Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
FT 3290 | Функционалдық талдау | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 |
Пән білім алушыларды функционалдар, операторлар және оларды байланыстыратын қатынастарды қарастыру және обьектiлердi жинақтап зерттеу, функционалдық кеңiстiктер мен олардың түрлендiрулерiмен танысуға мүмкіндік береді. Білімгерлер алгебра, дифференциалдық, интегралдық, математикалық физика теңдеулерінің есептерін шешуде жалпы ортақ әдісті қолдануды үйренеді. Ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешу үшін заманауи функционалды талдау аппаратын қолдануға машықтанады.
Топпен жұмыс, work in pair, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, сase-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, модульдік оқыту технологиясы.
Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | -Іргелі және қолданбалы есептерді шешуде математиканың классикалық әдістерін қолданады. (ОН7); |
2 | Іргелі және қолданбалы практикалық есептерді шешу үшін математикалық модельдеу әдістерін қолданады (ОН8); |
3 | -Іргелі математиканың классикалық есептерінің қойылымдарын дұрыс қоя отырып, есепті шешеді (ОН9);; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Сызықтық кеңiстiктер. Нормаланған сызықтық кеңістік | презентация |
2 | Сызықтық кеңiстiктер. Нормаланған сызықтық кеңістік. | Жазбаша |
3 | Толық метрикалық кеңістіктер.Қысушы бейнелеулер принципі | презентация |
4 | Метрикалық кеңістіктерде жиындар. Компакт және шала компакт жиындар. Евклид кеңістігі | презентация |
5 | Метрикалық кеңістіктерде жиындар. Компакт және шала компакт жиындар. Евклид кеңістігі | Жазбаша |
6 | Гильберт кеңістігі және оның қасиеттері | презентация |
7 | Сызықтық операторлар, олардың нормаланған сызықтық кеңістіктерде үзіліссіздігі мен шенелгендігі. Сызықтық функционалдар | презентация |
8 | Сызықтық операторлар, олардың нормаланған сызықтық кеңістіктерде үзіліссіздігі мен шенелгендігі. Сызықтық функционалдар | презентация |
9 | Түйіндес кеңістік | презентация |
10 | Түйіндес оператор. Гильберт кеңістігіндегі түйіндес оператор. Компакты операторлар. Операторлар тізбегінің шегі | презентация |
11 | Түйіндес оператор. Гильберт кеңістігіндегі түйіндес оператор. Компакты операторлар. Операторлар тізбегінің шегі | Жазбаша |
12 | Нормаланған кеңістіктегі кейбір маңызды теоремалар | презентация |
13 | Банахтың кері оператор туралы және тұйық график туралы теоремасы. Сызықтық оператордың өзіндік элементі және өзіндік мәні. Резольвента. Оператордың спектрі. | презентация |
14 | Банахтың кері оператор туралы және тұйық график туралы теоремасы. Сызықтық оператордың өзіндік элементі және өзіндік мәні. Резольвента. Оператордың спектрі. | Жазбаша |
15 | Симметриялы компакты оператордың спектрі Гильберт – Шмидт теоремасы. | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Блиев Н.Қ. Функционалдық анализ(қысқаша курс): Оқулық. –Алматы : Қазақ университеті, 2014.-166 б. | |
2 | Наурызбаев Қ. Функционалдық анализ. –Алматы : FORTRESS,2007. | |
3 | Колмогоров А.Н., Фомин С.В. Элементы теории функций и функционального анализа. –М.: ФИЗМАТЛИТ, 2009. .-572 с. | |
4 | Абдикаликова З.Т., Ибатов А. Функционалдық анализ пәнінен әдістемелік құрал. –Астана : Гумилев атындағы ЕҰУ, 2007. – 102 б. | |
5 | Берденова Г.Ж., Муталип С. Функционалдық талдаудың мысалдары мен есептері: оқу-әдістемелік құрал.– Қостанай, 2016. – 160 б. | |
6 | Глазырына П.Ю., Дейкалова М.В.,Коркина Л.Ф. Нормированные пространства.Типовые задачи. Екатеринбург. Изд.Уральского университета.-2012. -108. | |
7 | Треногин В.А., Писаревский Б.М., Соболева Т. С. Задачи и упражнения по функциональному анализу: Учебное пособие –2-е изд. исп.и доп.М.: ФИЗМАТЛИТ, 2005. -240 с. |