Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BMZA 4310 | «Ботаникалық және микологиялық зерттеу әдістері» | төртінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән ботаника мен
микологиядағы зерттеу
әдістері туралы білімді
қалыптастырады. Пәнді
игеру барысында білім
алушы өсімдіктер мен
саңырауқұлақтардың
биологиялық
әртүрлілігінің түрлері мен
деңгейлері туралы түсініп,
олардың морфологиялық
және экологиялық
ерекшеліктерін
салыстырып, есеп беру
материалдары мен зерттеу
деректерін сауатты
тұжырымдай алады. Оқу-
далалық жағдайда
ботаникалық және
микологиялық зерттеулерді
жүргізуге, статистикалық
нәтижелерін компьютерлік өңдеуге және сауатты
тұжырымдауға
дағдыланады.
Жоқ
-БотаникаІ, БотаникаІІ
баяндау, пікір
алмасу, пікірталасу,
проблемалық
әдістер.
1 | ОН6- Тірі ағзадағы заттардың биохимиялық функциясы мен молекулалық құрылымының өзара байланысын тәжірибелерді жүргізу арқылы талдайды |
2 | ОН 10 - Биообъектілердің өнімділігін арттыру үшін биотехнологиялық препараттардың тиімді технологияларын техникалық шарттарға сәйкес, жүзеге асыру алгоритмін әзірлейді |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері. Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру | Жазбаша |
2 | Альгология зерттеу әдістері мен міндеттері. Балдырлардың құрылымы мен көбею ерекшеліктері | Жазбаша |
3 | Ботаникалық зерттеу әдістері | Жазбаша |
4 | Ботаникадағы математикалық әдістер. Белгілердің өзгергіштігін зерттеу. Вариациялық қатар құру және оны өңдеу. | Жазбаша |
5 | Жоғарғы сатыдағы өсімдіктер систематикасы әдістері. Өсімдіктер систематикасындағы зерттеу базалары және құралдары. Систематиктің далалық жұмысы, өсімдіктердің экологиялық және биологиялық ерекшеліктерін бақылау, далалық бақылауларды жазу, гербарий жасау. | Жазбаша |
6 | Маршрутты және стационарлы далалық зерттеулер. Ботаникалық бақтар және олардың систематика бойынша жұмыстарға база ретіндегі маңызы. | Жазбаша |
7 | Гербарий және олардың маңызы. Ботаникалық жарияланымдардың негізгі типтері – флоралар, конспектілер, анықтағыштар, монографиялар | Жазбаша |
8 | Өсімдік бірлестіктерін зерттеу әдістері. Өсімдік жамылғысының сапалық және сандық құрамын зерттеу | Жазбаша |
9 | Ағашты, бұталы және шөптесін өсімдік бірлестіктерін сипаттау тәсілдері Зертханалық сабақ Қоректік орта және оларды дайындау ережелері | Жазбаша |
10 | Биоценоздағы макромицеттер өнімділігін зерттеу | Жазбаша |
11 | Ағашқұлақ (трутовик) саңырауқұлақтарын зерттеу | Жазбаша |
12 | Макромицеттердің түрлік құрамын зерттеу | Жазбаша |
13 | Жетілмеген саңырауқұлақ түрлерінің таза екпелерін алу әдістері.) | Жазбаша |
14 | Фитопатогенді саңырауқұлақтарды көкөніс түрлері тұқымдарынан бөліп алу әдістері | Жазбаша |
15 | Саңырауқұлақ түрлерінің фунгицидтерге тұрақтылығын in vitro жағдайында зерттеу әдістері. | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 |
---|