Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ATBD 2203 | Ағылшын тілі (В2 деңгейі) | Екінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Бұл курс барысында студенттер төрт дағдыны дамыту арқылы (тыңдау, оқу, сөйлеу және жазу) өз қабілеттері мен білімдерін дамытады. Курстың мақсаты - студенттер арасында коммуникативті, лингвистикалық, пікірталас, стратегиялық, сонымен қатар білім беру және танымдық құзіреттіліктерді қалыптастыру. Лексикалық, грамматикалық және фонетикалық бірліктер туралы білімді, сонымен қатар оларды шет тіліндегі сөздерді қалыптастыру мен қабылдауда қолдану дағдылары мен қабілеттерін қалыптастырады.
-
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы І
1. Топпен жұмыс
2. Жұппен жұмыс
3. Сын тұрғысынан ойлау
4. Миға шабуыл
5. Постер қорғау
1 | Грамматикалық, фонетикалық, лексикалық білімдерін жетілдіру арқылы тыңдау жəне сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастырады және жетілдіреді |
2 | Фонетикалық, морфематикалық, синтаксистік жəне компонентті талдау жүргізеді; практикалық және кәсіби біліктілігін арттырады |
3 | Филологияның бір бөлігі ретінде тіл біліміне қатысты - тіл білімінің қызметі, табиғаты, тіл білімінің теориялық аспектісінің әр түрлі жақтары мен ерекшеліктері туралы теориялық білімін қалыптастырады |
4 | Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары, мектептері, тұжырымдамалары мен теорияларының мазмұнымен танысады; барлық заманауи ғылымның орталық әдіснамалық мәселелері ретінде тілдің құрылымы мен тіл теориясының принциптерімен танысады |
5 | Кәсіби теориялық және лингвистикалық ойлау дағдыларын дамытады; тіл білімінің теориялық аспектісін тарихи тұрғыдан қабылдауды үйренеді |
6 | Қарым-қатынас дағдыларын осы процестің негізгі заңдылықтары мен тетіктері, оның құрылымы мен формалары туралы қажетті білімді дамыту арқылы қалыптастырады |
7 | Тиімді өзара қарым-қатынастың нақты әдістерін қолданады және қарым-қатынас дағдыларын дамытады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | 1А бөлімі. Үй-жайда тамақтану.. және сыртта тамақтану | |
2 | 1b бөлімі.. Қазіргі отбасылар | |
3 | 2а бөлімі. Ақшаны жұмсау | |
4 | 2B бөлімі. Өмірді өзгерту | |
5 | 3А бөлімі. Сапардан аман қалу | |
6 | 3b бөлімі. Ерлер, әйелдер және балалар | |
7 | 4А бөлімі. Жаман мінез | |
8 | 4B бөлімі. Иә, Мен істей аламын | |
9 | 5а бөлімі. Спорттық сенімдер | |
10 | 5б бөлімі. Біз қалай таныстық | |
11 | 6А бөлімі. Сахна сыртында 6B бөлімі. Әр сурет өз тарихын баяндайды | |
12 | 7А бөлімі. Өмір сүр және үйрен 7Б бөлімі. Аналар мен әкелер қонақ үйі | |
13 | 8А бөлімі. Сіз үшін дұрыс жұмыс 8B бөлімі. Жақсы күн! | |
14 | 9А бөлімі. Сәтті кездесулер 9B бөлімі. Сандық детоксикация | |
15 | 10 А бөлімі. Пұттар мен белгішелер 10Б бөлімі. Және кісі өлтіру – ол … |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Ағылшын файлы, аралық. студенттік кітап. Кристина Лэтхэм Коенг, Клайв Оксенден, Кейт Чомакки, төртінші басылым, Оксфорд, 2019 ж. | |
2 | Ағылшын файлы, аралық. Оқушының жұмыс дәптері. Кристина Лэтхэм Коенг, Клайв Оксенден, Кейт Чомакки, төртінші басылым, Оксфорд, 2019 ж. |