Автоматтандыру және басқару
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
SKS 4227 Сигналдар және бақылау жүйелері төртінші курс 5 150 1 2 2
Пәннің сипаттамасы
Түрікше
Йылмаз Калкан

Курстың мақсаты студенттерге сигналдар мен жүйе теориясының негіздерін түсінуге мүмкіндік беру, үздіксіз және дискретті сигналдарды енгізу, уақыт пен жиілік облысындағы сигналдардың анықтамалары мен түрлендірулерін үйрету болып табылады.

---

Математика I, II, Физика I, II,

Дәріс, Пікірталас, Проблемаларды шешу әдістері.

1Сигналдар мен жүйелерді тану, қарапайым сигналдық операцияларды орындау.
2Уақыт пен жиілік жазықтығында сигналдарды түсініп, көрсете алады.
3Енгізу және шығару негізінде жүйе үлгілерін құра және талдай алады.
4Уақыт жазықтығынан жиілік жазықтығына түрлендіру операцияларын орындай алады.
5Үздіксіз және дискретті уақыт түрлендірулерін жасай алады және оларды компьютерлік ортада модельдей алады.
6Уақыт пен жиілік жазықтықтарында сигналдар мен жүйелердің әрекетін талдай алады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Кіріспе: Сигнал дегеніміз не? Жүйе дегеніміз не.
2Сигналдардың классификациясы.
3Сигналдардың сипаттамалары, сигналдық операциялар.
4Уақыттың инварианттық (LZD) сызықтық жүйелері.
5DZD жүйелерінің ерекшеліктері, конволюция процесі.
6Үздіксіз уақыт Фурье сериясы.
7Дискретті уақыт Фурье сериясы.
8Үздіксіз уақытты Фурье түрлендіруі.
9Үздіксіз уақытты Фурье түрлендіруі.
10Дискретті уақытты Фурье түрлендіруі.
11Дискретті уақытты Фурье түрлендіруі.
12Лапластың түрленуі.
13Лаблас түрлендіруіндегі конвергенция аймағы, кері Лаплас түрлендіруі.
14Z- түрленуі.
15Z-түрлендірудегі конвергенция аймағы, кері Z-түрлендіру.
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Signals and Systems, Alan V. Oppenheim, Alan S. Willsky, and S. Hamid Nawab, 2nd Edition, Pearson New International Edition, 2014.
2Signals and Systems - Continuous and Discrete, R.F. Ziemer, W.H. Tranter, and D.R. Fannin, 4th Edition. Prentice Hall, 1998.