Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Gar 2262 | Гармония | Екінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | - |
Студенттердің гармоникалық, полифониялық презентацияның негізгі заңдылықтарын игеру мақсатында зерттеледі, ол музыканың көркемдік-экспрессивті және қалыптастырушы құралы, оның тарихи дамуының логикасы болып табылады. Болашақ музыка мұғалімінде тақырыптың ладотональды құрылымын, гомофониялық шығармадағы монофониялық және модуляциялық гармоникалық даму жолдарын, түсті гармоникалық тізбектерде музыкалық ойды жеткізе білуге үйретеді.
-
-
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
1 | Сапасын жетілдіруді қамтамасыз ете артырып, оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдарың әзірлейді (ОН9). |
2 | Білім беру ортасында музыкалық педагогика саласы бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді (ОН13). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Гармония туралы ұғым. Төрт дауысты жүйе. | Ауызша және жазбаша |
2 | Негізгі үш үндестіктерді төрт дауысқа жазу жолдары | Ауызша және жазбаша |
3 | Негізгі үш үндестіктердің өзара қосылу жолдары: гармониялық және мелодиялық қосылыс | Ауызша және жазбаша |
4 | Үш үндестіктердің тығыз және алшақ орналасуы | Ауызша және жазбаша |
5 | К 4/6, оның құрымы мен қолданыс аясы | Ауызша және жазбаша |
6 | Негізгі үш үндестіктердің қосылу кезіндегі терциялық секірістер | Ауызша және жазбаша |
7 | Негізгі үш үндестіктердің қосылу кезіндегі аралас секірістер | Ауызша және жазбаша |
8 | Негізгі үш үндестіктердің секстаккорды, оның құрылымы | Ауызша және жазбаша |
9 | D7, оның ерекшеліктері | Ауызша және жазбаша |
10 | D7 айналымдары мен олардың Т тартылуы | Ауызша және жазбаша |
11 | DD – қосарлы доминанта, құрылымы мен ерекшеліктері | Ауызша және жазбаша |
12 | DD7 құрылымы мен қолданыс аясы | Ауызша және жазбаша |
13 | SII үш үндестігі мен SII7, құрылымы, қолданыс аясы | Ауызша және жазбаша |
14 | Модуляция және оның маңызы | Ауызша және жазбаша |
15 | Гармонияның практикалық маңызы | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|