Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhER 4294 | Жаңғыртылатын энергия ресурстары | төртінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Жаңартылатын энергия көздерін (жел, күн, геотермалдық, су ағындары және т.б.), оларды пайдалану принциптерін, қолдану аясын сонымен қатар жаңартылатын энергия көздерін пайдаланумен байланысты техникалық мәселелер мен міндеттерді шешу жолдарын және олардың пайда болуына алып келетін процестер мен құбылыстар физикасын қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар жаңартылатын энергия саласындағы озық технологияларды игере отырып, алған білімдерін практикада қолдана алады.
-
-
1. сын тұрғысынан ойлау
2. топтық жобамен жұмыс әдісі
3. проблемалық шығарма әдісі
1 | Табиғаттың іргелі заңдарын, оның ішінде жаһандану ауа – райы өзгеруіндегі энергетикалық және экологиялық проблемаларды меңгеруде білімдерін кеңейте біледі. |
2 | Жаңғыртылатын энергия ресурстарын қолдану салалары бойынша жаңа зерттеулерді зерттеп орындайды; |
3 | Кәсіби салада физиканың іргелі заңдарын меңгеруде білімдерін жаңа зерттеулер арқылы түсіндіре алады; |
4 | Физиканың іргелі негізгі концепцияларын қолданып энергияны генерациялаудағы және тасымалдаудағы физикалық құбылыстарға байланысты есептер шығара алады; |
5 | Жаңғыртылатын энергия ресурстарының негізінде жатқан физикалық құбылыстарды түсінеді; |
6 | Жаңғыртылатын энергия ресурстарын алу бойынша зерттеу жұмыстарының ұйымдастыруын жетілдіруге қабілетті және жүзеге асыруға дайын; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Жаңғыртылатын энергия ресурстары, аумақтар және оларды электр энергиясын өндіру үшін пайдалану шарттары | Ауызша және жазбаша |
2 | Жаңғыртылатын энергия ресурстаның классификациясы. | Ауызша және жазбаша |
3 | Күн - болашақтың баламалы энергия көзі. Оны пайдалану мүмкіндіктері мен мәселелері. | Ауызша және жазбаша |
4 | Биоэнергетикалық технологиялар және оны қолдану. | Ауызша және жазбаша |
5 | Жел энергетикалық қондырғылар, олардың конструкциялары мен сипаттамалары. | Ауызша және жазбаша |
6 | Толқын энергиясы. Геотермалдық энергия | Ауызша және жазбаша |
7 | Екінші ретті энергетикалық ресурстар және оларды пайдалану. | Ауызша және жазбаша |
8 | Геотермалдық энергия ресурстары | Ауызша және жазбаша |
9 | Гидроэнергетикалық ресурстар | Ауызша және жазбаша |
10 | Жердің электр өрісінің энергиясы | Ауызша және жазбаша |
11 | Энергияны аккумуляциялау. | Ауызша және жазбаша |
12 | Күн энергиясын ғарышта қолданысы. | Ауызша және жазбаша |
13 | Күн коллекторлары көмегімен жылу өндіру. | |
14 | Жаңғыртылатын энергия ресурстарын пайдаланудың ерекшеліктері. | |
15 | Жаңғыртылатын энергия ресурстарын пайдаланудың экологиялық мәселелері. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Л.В. Эдуард. Күн энергиясы мен жаңартылатын энергия нанофизикасы. Оқулық. - 2016. | |
2 | А.К. Мергалимова, М.Б.Айтмагамбетова Нетрадиционные возобновляемые источники энергии. - 2020. | |
3 | М.Т. Рустамов, А.Т. Мейрбеков. Гибридтік энергиялық станциясы. Монография. 2019. | |
4 | И.Т. Алдибеков. Возобновляемые источники энергии и энергосбережение. Конспект лекций. 2016. | |
5 | Ф.Н. Булатбаев. Жаңартылған энергияның орнықтыруын жобалау және пайдалану қалыпқа келтіру және эксплуатациялау : Оқулық. . - Қарағанды: ҚарМТУ, 2017. | |
6 | Вулф, Эдуард Л. Күн энергиясы мен жаңартылатын энергия нанофизикасы : Оқулық. / Ағыл. тіл. ауд. С. Азат, М. Нәжіпқызы; ҚР Білім және ғылым министрлігі, ҚР Жоғары оқу орындарының қауымдастығы. - Алматы: BOOKPRINT, 2016. | |
7 | Г.Г. Таткеева, В.А. Калытка, Н.М. Маликов. Альтернативные и возобновляемые источники энергии : Электронный учебник. / - Караганда: КарГТУ | |
8 | А.К. Мергалимова, М.Б.Айтмагамбетова Нетрадиционные возобновляемые источники энергии. – Алматы,: TechSmith - 2019. | |
9 | Сапа В.Ю. Теоретические основы нетрадиционной и возобновляемой энергетики. 2019. |