Қоғамдық денсаулық сақтау
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ZKD 8307 Зерттеушінің Кәсіби Дағдылары Екінші курс 8 240 5 0 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Оспанова Э.Н.

Пән зерттеушінің зерттеудің заманауи әдістері мен дағдыларының ерекшеліктерін жүйелі түрде түсіну және оларды ғылыми-зерттеу жұмысында қолдану қабілетін дамытады. Курс барысында докторант өз саласының шеңберінде алынған кез келген деректерді қорғауға қатысты этикалық қағидаттарды ұстана отырып, зерттеушінің кәсіби дағдыларын үйренеді. Оқу процесінде докторант ғылыми жұмыстарды әзірлеу кезінде зерттеу нәтижелері негізінде принциптерді қолданады, зерттеу бағыты бойынша мақсаттар мен міндеттерді анықтайды.

Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу,  жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі 

1Зерттеушінің кәсіби дағдыларысеминары пәнінің құзыреттілік нәтижелеріне негізделген білім беруге жаңаша ойлау мен іс-әрекеттік дағдыларын қалыптастыра алады.
2Оқытудың жаңа әдістерін кәсіби жетілдірудің басты ресурсы ретінде ұйымдастыра алады, оларды ғылыми-әдістемелік тұрғыдан даярлай біледі.
3Педагогикалық жобалаудың нәтижелері және бағалаудыдискриминациялайды
4Педагогикалық әрекеттерді жобалау технологиясын ұсынады..
5Білімгерлердің жобалау әрекеттерін ұйымдастырады және талқылайды.
6Зерттеушінің кәсіби дағдылары семинарында жобалау және рефлексияны анықтайды.
7Докторанттардың өз әрекетін кәсіби қалыптасудың басты ресурсы ретінде ұйымдастыра отырып, оларды ғылыми-теориялық тұрғыдан тәжірибе жүргізеді
8Педагогикалық жобалауды жүзеге асыру логикасы нквалификациялайды
9Педагогикалық тұжымның даму бағдармаласын жобалау технологиясы бойынша салыстырады.
10Білімгерлердің жобалау жұмысын бағалау әдістемесін жүзеге асырады.
11Қоғамдық денсаулық сақтаудың нақты шараларының, стратегиялар мен саясаттың этикалық аспектілерін анықтап, кәсіби қызмет шеңберінде алынған кез келген деректерді қорғауға қатысты этикалық қағидаттарды ұстанып және оны іске асырады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Қазіргіғалымныңсипаттамасыпрезентация
2Гансу Селье бойынша зерттеуші немесе ғалымның қасиеттеріАуызша
3ЗерттеушініңбасқарудағдыларыАуызша
4Зерттеушінің адамдар мен құрылымдық бөлімдер арасында үйлестіру дағдыларыпрезентация
5Зерттеушініңэмоционалды интеллектіАуызша
6Зерттеушінің бағалау және шешім қабылдау дағдыларыСұрақ-жауап
7Аралық бақылау – 1презентация
8ЗерттеушініңшығармашылықдағдыларыАуызша және жазбаша
9Зерттеушінің қызмет көрсетуге бағытталған дағдыларыпрезентация
10ЗерттеушініңкеліссөздержүргізудағдыларыСұрақ-жауап
11Зерттеушінің танымдық және икемділік дағдыларыпрезентация
12Зерттеушінің күрделі проблемаларды шешу дағдыларыпрезентация
13Зерттеушінің талдау және ойлау дағдыларыСұрақ-жауап
14Кәсіби зерттеушінің негізгіқасиеттеріЖазбаша
15Докторантың кәсіби маңызды қасиеттерінің ерекшеліктеріАуызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Основные типы научных исследований в общественном здравоохранении и клинической медицине: планирование, расчет выборки и анализ данных. 2016ж А. М. Гржибовский , С. В. Иванов , К. К. Холматова
22. Дәрігердің коммуникативтік дағдылары, 2016ж. К. У. Жолдас Оқу құралы Коммуникативтік дағдылар.
3Сөздік.2015ж. Мациевская Л.Л., Абильдина Н.Т