Физика (Педагогикалық ғылымдар)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
PZNOA 5216 Педагогикалық зерттеу нәтижелерін өңдеудің әдістері Бірінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Сарыбаева Әлия Хожанқызы

Педагогикалық эксперимент және оны жүргізудің әдістемесін, өлшеу ұғымын, педагогикалық эксперимент жағдайында математикалық әдістерді қолданудың мүмкіндіктерін, эксперимент мәліметтерін көрсетіп берудің формаларын, үлестірімнің қалыптылығын бағалау әдістерін ұйымдастырады. Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеудің қарапайым, сипаттамалы, индуктивтік және корреляциялық әдістерін, статистикалық гипотезаларды тексерудің жалпы принциптерін, айырмашылықтың статистикалық критерийлерін талдайды, білім алушылардың магистрлік диссертацияны орындау бағытындағы шығармашылық әлеуетін қалыптастырады.
 

-

-

Топпен жұмыс, топтық жобалық жұмыс әдісі, мини зерттеулер әдісі, сase-study әдісі, постер қорғау.

1Білім беру мәселелері бойынша, қазіргі заманғы ғылыми зерттеудің сипаттамасын анықтайтын негізгі ұғымдардың мәнін ашады
2Педагогикалық зерттеуге қойылатын негізгі әдіснамалық талаптарды және оны бағалаудың критерийлерін меңгеруді қамтамасыз етеді
3Педагогика мәселесі бойынша зерттеу нәтижелерін және ғылыми ізденісті әдіснамалық талдау дағдыларына баулу; педагогикалық зерттеудің әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.
Haftalık KonuБағалау әдісі
11. Ғылыми іс-әрекетЖазбашамақалапрезентация
22. Жеке және ұжымдық ғылыми жұмысЖазбашамақалапрезентация
34. Физика пәнінен зерттеудің мәселесі мен тақырыбын анықтау-ғылыми ізденістің алғашқы кезеңіЖазбашамақалапрезентация
46. Физикадан зерттелінетін мәселенің жағдайын талдауЖазбашамақалапрезентация
57. Ғылыми педагогикалық зерттеулердің алғашқы қойылу кезеңіЖазбашамақалапрезентация
68. Ғылыми педагогикалық зерттеулердің жүргізілу үдерісі және қорытынды кезеңіЖазбашамақалапрезентация
79. Физикадан теориялық және педагогикалық зерттеулердің әдістеріЖазбашамақалапрезентация
85. Физикадан курстық және диплом жұмыстарының ғылыми аппаратыЖазбашамақалапрезентация
910. Физикадан эмпирикалық зерттеу әдістеріЖазбашамақалапрезентация
103. Ғылыми педагогикалық зерттеу және оның әдіснамалық принциптеріЖазбашамақалапрезентация
1111. Педагогикалық эксперимент, оның түрлері және жүргізілу кезеңдеріЖазбашамақалапрезентация
1212. Мұғалімнің озық тәжірибесі, оның түрлеріЖазбашамақалапрезентация
1313. Педагогикалық зерттеу кезеңдеріЖазбашамақалапрезентация
1414. Физикадан педагогикалық ғылымның жетістіктерін енгізу және озат тәжірибені таратуЖазбашамақалапрезентация
1515. Физикадан педагогикалық тәжірибені жалпылауЖазбашамақалапрезентация
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. «Зерттеу жобасын жүргізу: негізгі нұсқаулық» О‘Лири Зина. Ред. алқа: Қ.Е.Көшербаев және т.б. Аудармашылар: Жұмашева Ж., Муминов Н.Ә. және т.б. «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры - Алматы:2020. – 472б.
22. А. Нұғысова Ғылыми педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру, оқу әдістемелік құрал- Алматы, Отан баспасы, 2016.- 186 бет.
33. А.П. Цыганов, Г.Н. Темиргалиева. Организация и планирование научных исследований: учебное пособие /– Усть-Каменогорск: издательство «Берел» ВКГУ имени С. Аманжолова, 2019. – 128 с.
44. Учебноепособие. «Организация и планирование научных исследований» И.Э.Сулейменов, О.А.Габриелян, В.В.Буряк, Н.В.Сафонова и др. - Алматы: Қазақун-ті, 2018. - 336 с.