинова