Туризм бакалавриат бағдарламасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
Tur 3291 Туроперейтинг Үшінші курс 5 150 1 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
А.Т.Абубакирова

Пән туроператорлық қызметтің ұйымдастырушылық-басқару негіздері, туристік қызмет көрсетуді ұйымдастыру принциптері, туристік өнімді тиімді әзірлеу (жобалау) үшін туристік нарықты талдау әдістері, тұтынушылардың қажеттіліктеріне бағытталған жаңа технологияларды енгізу шарттары туралы үйретеді. Кәсіби іс-әрекеті саласындағы заманауи концепциялар мен технологияларды табысты қолдану үшін қажетті туристік қызмет саласындағы студенттердің білімдері мен дағдыларын қалыптастырады

Туризмде кәсіпкерлік қызмет негіздері, Туризмдегі бухгалтерлік есеп және аудит

Туризм менеджменті

Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, Case-study әдісі, мини зерттеулер әдісі

1ПОН 1- Заманауи туроперейтингті дамыту және туристерге қызмет көрсетуде бәсекеге қабілеттілікті арттыру үшін уақтылы шаралар қабылдау мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізеді;
2ПОН 2- Туризмнің әртүрлі түрлеріне арналған турды жобалау және дамыту дағдыларын қалыптастырады;
3ПОН 3- Туристік өнім өндіру және жылжыту бойынша іс-шараларға қатысып, ұйымдастырады.
4ПОН 4 - Туроператор ұғымы және қызметі туралы ақпаратты жинау және жүйелеу;
5ПОН 5- Ақпарат жинау және турлар, туроператорлардың шетелдік өкілдері туралы мәліметтер базасын құруды қолданады.
6ПОН 6- Қызмет көрсету стратегиясы мен менеджментін меңгеру басқарудағы көшбасшылық қасиеттерді қалыптастырады
7ПОН 7 - Туристік өнімді сатудың негізгі формаларының сипаттамасы ретінде туристермен шет тілінде байланыс орнату;
8ПОН 8 - Туристік өнімді жарнамалау (сервистік бағдарламалар туралы толық ақпарат беру), қажет болған жағдайда аудармашы міндеттерін орындайды.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Туроператор ұғымы және қызметіАуызшаСұрақ-жауап
2Туристік өнім өндіруАуызшаСұрақ-жауап
3Қызмет көрсету түрлеріпрезентация
4Турпакет түсінігіпрезентация
5Турды жобалаупрезентация
6Сервистік бағдарламаларпрезентация
7Туристік құжаттамаАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
8Туристік өнімді сатудың негізгі формаларының сипаттамасыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
9Туристік өнімді жарнамалау әдістеріАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
10Туризмді насихаттауАуызшаСұрақ-жауап
11Туристік өнімді жылжыту үшін негізгі ақпарат тасымалдаушы құрал ретінде туроператордың каталогыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
12Қызмет көрсету стратегиясы мен менеджментіАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
13Заманауи туроперейтинг және туристерге қызмет көрсету негізі ретінде бағдарламалық туризмАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
14Туроператорлардың шетелдік өкілдеріАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
15Қызмет көрсету анимациясыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Садыков, Ж. А. Туроперейтинг. Оқу құралы. / Ж. А. Садыков, А. А. Жакупов, Е. Т. Төлеген. - Алматы : Лантар Трейд, 2022. - 341 с. - ISBN 978-601-361-045-0 : ~Б. ц. - Текст : непосредственный. УДК 388.479 1
2Рахимбаев, А. Б.Теория и практика Маркетинга. Учебное пособие. / А. Б. Рахимбаев, А. К. Бельгибаев. - Алматы : NURPRESS, 2019. - 375 с. - ISBN 9965-813-05-1 : ~Б. ц. - Текст : непосредственный. УДК 658.8
3Рахимбаев, А. Б.Маркетинг теориясы және практикасы. Оқу құралы. / А. Б. Рахимбаев. - Алматы : Нұр пресс, 2022. - 372 с. - ISBN 9965-813-58-2 : ~Б. ц. - Текст : непосредственный. УДК 658.8
4Ақтымбаева, Ә.С. Туроперейтинг : Оқу құралы. . - Алматы: Қазақ университеті, 2020. - 196 б.
510. В.В.Жохова, Т.Г.Римская Туроперейтинг,уч.пособие Находка, 2014