Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZAP 5227 | Зерттеу әдістері және презентация | бесінші курс | 3 | 90 | 15 | 15 | - |
Пән ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастырудың жалпы принциптерін, ғылыми зерттеу бағытын таңдауды және ғылыми зерттеу жұмыстарының кезеңдерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерді оқытады. Курсты оқу барысында білім алушылар ақпарат іздеу дағдыларын, ғылыми-техникалық мәселелерді шешуде, тақырыптың экономикалық тиімділігін бағалауда идея тудырудың заманауи әдістерін меңгере отырып, зерттелетін аумақтағы мәліметтерді жинақтау және сыни талдау негізінде өз бетінше шешім қабылдау қасиетін дамытады.
Интернатура
Биостатистика, эпидемиология, клиникаға кіріспе және коммуникативтік дағдылар.
MCQ (multiple choice questions) – көп жауапты сұрақтар (тесттер)
OR (oral report) – презентация
PAL (peer-assisted learning) - құрбы-құрдастары арқылы оқыту
SAQ (short answer questions)-қысқа жауапты сұрақтар
SGL (small group learning) - шағын топтарда оқыту
TaskBL (task-based learning) - мәселелерге/есептерге негізделген оқыту
1 | ПОН 1 - ғылыми-зерттеу қызметінің мәні және оны медицина мен денсаулық сақтауда жүзеге асырудың ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. |
2 | ПОН 2 - ғылыми әдебиет түрлері, ғылыми ақпаратты іздеу принциптері, негізгі халықаралық электрондық деректер базасы туралы білімді жүйеге келтіреді. |
3 | ПОН 3 - зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу дағдыларын, зерттеу міндеттерін шешу әдістері мен құралдарын таңдау дағдыларын меңгереді. |
4 | ПОН 4 - кәсіби қызмет саласындағы ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын талдайды, зерттеу тақырыбы бойынша отандық және шетелдік тәжірибені қоса алғанда, ғылыми зерттеу бағдарламасын әзірлеу дағдыларын меңгереді, жоспарланған зерттеудің ғылыми гипотезаларын, өзектілігі мен ғылыми жаңалығын тұжырымдайды. |
5 | ПОН 5 - алынған нәтижелерді түсіндіреді, ғылыми тұжырымдар мен ғылыми ережелерді тұжырымдайды, алынған деректерді баспа ғылыми басылымдарында, сондай-ақ ауызша баяндамалар мен мультимедиялық презентацияларда баяндайды. |
6 | ПОН 6 - этикалық нормаларға сәйкес кәсіби қызметті құру дағдыларын қолданады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ғылымның анықтамалары, мақсаты мен міндеттері. Ғылымның негізгі даму кезеңдері. Қазақстанда және әлемде медицина ғылымының дамуы | |
2 | Денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулердің жіктелуі. | |
3 | Көлденең зерттеулер: жоспарлау, іріктеу мөлшері, деректерді талдау. Әдіснаманың теориялық негіздері, көлденең зерттеулердің артықшылықтары мен кемшіліктері. | |
4 | Медицинада және қоғамдық денсаулық сақтауда экологиялық зерттеулерді қолдану. Жоспарлаудың негізгі принциптері, оларды жүргізу және статистикалық деректерді талдау | |
5 | Денсаулық сақтаудағы «жағдай-бақылау» зерттеулер. Денсаулық сақтаудағы «жағдай-бақылау» зерттеулерді жоспарлаудың, жүргізудің және деректерді статистикалық өңдеудің негізгі қағидаттары. | |
6 | Ғылыми және медициналық практикадағы когорттық зерттеулер. Денсаулық сақтаудағы когорт-тық зерттеулер деректерін жоспарлаудың, жүргізудің және статистикалық өңдеудің негізгі қағидаттары. | |
7 | Медицина мен қоғамдық денсаулық сақтаудағы сапалы зерттеулер. Жіктелуі, артықшылықтары мен кемшіліктері. | |
8 | Медицина және денсаулық сақтау саласындағы эксперименттік зерттеулер: жоспарлау, деректерді өңдеу, Нәтижелерді түсіндіру. | |
9 | Ғылыми зерттеулердің бағыттарын таңдау. Ғылыми-техникалық мәселелерді қою және ғылыми-зерттеу жұмыстары кезеңдері. | |
10 | Халықаралық реферативті және библиографиялық мәліметтер базасы. Ғылыми ақпаратты іздеу, бағыттау және өңдеу. | |
11 | Ғылыми-зерттеу жұмысы. Ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу. | |
12 | Ақпаратты ауызша ұсыну. Ғылыми жұмыстың қорытындыларын сипаттау мен дәлелдеу. | |
13 | Медициналық деректерді статистикалық талдау әдістері. Медицинадағы статистикалық мәліметтер түрлері. | |
14 | Медициналық зерттеулердегі этикалық принциптері мен нормалары. Хельсинки декларациясы. | |
15 | Ғылыми зерттеулер нәтижесі бойынша презентация мен баяндама дайындау. |