Орыс тілі мен әдебиеті
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
DO 4339 Мәнерлеп оқу төртінші курс 5 150 0 3 0
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі
Бабаева К.С.


Лирикалық және прозалық шығармалардың мәтіндерін дұрыс айту және мәнерлеп оқу ережелері туралы түсінік қалыптастыру.
Пән кез-келген әдебиеттің көркем шығармаларын сауатты талдауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер шығармаларды стиль мен поэтика тұрғысынан талдай алады, көркем экспрессивтілік құралдарын тауып, анықтай алады, артикуляциялық аппаратты дамыта алады.
 

Жоқ

Жоқ

1. Ауызша (әңгіме, пікірталас)
2. Жұпта жұмыс істеу
3. Блиц сұрақтары
4. Кейс-стади
5. Дамытушылық оқыту әдістері
6. Шығармашылық оқыту әдістері
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе)
10. Презентация
11. Іскерлік ойындар
12. Ассограмма
13. Тест
14. Библиография,
15. Тест,
16. Жазбаша әдіс.
17.Денсаулық мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізу әдістері, оқыту нысандары, бақылау нысаны мен уақыт санын пән оқытушысы құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп өзгертуі мүмкін.
 

1орыс ауызша халық шығармашылығының мазмұны мен даму заңдылықтарын, орыс фольклорының дамуының негізгі кезеңдерін сипаттайды;
2түр-орыс фольклорының шығармаларында көрсетілген эстетикалық заңдар мен көркемдік сана формаларын түсіндіреді;
3заманауи зерттеу құралдары мен әдебиеттанудың негізгі тұжырымдамалары туралы білімді таратудың әртүрлі тәсілдерін біледі.
4түр-фольклорлық шығармаларға идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан жан-жақты талдау жасайды;
5фольклор шығармаларының мәтіндерін Салыстырмалы-тарихи талдау дағдыларын меңгерген;
6көркем шығармаларды талдау процедураларында басқа гуманитарлық ғылымдардың әдістемесін қолдану қабілетін көрсетеді.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Мәнерлі оқу туралы түсінік. Көркем сөздің түрлері.
2Мәнерлеп оқу өнері және театр өнері. Мәнерлі оқу компоненттері. Ресейдегі мәнерлеп оқу тарихы. Ода оқу. Буынның өзіндік ерекшелігі және оны орындау кезінде бейнелеу.
3Сөйлеу техникасы мәнерлі оқудың негізі болып табылады. Тыныс алу-сөйлеудің физиологиялық негізі, тыныс алу түрлері. Тыныс алуға қойылатын талаптар.
4Әр түрлі әдеби жыныстар мен жанрлардың көркем шығармаларын орындау ерекшелігі. Дауыс және оның қасиеттері. Дауыс функциялары. Дауыс гигиенасы.
5Поэтикалық шығарманы орындау. Драмалық шығарманы орындау.
6Дикция. Орфоэпия ережелері.
7Көркем шығарманың тілі бойынша жұмыс. Интонация туралы түсінік. Интонацияның тақырыппен, шығарманың идеясымен, әдебиеттің түрімен, жанрымен, авторлық міндетімен байланысы. Интонацияның тыныс белгілерінің көркемдік экспрессивтілігіне тәуелділігі.
8Логикалық үзіліс логикалық стресс. Сөйлеу ұпайын құрастыру бойынша жұмыс.
9Мәнерлеп оқу мектеп жағдайында Көркем оқу өнері ретінде.
10К. С. Станиславскийдің эмоциясы мен жүйесі сөйлеудің эмоционалды экспрессивтілігі. Көркем экспрессивтілік құралдарының шығарманың эмоционалды палитрасына әсері.
11Мәнерлеп оқу ауызша сөйлеу мәдениетін тәрбиелеу құралы ретінде.
12Мәнерлі оқу оқу өнерінің негізгі заңдылықтарын практикалық меңгеру ретінде.
13Мәнерлеп оқу әдістері.
14Оқушылардың сөйлеуін дамытудың жалпы жүйесінде мәнерлеп оқу.
15Оқудың мәнерлілігі бойынша жұмысты ұйымдастыру шарттары.
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11.Риторика. Оқулық.ред. В. Д. Черняк. М. Юрайт. 2023.
22.Острогорский В.П. Мәнерлеп оқу. М. 2022
33.Бердалиева Р.Ш. Мәнерлеп оқу. Оқу құралы. Түркістан, -2018 ж.
44.Бердалиева Р.Ш. Мәнерлеп оқу. Түркістан, 2018. http://library2.ayu.edu.kz