Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZKD 8307 | Зерттеушінің Кәсіби Дағдылары | Екінші курс | 8 | 240 | 5 | 0 | 0 |
Пән зерттеушінің зерттеудің заманауи әдістері мен дағдыларының ерекшеліктерін жүйелі түрде түсіну және оларды ғылыми-зерттеу жұмысында қолдану қабілетін дамытады. Курс барысында докторант өз саласының шеңберінде алынған кез келген деректерді қорғауға қатысты этикалық қағидаттарды ұстана отырып, зерттеушінің кәсіби дағдыларын үйренеді. Оқу процесінде докторант ғылыми жұмыстарды әзірлеу кезінде зерттеу нәтижелері негізінде принциптерді қолданады, зерттеу бағыты бойынша мақсаттар мен міндеттерді анықтайды.
Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі
1 | Зерттеушінің кәсіби дағдыларысеминары пәнінің құзыреттілік нәтижелеріне негізделген білім беруге жаңаша ойлау мен іс-әрекеттік дағдыларын қалыптастыра алады. |
2 | Оқытудың жаңа әдістерін кәсіби жетілдірудің басты ресурсы ретінде ұйымдастыра алады, оларды ғылыми-әдістемелік тұрғыдан даярлай біледі. |
3 | Педагогикалық жобалаудың нәтижелері және бағалаудыдискриминациялайды |
4 | Педагогикалық әрекеттерді жобалау технологиясын ұсынады.. |
5 | Білімгерлердің жобалау әрекеттерін ұйымдастырады және талқылайды. |
6 | Зерттеушінің кәсіби дағдылары семинарында жобалау және рефлексияны анықтайды. |
7 | Докторанттардың өз әрекетін кәсіби қалыптасудың басты ресурсы ретінде ұйымдастыра отырып, оларды ғылыми-теориялық тұрғыдан тәжірибе жүргізеді |
8 | Педагогикалық жобалауды жүзеге асыру логикасы нквалификациялайды |
9 | Педагогикалық тұжымның даму бағдармаласын жобалау технологиясы бойынша салыстырады. |
10 | Білімгерлердің жобалау жұмысын бағалау әдістемесін жүзеге асырады. |
11 | Қоғамдық денсаулық сақтаудың нақты шараларының, стратегиялар мен саясаттың этикалық аспектілерін анықтап, кәсіби қызмет шеңберінде алынған кез келген деректерді қорғауға қатысты этикалық қағидаттарды ұстанып және оны іске асырады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Қазіргіғалымныңсипаттамасы | презентация |
2 | Гансу Селье бойынша зерттеуші немесе ғалымның қасиеттері | Ауызша |
3 | Зерттеушініңбасқарудағдылары | Ауызша |
4 | Зерттеушінің адамдар мен құрылымдық бөлімдер арасында үйлестіру дағдылары | презентация |
5 | Зерттеушініңэмоционалды интеллекті | Ауызша |
6 | Зерттеушінің бағалау және шешім қабылдау дағдылары | Сұрақ-жауап |
7 | Аралық бақылау – 1 | презентация |
8 | Зерттеушініңшығармашылықдағдылары | Ауызша және жазбаша |
9 | Зерттеушінің қызмет көрсетуге бағытталған дағдылары | презентация |
10 | Зерттеушініңкеліссөздержүргізудағдылары | Сұрақ-жауап |
11 | Зерттеушінің танымдық және икемділік дағдылары | презентация |
12 | Зерттеушінің күрделі проблемаларды шешу дағдылары | презентация |
13 | Зерттеушінің талдау және ойлау дағдылары | Сұрақ-жауап |
14 | Кәсіби зерттеушінің негізгіқасиеттері | Жазбаша |
15 | Докторантың кәсіби маңызды қасиеттерінің ерекшеліктері | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Основные типы научных исследований в общественном здравоохранении и клинической медицине: планирование, расчет выборки и анализ данных. 2016ж А. М. Гржибовский , С. В. Иванов , К. К. Холматова | |
2 | 2. Дәрігердің коммуникативтік дағдылары, 2016ж. К. У. Жолдас Оқу құралы Коммуникативтік дағдылар. | |
3 | Сөздік.2015ж. Мациевская Л.Л., Абильдина Н.Т |