Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HAKB 6309 | Көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдылары | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
мансапта табысқа жетудің негізгі іргетасы болып табылатын көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын дамыту. Шешендік сөйлеуді құру принциптері, шешендік өнер, дауысты басқару өнері, бейвербалды әсер ету, эмоциялар қарқындылығын басқару туралы білімді қалыптастыру.
Жоқ
Жоқ
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жазбаша (эссе, оқырман күнделігі) ,
3. Проблемалық әдіс
4. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізу әдістерін, оқыту нысандарын, бақылау нысаны мен уақыт санын пән оқытушысы құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп өзгертуі мүмкін.
1 | ПОН1 - коммуникативті және шешендік құзыреттілікті құрайтын элементтер туралы білімі бар; |
2 | ПОН2 - аудиториямен байланыс орната алады, аудиторияны бағалау негізінде көпшілік алдында сөз сөйлей алады; |
3 | ПОН3 - көпшілік алдында сөйлеудің барлық дағдыларын меңгерген. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Риториканың ғылым мен өнер ретінде пайда болуы және дамуы. Ежелгі Грецияның Спикерлері. Қарым-қатынас мәдениеті. Шешендік өнер ғылым ретінде. | презентация |
2 | Ресейдегі шешендік өнер. Көпшілік алдында сөйлеу құрылымы. | Сұрақ-жауап |
3 | Монологиялық сөйлеудің ерекшеліктері. Сөйлеудің нормативтілігі. | тест |
4 | Ауызша сөйлеуді дайындау кезеңдері: сөйлеу тақырыбы, мақсаты, түрі және формасы. Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі. Есте сақтау жаттығулары. | мақала |
5 | Сөйлеушінің сөйлеудегі жұмысының негізгі кезеңдері. Көпшілік алдында сөйлеуді дайындау әдістемесі. | Сұрақ-жауап |
6 | Көпшілік алдында сөйлеудегі сөйлеу мәнерлілігі мен бейнелеу құралдары экспрессивтіліктің лексикалық, морфологиялық, синтаксистік құралдары болып табылады. | Жазбаша |
7 | Спектакльдің логикалық және композициялық үйлесімділік факторлары. Диалог, полилог және монолог. Қашықтықтан байланыс. Қарым-қатынастың айқын және жасырын қатысушылары. | мақала |
8 | Паралингвистикалық құралдар: көзқарас, мимика, поза, жест-ишара, көпшілік алдында сөйлеу қимылдары сөйлеу техникасы: сөйлеу қарқыны, дауыс тембрі, дикциялық айқындық, дыбыстық экспрессивтілік. | Библиография |
9 | Сөз қолдану нормалары. Сөйлеу этикеті. Спикердің қателіктері. | Сұрақ-жауап |
10 | Шешендік және адам психологиясы. | Сөздік |
11 | Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі шешендік өнер. Әсер ету және сендіру әдістері. Сендіру стратегиялары. | мақала |
12 | Сөйлеу қорқынышын жеңу әдістері. Шешендік өнердің ерекшеліктері. | Жазбаша |
13 | Көпшілік алдында сөйлеу этикасы және сөйлеу этикеті. Сөйлеудегі қателіктер. | Библиография |
14 | ХХ ғасырдағы орыс тіліндегі белсенді процестер. Сөйлеуді дамыту: оқушылардың сөйлеуін дамыту бойынша жұмыс кезеңдері. | презентация |
15 | Көпшілік алдында сөйлеу кезіндегі жанжал жағдайының ерекшеліктері. Факт және пайымдау. | мақала |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Бердалиева Р.Ш. Көпшілік алдында сөйлеу дағдылары. Оқу құралы., Түркістан, 2018. | |
2 | Т.А.Воронцова. Риторика қоғамдық коммуникация ретінде. Ижевск, 2017 | |
3 | В.Д.Черняк. Риторика. Бакалавриат оқулығы. М. - 2013. | |
4 | Бердалиева Р.Ш. Көпшілік алдында сөйлеу дағдылары. Оқу құралы., Түркістан, 2018. http://library.ayu.edu.kz |