Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BBBOB 6308 Бастауыш білім беруде өлшеу және бағалау Екінші курс 7 210 2 3 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Сұлтанбек М

Пән магистранттар бастауыш сыныпта білім беруде қолданылатын өлшеу әдістерін (табыс тесті, бақылау формалары, өзін-өзі бағалау, сараптамалық бағалау, портфелді бағалау, бақылау тізімі, бағалау шкаласы, бағалау кілті және басқа да әдістерді) үйренеді. 

Пәнді меңгерген магистранаттар оқытуда қолданылатын өлшеу мен бағалаудын әдістерін түсіндіру, өлшеу құралдарын әзірлеу мен қолдану іскерлік пен дағдылары, қалыптастырады.

Жоқ

Жоқ

Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері

1- Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді (ОН6);
2- Білім алушыға сапалы білім беру мақсатында өлшеу және бағалау әдістерін жетілдіреді (ОН7);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Білім алушылардың оқу әрекетін бағалаудың жалпы тәсілдеріАуызшаСұрақ-жауап
2Критериалды бағалау ұғымын анықтау және оның оқутанымдық құзыреттілікті қалыптастырудағы рөліАуызша және жазбашаСөздікСұрақ-жауап
3Критериалды бағалау технологиясының моделАуызша және жазбашапрезентация
4Білім алушылардың оқу жетістіктерін өлшемдік бағалаудың технологиялық негіздеріпрезентацияСұрақ-жауап
5Өлшемдерді жобалау: жалпы тәсілдері мен құралдарыАуызша және жазбашапрезентация
6Білім алушылардың жетістіктерін критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздеріБиблиографияСұрақ-жауап
7Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқу жетістіктерін критериальды бағалау жүйесіАуызша және жазбашапрезентация
8Бастауыш мектептегі оқушылар жетістіктерін бағалаудағы халықаралық тәжірибеАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
9Кәсіптік колледж оқушыларының оқу жетістіктерін критериальды бағалау жүйесіАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
10Оқушы жетістігін бағалау құралдары. Партфолио оқушының жетістігін бағалау құралы ретіндеАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
11Студенттер білімін бақылаудың өлшеу және бағалау жүйесін жасаудың алгоритимдеріАуызша және жазбашапрезентация
12Студенттердің білімдерін бақылаудың квалиметриялық рейтингін ұйымдастыру әдістемесіЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
13Пән бойынша студенттердің білімдерін бақылаудың рейтингтік квалиметриялық технологиясыпрезентацияСұрақ-жауап
14Рейтингтік өлшеу және бағалау шкалалары критерийлері.Ауызша және жазбашаБиблиографияпрезентацияСұрақ-жауап
15Білім алушылардың дайындық сапасы көрсеткіштерінің мониторингіАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Бастауыш білім берудегі заманауи педагогикалық технологиялар. Ыбраимжанов К.Т., Баймырзаева Қ.М., т.б.Талдықорған 2021. Оқу құралы
2Ағылшын тілі: «Қарым-қатынасымызды ағылшын тілінде желітдірейік» оқу-әдістемелік құралы. Түркістан, 2017ж Д.Ю.Мутанова, Н.Қ. Айтпаева, К.М. Беркимбаев.
3Практикум по выразительноиу чтению. Учебно-методическое пособие. Воронеж-2015 Сост. Новичихина Е.
4General English linguistics. Жалпы ағылшын тіл білімі. Уразбаев К.Б, Қарақұлова Ұ.Е, Касымбекова Ә.К.Түркістан қ., 2018. Оқу-әдістемелік құрал.
5Моисеева Е.В., Беляева Э.П. Специально-ориентированная методика обучения иностранному языку. Учебное пособие. / Моисеева Е.В., Беляева Э.П. – Алматы: Эверо. – 2023.
6Моисеева Е.В., Беляева Э.П. Учебное пособие по дисциплине Методика преподавания иностранных языков. – Алматы: Эверо. – 2023.
7Соколова И.Н., Карманова А.А. Практикум по английскому языку для специальных целей. – Алматы: Эверо. – 2023.