Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TAKAZhK2256 | Тыныс алу және қан айналу жүйесі | Екінші курс | 8 | 240 | 15 | 75 | 0 |
Модуль тыныс алу және қан айналым жүйелерінің (қан, лимфа) негізгі құрылымдарын үйретеді, анатомиялық, гистологиялық деңгейде дамуын, қалыпты физиологиясын және ауытқуларын түсіндіреді. Үздіксіз кәсіби өсуді қолдау мақсатында курс барысында білім алушы тұрақты даму және пациенттердің пікірі мен қоғамның мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, медициналық көмектің сапасын арттыру дағдыларын меңгереді. Оқу процесінде командамен жұмыс жасай отырып, этикалық принциптерді қолданады.
жоқ
жоқ
Дәріс: баяндау, пікір алмасу.
Тәжірибелік сабақтар: ауызша талдау, есептер шығару, тапсырмалар мен жаттығуларды орындау, студенттердің білім деңгейін бақылау, құзіреттіліктерді меңгеруі бойынша тиімді кері байланыс, MCQ, PAL, SAQ, SGL, TaskBL - пәннің ерекшелігіне байлнысты тиісті оқыту әдісі таңдалады.
Білімгерлердің оқытушымен бірлескен өзіндік жұмысы (ОБӨЖ): өткен тәжірибелік сабақтарында қарастырылған сұрақтарды тереңдетіп оқу, өз бетімен оқуға арналған тақырыптар және туындаған сұрақтар бойынша оқытушыдан кеңес алу.
Білімгерлердің өзіндік жұмысы (БӨЖ): тәжірибе түрінде орындалады деп көрсетілген тақырыптарды өз бетімен оқу, компьютерлік модельдер және бағдарламалармен жұмыс, шағын топтарда жұмыс, қосымша әдебиеттермен, электрондық ақпарат тасымалдаушылармен жұмыс, презентация, ғылыми рефераттар дайындау және қорғау.
Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | МОН 1. Жүректің анатомиялық, гистологиялық және эмбриологиялық құрылысын сипаттап, оның функционалдық қасиеттерін түсіндіре білуі керек. |
2 | МОН 5. Жүрек-тамыр жүйесін құрайтын құрылымдардың анатомиялық, гистологиялық ерекшеліктерін және функционалдық қасиеттерін түсіндіре білуі керек. |
3 | МОН 2. Жүрек бұлшықетінің жиырылу механизмдерін және жүректің жұмыс реттелуін түсіне білуі керек. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Жоғарғы тыныс алу жолдарының анатомиясы: сыртқы мұрын, мұрын қуысы, өту жолдары, мұрынжанылық қойнаулар | Ауызша |
2 | Жүрек-қантамыр жүйесі (1). Жүрек. Артериялар. | Ауызша |
3 | Жүрек физиологиясы. Жүрек циклы, фазалары. Жүрек тондары. | Ауызша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|