Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhB 1252 | Жасуша биологиясы | Бірінші курс | 6 | 180 | 3 | 12 | 0 |
Модуль жасушаны адам организмі құрылысының және тіршілігінің негізі ретінде зерттеп, тіршіліктің барлық қасиеттерін: тұқымқуалаушылығы мен өзгергіштігі, заталмасуы, қозғалысы және тітіркендігіштігі және т.б. белгілерін қамтамасыз ететін жасуша құрамдастары оқытып, жасушалардың мамандануын қамтамасыз ететін және олардың тіндерге бірігуіне (интеграциясына) қатысатын жасуша құрылымдарын қарастырылады. Курс барысында денсаулық сақтау саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерді пайдалана отырып, оқу процесінде топпен жұмыс істеуде этикалық принциптерді қолданады.
Жоқ
Жоқ
Дәріс: баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
Тәжірибелік сабақтар: ауызша талдау, есептер шығару, тапсырмалар мен жаттығуларды орындау, студенттердің білім деңгейін бақылау, құзіреттіліктерді меңгеруі бойынша тиімді кері байланыс, MCQ,PAL, SAQ, TaskBL, TBL.
Білімгерлердің оқытушымен бірлескен өзіндік жұмысы(ОБӨЖ):өткен тәжірибелік сабақтарында қарастырылған сұрақтарды тереңдетіп оқу, өз бетімен оқуға арналған тақырыптар және туындаған сұрақтар бойынша оқытушыдан кеңес алу.
Білімгерлердің өзіндік жұмысы (БӨЖ): тәжірибе түрінде орындалады деп көрсетілген тақырыптарды өз бетімен оқу, компьютерлік модельдер және бағдарламалармен жұмыс, шағын топтарда жұмыс, қосымша әдебиеттермен, электрондық ақпарат тасымалдаушылармен жұмыс, презентация, ғылыми рефераттар дайындау және қорғау. Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады
1 | Нуклеопротеидтердің қорытылуы мен метаболизмін түсіндіре білу және олардың аурулармен байланысын бағалау. |
2 | Синтез қадамдарын, ақауларды және клиникалық нәтижелерді интерпретациялау мүмкіндігі. |
3 | Организмдегі бейорганикалық қосылыстардың алмасуын және олардың клиникалық жағдайларда маңызын түсіну. |
4 | Микроорганизмдердің (вирустар, бактериялар, саңырауқұлақтар, паразиттер) құрылымдық ерекшеліктерін және өмірлік циклдерін сипаттай білу. |
5 | Стерилизация және дезинфекцияның терминдері мен әдістерін түсіндіре білу. |
6 | Микробқа қарсы препараттарды және төзімділік механизмдерін анықтау және антибиотиктерге сезімталдықты тексеру әдістерін түсіндіре білу. |
7 | Иммунологияның негізгі түсініктерін және иесінің жалпы қорғаныс механизмдерін анықтау мүмкіндігі. |
8 | Қарым-қатынас процесінің негізгі элементтерін бағалай білу. |
9 | Негізгі өмірді қамтамасыз етуді және алғашқы көмек көрсету әдістерінің барлық түрлерін түсіндіре білу. |
10 | Жасушаның бөліну түрлерін сипаттай білу. |
11 | Некроз және апоптоздың түзілу процестерін, жасушада байқалатын гистологиялық өзгерістерді және қалдықтардың жойылу процесін сипаттай білу. |
12 | Жасуша қабықшасының, органеллалардың, ядроның және қосындылардың гистологиялық құрылысын санай білу. |
13 | Жарық микроскобының көмегімен микроскоптың көмегімен жасуша пішіндері мен микроорганизмдерді ажырата білу. |
14 | Микроорганизмдерді зерттеуде қолданылатын бояу әдістерін, оларды өндіру үшін өсіру әдістерін және антибиотиктерге сезімталдықты сынауды қолдана білу. |
15 | Зәр қышқылын, билирубинді, уробилиногенді, бейорганикалық фосфатты өлшеу әдісін қолдана білу. |
16 | Алғашқы көмек көрсету керек жағдайларда білу, түсіну және әрекет ету және әртүрлі жағдайларда алғашқы көмек көрсете білу. |
