Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DO 4339 | Мәнерлеп оқу | төртінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Лирикалық және прозалық шығармалардың мәтіндерін дұрыс айту және мәнерлеп оқу ережелері туралы түсінік қалыптастыру.
Пән кез-келген әдебиеттің көркем шығармаларын сауатты талдауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер шығармаларды стиль мен поэтика тұрғысынан талдай алады, көркем экспрессивтілік құралдарын тауып, анықтай алады, артикуляциялық аппаратты дамыта алады.
Жоқ
Жоқ
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас)
2. Жұпта жұмыс істеу
3. Блиц сұрақтары
4. Кейс-стади
5. Дамытушылық оқыту әдістері
6. Шығармашылық оқыту әдістері
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе)
10. Презентация
11. Іскерлік ойындар
12. Ассограмма
13. Тест
14. Библиография,
15. Тест,
16. Жазбаша әдіс.
17.Денсаулық мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізу әдістері, оқыту нысандары, бақылау нысаны мен уақыт санын пән оқытушысы құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп өзгертуі мүмкін.
1 | орыс ауызша халық шығармашылығының мазмұны мен даму заңдылықтарын, орыс фольклорының дамуының негізгі кезеңдерін сипаттайды; |
2 | түр-орыс фольклорының шығармаларында көрсетілген эстетикалық заңдар мен көркемдік сана формаларын түсіндіреді; |
3 | заманауи зерттеу құралдары мен әдебиеттанудың негізгі тұжырымдамалары туралы білімді таратудың әртүрлі тәсілдерін біледі. |
4 | түр-фольклорлық шығармаларға идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан жан-жақты талдау жасайды; |
5 | фольклор шығармаларының мәтіндерін Салыстырмалы-тарихи талдау дағдыларын меңгерген; |
6 | көркем шығармаларды талдау процедураларында басқа гуманитарлық ғылымдардың әдістемесін қолдану қабілетін көрсетеді. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Мәнерлі оқу туралы түсінік. Көркем сөздің түрлері. | |
2 | Мәнерлеп оқу өнері және театр өнері. Мәнерлі оқу компоненттері. Ресейдегі мәнерлеп оқу тарихы. Ода оқу. Буынның өзіндік ерекшелігі және оны орындау кезінде бейнелеу. | |
3 | Сөйлеу техникасы мәнерлі оқудың негізі болып табылады. Тыныс алу-сөйлеудің физиологиялық негізі, тыныс алу түрлері. Тыныс алуға қойылатын талаптар. | |
4 | Әр түрлі әдеби жыныстар мен жанрлардың көркем шығармаларын орындау ерекшелігі. Дауыс және оның қасиеттері. Дауыс функциялары. Дауыс гигиенасы. | |
5 | Поэтикалық шығарманы орындау. Драмалық шығарманы орындау. | |
6 | Дикция. Орфоэпия ережелері. | |
7 | Көркем шығарманың тілі бойынша жұмыс. Интонация туралы түсінік. Интонацияның тақырыппен, шығарманың идеясымен, әдебиеттің түрімен, жанрымен, авторлық міндетімен байланысы. Интонацияның тыныс белгілерінің көркемдік экспрессивтілігіне тәуелділігі. | |
8 | Логикалық үзіліс логикалық стресс. Сөйлеу ұпайын құрастыру бойынша жұмыс. | |
9 | Мәнерлеп оқу мектеп жағдайында Көркем оқу өнері ретінде. | |
10 | К. С. Станиславскийдің эмоциясы мен жүйесі сөйлеудің эмоционалды экспрессивтілігі. Көркем экспрессивтілік құралдарының шығарманың эмоционалды палитрасына әсері. | |
11 | Мәнерлеп оқу ауызша сөйлеу мәдениетін тәрбиелеу құралы ретінде. | |
12 | Мәнерлі оқу оқу өнерінің негізгі заңдылықтарын практикалық меңгеру ретінде. | |
13 | Мәнерлеп оқу әдістері. | |
14 | Оқушылардың сөйлеуін дамытудың жалпы жүйесінде мәнерлеп оқу. | |
15 | Оқудың мәнерлілігі бойынша жұмысты ұйымдастыру шарттары. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1.Риторика. Оқулық.ред. В. Д. Черняк. М. Юрайт. 2023. | |
2 | 2.Острогорский В.П. Мәнерлеп оқу. М. 2022 | |
3 | 3.Бердалиева Р.Ш. Мәнерлеп оқу. Оқу құралы. Түркістан, -2018 ж. | |
4 | 4.Бердалиева Р.Ш. Мәнерлеп оқу. Түркістан, 2018. http://library2.ayu.edu.kz |