| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| DRP 2203 | Діни радикализм психологиясы | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | - |
Пән студенттердің жеке тұлғалық дамуы, олардың кәсіби мәселелерді шешуде Дін психологиясы саласындағы заманауи мәселелерді білуге дайындығын қалыптастыру, жалпы білім беру жағдайында білімнің осы саласын мәдени-ағартушылық қызметте пайдалануға дайындығын қалыптастырады. Міндеттері: дін психологиясының ерекшелігі туралы студенттердің білімін тереңдету және кеңейту; жалпы және гуманитарлық білім беру жағдайында көпконфессиялы ортаның құқықтық нормативтерін ескере отырып, білім алушылардың толерантты кеңістікті ұйымдастыру технологияларын және әдістемелерін қолдану.
-
-
Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері.
| 1 | Ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұнын, түрлерін, заңдылықтарын, принциптерін, технологияларын анықтайды |
| 2 | Қоғамдағы діни бағыттағы ұйымдастыру-басқару қызметіне қатысты жұмыстарды мақсаты, мүмкіндігі мен нәтижесіне қарай ұйымдастыруға әрекет етеді |
| 3 | Дәстүрлі және дәстүрлі емес діни қозғалыстарды ажырата білуді түсіндіреді |
| 4 | Қазақстан Республикасы дін туралы заңнамасын меңгереді |
| 5 | Діндер арасы мен дінсіздер арасында дінаралық және конфессияаралық сұхбат өткізу, қазіргі заманғы теологиялық мәселелерге сараптама жасау мәнін айқындайды |
| 6 | Түрлі аймақтар және әлеуметтік-этникалық топтардағы діни ахуал өзгерістерінің негізгі үдерісін талдауға қабілетті |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Діни радикализм психологиясы пәні | Ауызша және жазбаша |
| 2 | Дәстүрлі және дәстүрлі емес, деструктивті діни ағымдар және діни секта түсінігі | Ауызша және жазбаша |
| 3 | Бүгінгі ислам әлеміндегі негізгі жаңа діни жамағаттар мен қозғалыстар | Ауызша және жазбаша |
| 4 | Дәстүрлі емес діндарлық құбылысының қоғамдағы салдары | Ауызша және жазбаша |
| 5 | Деструктивті діни ағымдардың адам жан дүниесіне кері әсері | презентация |
| 6 | Деструктивті діни ағымдардың алдын алу және олармен күресу жолдары | презентация |
| 7 | Радикалдану және радикалсыздандыру ұғымдары | Ауызша және жазбаша |
| 8 | Теологиялық дерадикалдандырудың негізгі компоненттері | Ауызша және жазбаша |
| 9 | Радикалды теологиялық түзету кезеңдері және әдістері | презентация |
| 10 | Радикалды утопиялық (негізсіз) көңіл-күйден алыстату | презентация |
| 11 | Радикалдың әлеуметтік жауапкершілік сезімін ояту | Ауызша және жазбаша |
| 12 | Таухидтің үштік жіктемесі негізінде радикализмнің идеялық постулатын деконструкциялау | тест |
| 13 | Діндарлықтың зорлық-зомбылықсыз түріне шақыру | презентация |
| 14 | Интерпретация аппаратын дамыту | презентация |
| 15 | Радикалды деструктивті діни ағым мен шет елдік уағызшылардың ықпалынан шығару | Ауызша және жазбаша |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
|---|
| Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
|---|---|---|
| 1 | Бейсенов Б. Зайырлы қоғамдағы діни құндылықтар. Оқу құралы. – Алматы, 2014. | |
| 2 | Бегалинова К. Религиоведение. Учебник. – Алматы, 2018. | |
| 3 | Мырзабеков М. Діндарлық психологиясы. – Түркістан, 2020. | |
| 4 | Сабдин М. Радикалсыздандырудың теологиялық нарративтері. әдістемелік құралы, - Алматы, 2020. | |
| 5 | Мырзабеков М. Ислам психологиясы. Жоғары оқу орындарының білімгерлеріне арналған оқу-әдістемелік құрал. - Түркістан: Тұран, 2020. |