Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhMMDMB 2287 | Жаңа мемлекеттік менеджмент және демократиялық мемлекеттік басқару | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 |
Пән мемлекеттік басқарудағы бизнесті басқару құндылықтарының үстемдігі бағытындағы реформалардың жаңа мемлекеттік басқару тәсілі аясында тұжырымдалғанын үйретеді. Курс барысында білімгер мемлекеттік басқарудың жаңа тәсілдерін талқылайды, оған негізделген негізгі құндылықтарды қарастырады. Курстың соңында тұжырымдамалық ойлау, әлеуметтік және саяси мәселелерді анықтау, мәліметтер жинау, талдау және түсіндіру қабілеттерін қалыптастырады
Менеджмент
Жобалық менеджмент, мемлекет және бизнес
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, блиц-сұрақтар, шығармашылық оқыту әдісі, мәселе шешуге бағытталған эссе, проблемалық оқыту әдісі, үнсіз (нұсқау/іс-қимылмен көрсету) әдісі, миға шабуыл, диалог құру, коммуникативті әдіс
1 | ПОН 1 - мазмұны мен эволюциялық дамуы, әдістері мен құралдарын, қызметтер мен механизмдерін біледі, мемлекеттік және мемлекетаралық деңгейде болып жатқан мемлекеттік және әлеуметтік саясатты салыстырмалы талдайды |
2 | ПОН 2 - Мемлекеттік басқару жүйесінің ғылыми негіздері мен қағидаларын біледі |
3 | ПОН 3 - Мемлекеттік басқару түрлері мен стильдерін біледі, мемлекеттік билік органдарында, жергілікті басқару органдарында құжат айналымын жүргізуге қатысады, мемлекеттік ұйымдарда, кәсіпорындар мен мекемелерде, ұйымдарда қызмет көрсету сапасын жақсартуды жүзеге асырады. |
4 | ПОН 4 - Мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы мен мемлекеттік қызметтің негізгі қағидаттарын біледі, әлеуметтік процестерді реттейді, сонымен қатар экономикадағы проблемаларды шешу білімдерін қалыптастырады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Мемлекеттік менеджменттің негізі | Ауызша және жазбаша |
2 | Мемлекеттік басқару негіздері | Ауызша және жазбаша |
3 | Мемлекеттік басқару стилдері | Ауызша және жазбаша |
4 | Демократиялық мемлекеттік басқару стилі | Ауызша және жазбаша |
5 | Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік басқару | Ауызша және жазбаша |
6 | Мемлекеттік басқару принциптері | Ауызша және жазбаша |
7 | Жаңа мемлекеттік менеджменттің эволюциялық дамуы | Ауызша және жазбаша |
8 | Мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы | Ауызша және жазбаша |
9 | Мемлекеттік басқару жүйесінің ғылыми негіздері | Ауызша және жазбаша |
10 | Нарықтық экономикадағы мемлекеттік реттеу | Ауызша және жазбаша |
11 | Мемлекеттік басқарудағы субъект пен объектінің өзара қатынасы | Ауызша және жазбаша |
12 | Әлеуметтік жүйе мемлекеттік реттеу нысаны ретінде | Ауызша және жазбаша |
13 | Мемлекеттік қызметтің негізгі қағидаттары | Ауызша және жазбаша |
14 | Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызмет | Ауызша және жазбаша |
15 | Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік органдар жүйесі | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Демократиялық мемлекеттік басқару. Оқу құралы./ Б.М. Дандаева. - Түркістан: Тұран, 2016 | |
2 | Теория государственного управления. Учебное пособие / Г.Н. Сансызбаева. -Алматы: Казақ университет, 2019. - 318 с. | |
3 | Қазақ елінде мемлекеттік басқарудың қалыптасу эволюциясы: Монография. Астана, 2018, М. Кемел | |
4 | Қазақстан Республикасында қазіргі заманғы мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызметтің өзекті мәселелері: Оқу құралы. - Қарағанды: КЭУК, 2018. - 140 б. http://rmebrk.kz/ Қаржасова Г.Б | |
5 | Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік басқару жүйесі: Оқу құралы. / С.Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті. - Павлодар: Кереку, 2019. http://rmebrk.kz/ Э.Т. Янчук, Т.Э. Воронова, В. Есмагзам | |
6 | Применение современных концепций HR- менеджмента в практике организаций Республики Казахстан: Монография. / Павлодарский государственный университет им. С. Торайгырова. - Павлодар: Кереку, 2018. - 110c. http://rmebrk.kz/ А.А. Титков, Т.Я. Эрназаров, Н.М. Шеримова |