Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ATTG 3308 | Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы | Үшінші курс | 3 | 2 | 1 | 2 | 0 |
Курстың негізгі мақсаты - грамматикалық формаларды олардың фукционалдық және прагматикалық мүмкіндіктерін есептей отырып, жүйелік-құрылымдық модульдеудің түйдектелген жолына байланысты міндеттерді шешу үшін көмектесу, сондай-ақ білім беру процесіне кредит жүйесін енгізуге байласты теориялық грамматика курсында негізгі акцент студенттердің өздік жұмысы мен оқытудың мәдениетаралық және кәсіби бағытта аударылды
no
no
Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері , Топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, Notetaking techniques, Dvolver moviemaker, Numerizer, Think-Pair-Share әдісі, PPP әдісі, Модульдік оқыту технологиясы, Brainstorming, Colloborative and cooperative learning, TBL-Task based learning.
1 | Тілдің грамматикалық бірліктерін біледі, шетел тілінің грамматикалық құрылымын түсінеді |
2 | Зат есім және етістіктің грамматикалывқ категорияларын анықтауға машықтанады; |
3 | Грамматикалық бірліктердің сөздегі қызметін табу дағдысын қалыптастырады; |
4 | Сөйлемдерді дауыс ырғағына және құрылымына қарай жіктей алады, сөз таптарын негізгі және қосалқы ретінде талдайды. |
5 | Өз жұмысын сыни көзқараспен бағалауды үйренеді |
6 | Отандық және шетелдік ғалымдардың пікірлеріне сүйене отырып өзіндік пайымдаулар жасауға машықтанады. |
7 | Сын тұрғысынан ойлау технологияларының стратегияларын сабақ барысында қолданады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Теориялық ағылшын грамматикасының объектісі Тілдің синтетикалық және аналитикалық грамматикалық формалары | Сұрақ-жауап |
2 | Морфема туралы түсінік. Морфемалардың түрлері. Морфтар мен алломорфтар Алломорфтар | Сұрақ-жауап |
3 | Сөйлем мүшелері | презентация |
4 | Сөйлемнің шартты мүшелері Зат есім. Есімдік. Сандар. Сын есім | Ауызша |
5 | Сөйлемнің функционалдық бөліктері Сөйлемнің функционалдық бөліктерінің жіктелуі | Ауызша және жазбаша |
6 | Сөйлемнің түрлері | Жазбаша |
7 | Синтаксис Субъектінің, етістіктің және объектінің тізбектелуі | Ауызша |
8 | Сөйлем мүшелері Синоним | Жазбаша |
9 | Омонимия | Жазбаша |
10 | Сөйлем Жай және құрмалас сөйлемдер. | Ауызша |
11 | Сөйлемнің түрлері Тәуелсіз және тәуелді сөйлемдер | Ауызша және жазбаша |
12 | Күрделі сөйлем Бағыныңқы сөйлемдер | Ауызша |
13 | Құрмалас сөйлем .Күрделі сөйлемнің түрлері Салыстырмалы, атрибутивтік, етістікті сөйлемдер | Ауызша және жазбаша |
14 | Құрмалас сөйлем Құрмалас сөйлем мүшелері | Ауызша |
15 | Құрмалас сөйлемнің түрлері Құрмалас-күрделі сөйлем | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Vikulova E. Theoretical English Grammar. Уральский федеральный университет, 2014 | |
2 | Peter Herring. Complete English Grammar Rules: Examples, Exceptions, Exercises, and Everything You Need to Master proper grammar. Farlex International,2016 | |
3 | Комаров А.С. A Practical Grammar of English for Students. М. : Флинта, 2012. | |
4 | Сахитжанова З., Макенова Г., ШерімбетоваМ., Қонысова А. English Syntax with Exercises (оқу-құрал). Түркістан ХҚТУ, Тұран баспасы. Мамыр,2018. |