Туризм бакалавриат бағдарламасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
TE 3302 Туризм экономикасы Үшінші курс 6 180 2 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
А.Исаева

Пән білімгерлерге туристік нарықтың құрылымын, туризм индустриясының экономикалық функцияларын, баға белгілеу ерекшеліктерін, туристік нарықтағы сұраныс пен ұсыныс көрсеткіштерін түсіндіреді. Туристік кәсіпорын қызметінің тиімділігін бағалау, туристік өнімнің құнын есептеу, нарықтық экономика жағдайында туристік кәсіпорынның даму стратегиясын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.

Халықаралық туризм географиясы, Туристік қызметті автоматтандыру

Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, Case-study әдісі, мини зерттеулер әдісі

1кәсіби қызметінде қоғамның рухани құндылықтарын және экономикалық, экологиялық құқықтың, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтайды
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Туризм экономикасының негізгі түсініктері, пәні, зерттеу әдістері мен міндеттеріАуызша және жазбашапрезентация
2Туризм саласының қалыптасу және қызмет ету механизмі. Туризм саласының дамуыАуызша және жазбашапрезентация
3Туризмдегі кәсіпкерлік әрекеттің экономикалық негізі, ерекшеліктеріАуызша және жазбашапрезентация
4Туристік кәсіпкерліктегі шығындар және олардың түрлеріАуызша және жазбашапрезентация
5Туризмнің экономикадағы рөлі мен орны. Туризмнің экономикалық маңызыАуызша және жазбашапрезентация
6Өндірістік қорлар, оларды бағалау әдістері. Амортизация.Ауызша және жазбашапрезентация
7Туристік нарықтың түсінігі, әрекет ету механизміАуызша және жазбашапрезентация
8Нарықтық механизм элементтері: сұраныс, ұсыныс, баға, бәсекеАуызша және жазбашапрезентация
9Икемділік түсінігі, түрлері, есептеу әдістеріАуызша және жазбашапрезентация
10Баға және бағаны қалыптастыру. Маркетингтік баға қалыптастыру.Ауызша және жазбашапрезентация
11Туристік бизнестің негізгі ұйымдастырушылық-құқықтық нысандарыАуызша және жазбашапрезентация
12Тиімділіктің негізгі көрсеткішетрі. Пайда, түсім, тиімділік түсініктеріАуызша және жазбашапрезентация
13Туризмнің ұлттық экономикадағы үлесі. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштеріАуызша және жазбашапрезентация
14Туристік дестинациялар. Туристік дестинациялардың экономикасы мен бәсекелестігіАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
15Инвестиция. Туризм саласындағы инвестициялық жобалар.Ауызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Андабаева, Г. К. Кәсіпорын экономикасы. Оқу құралы. / Г. К. Андабаева. - Алматы : Қазақ ун-ті, 2021. - 336 с. - ISBN 978-601-04-4950-3
2Смыкова, М. Р. Туризм: Экономика, менеджмент и маркетинг. Учебное пособие. / М. Р. Смыкова. - Алматы : NURPRESS, 2022. - 246 с. - ISBN 978-9965-830-69-3 : ~Б. ц. - Текст : непосредственный. УДК 388.479 1
3Экономикалық теория. Оқу- әдістемелік құрал / С. А. Қалтаева. - Түркістан : [б. и.], 2018. - 107 с. - ISBN 978-601-243-977-9 : Б. ц.
4Кусаинов Х.Х., Сергеева А.М.,Туризм экономикасы: Оқу құралы.Алматы, 2019.
5М.А.Морозов,Н.С.Морозова, Г.А.Карпова, Л.В.Хорева Экономика туризма, учебник. Москва 2014.