Туризм бакалавриат бағдарламасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
TM 2289 Туризм маркетингі Екінші курс 6 180 2 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
А.Исаева

Пән маркетингтің теориялық негіздері, маркетингтік зерттеулерді дамытудың негізгі тенденциялары мен бағыттары, туристік индустриядағы маркетингтің ерекшеліктерін таныстырады. Туристік индустриядағы өткізу нарықтарын, тұтынушыларды, бәсекелестерді бағалауды, туристік қызметтің өнімдері мен қызметтерінің сапасын басқару және бақылау құралдарын қолдануды үйретеді. 

Тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін туристік өнімдер мен қызметтерді ілгерілету дағдыларын қалыптастырады.

Туризмде кәсіпкерлік қызмет негіздері

Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, блиц-сұрақтар, шығармашылық оқыту әдісі, мәселе шешуге бағытталған эссе, проблемалық оқыту әдісі, миға шабуыл, диалог құру, коммуникативті әдіс

1Туристік кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында нарыққа маркетингтік зерттеулер жүргізеді
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Нарықты сегменттеу және жайғастыруАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
2Туристік өнім және туристік өнімнің өмірлік цикліАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
3Туристік фирманың маркетингтік ортасыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
4Туризмдегі баға саясатыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
5Туристік маркетинг коммуникациялары және SMM .АуызшапрезентацияСұрақ-жауап
6Маркетингтің құрылу кезеңдері және дамуыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
7Туризм маркетингі жүйесіАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
8Туризм маркетингінің ақпараттар мен маркетингтік зерттеу жүйесіАуызша және жазбашапрезентация
9Туризмдегі бәсеке және бәсекеге қабілеттілікАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
10Туристік қызметті тұтынушылардың мінез-құлқыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
11Туризм маркетингін жоспарлауАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
12Туристік кәсіпорындарындағы ішкі маркетингАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
13Туристік дестинациялар маркетингіАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
14Туристік индустрияның тауарлары мен қызметтерін тарату арналары. Әлеуметтік медиа маркетинг ролі (SMM)АуызшапрезентацияСұрақ-жауап
15Туризмдегі халықаралық маркетингАуызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Батырова , Н. Т. Туризм маркетингі. Оқу құралы. / Н. Т. Батырова , Д. С. Асан. - Алматы : Лантар Трейд, 2022. - 148 с. - ISBN 978-601-361-065-8 : ~Б. ц. - Текст : непосредственный.УДК 388.479 1
2Давлетова, М. Т. Қызмет маркетингі. Оқулық. / М. Т. Давлетова, Д. И. Разакова, Ұ. Ә. Төреқұлова, Р. Е. Таракбаева. - Алматы : Adal kitap, 2023. - 446 с. - ISBN 978-601-269-215-0 УДК 658.848
3Смыкова, М. Р. Туризм: Экономика, менеджмент и маркетинг. Учебное пособие. / М. Р. Смыкова. - Алматы : NURPRESS, 2022. - 246 с. - ISBN 978-9965-830-69-3 : УДК 388.479 1
4Альмухамбетова, Б. Ж. Маркетинг. Оқу-әдістемелік құрал / Б. Ж. Альмухамбетова. - Түркістан : Тұран, 2015. - 135 с. - ISBN 978-601-243-661-7 : УДК 658.8
5И.Г.Мельникова, Маркетинг в туризме: Уч.-метод.пособие; Ярославль, 2015.
6Сост. В.А. Бабурин, Н.Л. Гончарова, В.А. Бабурин, Н.Л. Гончарова,.Маркетинг в сфере сервиса: Учебник для бакалавров по направлению подготовки 100100.62 «Сервис» всех форм обучения. / - СПб. : Астерион, 2014. - 439c. -ISBN 978-5-00045-123-6