Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
RD 2214 | орыс тілі 1 | Екінші курс | 3 | 90 | 0 | 2 | 0 |
орыс тілінің дыбыстық құрылысының қазіргі жағдайы және фонетикалық зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру
Пән орыс тілінің фонетикасы мен фонологиясының негізгі ережелері мен концепцияларын және оның нормаларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тілдің тарихи дамуы тұрғысынан тілдік фактілерді түсіндіре алады,қарым-қатынас барысында тілдің фонетикалық модельдерін қолдана алады, фонетикалық талдау дағдыларын меңгереді.
орыс тілі 2
жоқ
1. ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. жұпта жұмыс істеу,
3. блиц сұрақтары,
4. кейс-стади,
5. дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. IT технологиясын қолдану,
8. топтық жұмыс,
9. проблемалық оқыту,
10. шығармашылық әдіс (эссе)
1 | тілдің тарихи дамуы тұрғысынан тілдік фактілерді, тіл туралы ғылым тұрғысынан қазіргі лингвистикалық білімді біледі; |
2 | стилистикалық ерекшеліктері мен семантикалық-прагматикалық бағыты тұрғысынан сөйлеу дағдыларына ие; |
3 | ғылыми жалпылау түріндегі тілдік құбылыстар мен процестерді жүйелі түрде бағалай алады; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Фонетика пәні. Фонетика ғылым ретінде. Фонетика және фонология. Фонетиканың басқа ғылымдармен байланысы. Фонетиканың мағынасы | |
2 | Сөйлеу аппаратының құрылысы және жұмысы. Сөйлеу дыбыстарының акустикалық қасиеттері. Дауысты дыбыстар және олардың жіктелуі. | |
3 | Дауыссыз дыбыстар. Дауыссыз дыбыстар және олардың жіктелуі. Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі (4 белгі бойынша) | |
4 | Артикуляциялық белгілер бойынша дауыссыздардың жіктелуі (білім беру тәсілі және білім беру орны) | |
5 | Орыс әдебиетінің фонемасы және фонологиялық жүйесі | |
6 | Мәскеу және Ленинград фонологиялық мектептеріндегі тіл. МФШ және Санкт-Петербургтегі фонема ұғымы. Фонемалардың дифференциалды және интегралды белгілері. | |
7 | Фонемалардың күшті және әлсіз позициялары. Аллофондар, архифонема, гиперфонема. МФМ мен Санкт-Петербургтің көзқарастарындағы орыс тілінің фонологиялық жүйесі. | |
8 | Дауысты дыбыстар аймағындағы позициялық өзгерістер. 1 және 2 дәрежелі қысқарту. Тарихи ауысулар (дауысты дыбыстар). | |
9 | Дауыссыз дыбыстар аймағындағы позициялық өзгерістер. | |
10 | Ассимиляция. Диссимиляция. Орналастыру | |
11 | Тарихи ауысулар (дауыссыз дыбыстар). | |
12 | Дауыссыз дыбыстар саласындағы дыбыстық заңдар | |
13 | Буын және буын бөлімі. Буын ұғымы, буынның негізгі теориялары. Орыс тіліндегі буындардың түрлері. Буын бөлімінің негізгі ережелері. Сөздерді беру ережелері. | |
14 | Екпін. Стресс түрлері, оның қызметі. | |
15 | Интонация, оның фразалық функциясы. Негізгі интонациялық құралдар. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. В. В. Колесов. Орыс тілінің тарихи фонетикасы. Оқулық. М., Юрайт, 2023 | |
2 | 2. Ред.С. М. Колесникова. Қазіргі орыс тілі. Т 1. Оқулық және семинар. Фонетика. Орфография. Лексикология. Сөзжасам. М., Юрайт, 2023. | |
3 | 3. А. н. Байтова Орыс тілі I. Түркістан, 2020. http://library2.ayu.edu.kz | |
4 | 4. Т. А. Снегурова орыс тіліндегі фонетикалық жаттығулар, 2013. http://library2.ayu.edu.kz | |
5 | 5. М. в. Шаманова а. а. орыс тілінің Талицкая фонетикасы: синхронды және диахрондық аспектілер. ЯрГУ, 2018. http://library2.ayu.edu.kz |