Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TTCD 3209 | Түрік тілі (C1 деңгейі) | Үшінші курс | 5 | 150 | 2 | 3 | 0 |
білім алушының нормативті, этикалық, коммуникативті және мәдени аспектілері бойынша коммуникативті құзыреттілік деңгейі мен сөйлеу мәдениетін қалыптастыру және жетілдіру; сөйлеу әрекетінің 4 түріне кең таралған лингвистикалық құралдарды еркін пайдалану қабілетін жетілдіру (сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу), шетелдік әріптестермен іскерлік байланыстар үшін хат алмасу арқылы тілді меңгеру және іске асыру.
-
-
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер
1 | тыңдалым мен айтылым, оқу мен жазылым дағдыларын қолдана отырып, фонетикалық, морфемиялық, синтаксистік және компоненттік талдаулар жасай алады, сол арқылы грамматикалық, фонетикалық және сөздік білімдерін жетілдіреді, практикалық, прагматикалық, зерттеушілік, аналитикалық және кәсіптік дағдыларды жетілдіреді |
2 | тіл білімі туралы теориялық білімді, лингвистиканың теориялық аспектісінің сипаты, әр түрлі жақтары мен ерекшеліктері туралы, қазіргі лингвистиканың негізгі бағыттары және тіл құрылымы мен тіл теориясының принциптері туралы білімді қолдана отырып, кәсіби және зерттеу қызметінде өзіндік талдау дағдыларын дамытады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Жылдамырақ, жоғарырақ, күштірек: Олимпиада. Сөздегі мағынасы | Ауызша және жазбаша |
2 | Спорт түрлері.Салауатты өмірге арналған спорт. Емле ережелері | Ауызша және жазбаша |
3 | Кешеден бүгінге дейін. Жанама сөйлеу | Ауызша және жазбаша |
4 | Мен қайдамын? Жақын болашақ. Құрылымына қарай етістіктер | Ауызша және жазбаша |
5 | Сөз жұмбағы. Аспап пен Word шеберлері. Қиялдан метафораға дейін. Етістік формасы | Ауызша және жазбаша |
6 | Жануарлар. Үстеу | Ауызша және жазбаша |
7 | Өсімдіктер. Сөйлем элементтері | Ауызша және жазбаша |
8 | Қазіргі өмір және тірі әлем. Сөз топтары | Ауызша және жазбаша |
9 | Жазудың шытырман оқиғасы. Өркениеттер. жалғаулықтар | Ауызша және жазбаша |
10 | Біздің белестеріміз. тіркемелер | Ауызша және жазбаша |
11 | Симпозиумға дайындық. Симпозиум күндері. Мен қағазды ұсынамын. Құрылыс қосымшалары | Ауызша және жазбаша |
12 | Абакустан компьютерге дейін. Сандар не дейді? сын есімдер | Ауызша және жазбаша |
13 | Біздің өміріміздегі сандар. Есімдіктер | Ауызша және жазбаша |
14 | Тұлға кілті: қолжазба. Ғалым. Дыбыс оқиғалары | Ауызша және жазбаша |
15 | Бет ерекшеліктері бар кейіпкерді оқу. жалпы бағалау | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Yedi İklim Türkçe Ders Kitabı, Seviye C1, Yunus Emre Enstitüsü, Diyanet Vakfı Yayınları, Ankara 2020 | |
2 | M. Durmuş, H.Aktaş, B.İşcanoğlu, H.Bulduk, Yesevi Türkçe C1, İleri düzey ders kitabı, 2016 | |
3 | E. Mulkibaeva, I. Nurmagombetova, İleri Türkçe (Öğretmen el kitabı) 2018 |