Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DAAO 3220 | Тілді академиялық мақсатта оқыту | Үшінші курс | 6 | 4/150 | 0 | 4 | 0 |
«Тілді академиялық мақсатта оқыту» курсының мақсаты оқу және ғылыми академиялық қатынас аумағы үшін шет тілдік кең дайындықты қарастырады, және оның құрамына ауызша, жазбаша қарым-қатынас формаларын жүзеге асырушы сөйлеу қызметтерінің барлық түрлері оқылым, жазылым, сөйлеу мен тыңдалым кіреді.
-
-
1. Топпен Жұмыс, Жұптық Жұмыс, Блиц-Сұрақтар
2. Сын Тұрғысынан Ойлау, Миға Шабуыл, Кейс-Стадий
3. Дамыта Оқыту Әдісі, Проблемалық Шығарма Әдісі
4. Тест, Жаттығулар, Эссе
5. Сөйлеу (Пікір Алмасу, Сұрақ Жауап)
6. Портфолио
1 | 1- Грамматикалық, фонетикалық, лексикалық білімдерін жетілдіру арқылы тыңдау жəне сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастырады және жетілдіреді; |
2 | 2- фонетикалық, морфематикалық, синтаксистік жəне коментті талдау жүргізеді; практикалық және кәсіби біліктілігін арттырады; |
3 | 3 - Филологияның бір бөлігі ретінде тіл біліміне қатысты - тіл білімінің қызметі, табиғаты, тіл білімінің теориялық аспектісінің әр түрлі жақтары мен ерекшеліктері туралы теориялық білімін қалыптастырады; |
4 | 4 - қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары, мектептері, тұжырымдамалары мен теорияларының мазмұны жайлы білімін жинақтайды; |
5 | 5 - барлық заманауи ғылымның орталық әдіснамалық мәселелері ретінде тілдің құрылымы мен тіл теориясының принциптері жайлы білімін жетілдіреді; |
6 | 6 - кәсіби теориялық және лингвистикалық ойлау дағдыларын дамытады; Тіл білімінің теориялық аспектісін тарихи тұрғыдан түсіндіреді. |
7 | 7 - Қарым-қатынас дағдыларын осы процестің негізгі заңдылықтары мен тетіктері, оның құрылымы мен формалары туралы қажетті білімді дамыту арқылы қалыптастырады; |
8 | 8 – тиімді өзара қарым-қатынастың нақты әдістерін қолданады және қарым-қатынас дағдыларын дамытады; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Білім | |
2 | Ру және туыстық | |
3 | Ғылым мен технология | |
4 | Интернет дәуіріне арналған ағылшын тілі: дүниежүзілік желіні іздеу | |
5 | Әдебиет | |
6 | Жаңалықтар | |
7 | Жаһандық байланыс: Қоршаған орта | |
8 | Интернет дәуіріндегі ағылшын тілі: Интернетте университет каталогтарын пайдалану | |
9 | Кампуста | |
10 | Жаһандық байланыс: Экономика | |
11 | Тіл | |
12 | Жазу: Эссе сұрақтарын мағынасына қарай талдау | |
13 | Жаһандық байланыс: мәдениетаралық коммуникация | |
14 | Ескертулер, тезистер және кіріспе: тапсырма мәтіндерінің пайдалылығын анықтау үшін оқу. | |
15 | Интернет дәуіріне арналған ағылшын тілі: Интернет сізге студент ретінде қалай әсер етеді? |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Білім беру мақсатындағы ағылшын тілі: Оқулық. / атындағы Жезқазған университеті. О.А. Байқоңырова. – Жезқазған: «ЖезУ» АҚ, 2019. – 52 б. | |
2 | 2. Teaching Practice арқылы TESOL кәсіби даму семинары Грэм Крукс, 2016 ж. | |
3 | 3. Ағылшын тілін қолдану және түсіну, С.Б.Азар, 4-ші басылым, Лонгман, 2016. | |
4 | 4. Ағылшын грамматикасы қолдануда, Pre-Intermediate, Raymond Murphy, Cambridge University Press, 2015 ж. | |
5 | 5. Адильбаева Р. IELTS бойынша жоғары балл алу бойынша кеңестер мен әдістер. Оку құрал Түркіменстан, 2018 ж | |
6 | 6. Акешова М., Ризаходжаева Г. Шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау. Оку құрал-Түркістан, 2017 ж |