17 | Сыни және зерттеушілік көзқараспен оқығанын бағалау және қолдана білу. |
18 | Импульсті және тыныс алу жиілігін және қан қысымын өлшеу, қолды жуу, стерильді қолғаптарды кию және шешу, серпімді таңғыштарды орау, бұлшықет ішіне инъекция жасау дағдыларын меңгеру. |
19 | Топтық жұмыс пен ынтымақтастықтың маңыздылығын білу. |
20 | Негізгі қарым-қатынас дағдыларының маңыздылығын білу. |
21 | Науқасқа шұғыл көмек көрсету кезінде тиімді және дұрыс шешім қабылдаудың және тиісті алғашқы көмек көрсетудің маңыздылығын білу. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Бактериологиялық лабораторияның құрылымы. Жұмыс істеу ережесі. Бактериологиялық лабораториядағы қауіпсіздік ережелерін сақтау тәртібі. | тест |
2 | Стерилизация. Дезинфекция. Асептика. Антисептика. Қолдану әдістері. | тест |
3 | Микроскопия. Микроскопия түрлері. Микроскоппен жұмыс істеу ережелері. | тест |
4 | Микоорганизмдердің өсуі, көбеюі. Қоректік орталардың жіктелуі. | тест |
5 | Микроскопиялық және бактериологиялық зерттеу әдістері. | тест |
6 | Пуриндік және пиримидиндік негіздер. | тест |
7 | РНҚ-ның нуклеозидтері мен нуклеотидтері. | тест |
8 | ДНҚ-ның нуклеозидтері мен нуклеотидтері. | тест |
9 | Нуклеозидполифосфат-тар. АТФ құрылысы және маңызы. | тест |
10 | Гистологияға және цитологияға кіріспе.I.Зерттеу әдістері(микроскопиялық және гистологиялық техника).Жасушалық теория.Жасушаның жалпы құрылысы. | тест |
11 | Цитология.II.Жасуша қабығы(құрамы,функциялары).Плазмалемманың туындылары (жасушалық контакттар,жасуша бетінің ауданын ұқғайтатын құрылымдар, жасуша бетінде заттарды және түбіршіктерді жылжытатын құрылымдар). | тест |
12 | Цитология.III.Жасушаның цитоплазмасы( құрамы-гиалоплазма,органеллалар,цитоскелет,қосындылар).Ядро-жалпы құрылысы( ядролық қабық,хроматин,ядрошық,ядролық матрикс).Ядрода генетикалық материалдың құрылымдық қалыптасуы. | тест |
13 | Цитология.IV.Ядро. Жасушаның өмірлік циклі(митоздың циклі,дифференциялануы және қызмет атқаруы, регенерациясы,жасушаның реактивтік өзгерістері. | тест |
14 | Жасушаның өмірлік циклі.(некроз және апаптоз) | тест |
15 | Тыныс жолдарының бөгде затпен бітілеуі кезіндегі алғашқы көмек. ОНЖ | тест |
16 | ОНЖ зақымдануындағы шұғыл жағдайлар. Жүрек-қантамыр функциясының жіті жеткіліксіздігі. | тест |
17 | Сынулар кезінде алғашқы жедел жәрдем негіздері. | тест |
18 | Жүрек-қантамыр функциясының жіті жеткіліксіздігі. | тест |
19 | Иммундық жүйенің құрылысы, қызметтері. | тест |
20 | Бейспецификалық иммунитет | тест |
21 | Науқастың функциональді жағдайын бағалау:артериялық қан қысымын өлшеу | тест |
22 | В-лимфоциттер. | тест |
23 | Т-лимфоциттер | тест |
24 | Қабылдау бөлімінің құрылымы мен қызметтері.Науқастың функциональді жағдайын бағалау:антропометрия жайлы түсінік. Гигиеналық қол жуу ережесі. | тест |
25 | Науқастың функциональді жағдайын бағалау: тынысын бағалау, пульсін есептеу. Стерильді қолғапты кию және шешу ережесі | тест |
26 | Науқастың функциональді жағдайын бағалау:артериялық қан қысымын өлшеу | тест |
27 | Науқастың функциональді жағдайын бағалау: дене қызуын өлшеу және қызу парағын толтыру. | тест |
28 | Науқастың функциональді жағдайын бағалау: аурудың есін, жатқан бітімін,тері сипаттамасы, ойылудың түрлері және алдын алу шаралары. | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|