Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PZNOA 5216 | Педагогикалық зерттеу нәтижелерін өңдеудің әдістері | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Педагогикалық эксперимент және оны жүргізудің әдістемесін, өлшеу ұғымын, педагогикалық эксперимент жағдайында математикалық әдістерді қолданудың мүмкіндіктерін, эксперимент мәліметтерін көрсетіп берудің формаларын, үлестірімнің қалыптылығын бағалау әдістерін ұйымдастырады. Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеудің қарапайым, сипаттамалы, индуктивтік және корреляциялық әдістерін, статистикалық гипотезаларды тексерудің жалпы принциптерін, айырмашылықтың статистикалық критерийлерін талдайды, білім алушылардың магистрлік диссертацияны орындау бағытындағы шығармашылық әлеуетін қалыптастырады.
-
-
Топпен жұмыс, топтық жобалық жұмыс әдісі, мини зерттеулер әдісі, сase-study әдісі, постер қорғау.
1 | Білім беру мәселелері бойынша, қазіргі заманғы ғылыми зерттеудің сипаттамасын анықтайтын негізгі ұғымдардың мәнін ашады |
2 | Педагогикалық зерттеуге қойылатын негізгі әдіснамалық талаптарды және оны бағалаудың критерийлерін меңгеруді қамтамасыз етеді |
3 | Педагогика мәселесі бойынша зерттеу нәтижелерін және ғылыми ізденісті әдіснамалық талдау дағдыларына баулу; педагогикалық зерттеудің әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | 1. Ғылыми іс-әрекет | Жазбашамақалапрезентация |
2 | 2. Жеке және ұжымдық ғылыми жұмыс | Жазбашамақалапрезентация |
3 | 4. Физика пәнінен зерттеудің мәселесі мен тақырыбын анықтау-ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі | Жазбашамақалапрезентация |
4 | 6. Физикадан зерттелінетін мәселенің жағдайын талдау | Жазбашамақалапрезентация |
5 | 7. Ғылыми педагогикалық зерттеулердің алғашқы қойылу кезеңі | Жазбашамақалапрезентация |
6 | 8. Ғылыми педагогикалық зерттеулердің жүргізілу үдерісі және қорытынды кезеңі | Жазбашамақалапрезентация |
7 | 9. Физикадан теориялық және педагогикалық зерттеулердің әдістері | Жазбашамақалапрезентация |
8 | 5. Физикадан курстық және диплом жұмыстарының ғылыми аппараты | Жазбашамақалапрезентация |
9 | 10. Физикадан эмпирикалық зерттеу әдістері | Жазбашамақалапрезентация |
10 | 3. Ғылыми педагогикалық зерттеу және оның әдіснамалық принциптері | Жазбашамақалапрезентация |
11 | 11. Педагогикалық эксперимент, оның түрлері және жүргізілу кезеңдері | Жазбашамақалапрезентация |
12 | 12. Мұғалімнің озық тәжірибесі, оның түрлері | Жазбашамақалапрезентация |
13 | 13. Педагогикалық зерттеу кезеңдері | Жазбашамақалапрезентация |
14 | 14. Физикадан педагогикалық ғылымның жетістіктерін енгізу және озат тәжірибені тарату | Жазбашамақалапрезентация |
15 | 15. Физикадан педагогикалық тәжірибені жалпылау | Жазбашамақалапрезентация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. «Зерттеу жобасын жүргізу: негізгі нұсқаулық» О‘Лири Зина. Ред. алқа: Қ.Е.Көшербаев және т.б. Аудармашылар: Жұмашева Ж., Муминов Н.Ә. және т.б. «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры - Алматы:2020. – 472б. | |
2 | 2. А. Нұғысова Ғылыми педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру, оқу әдістемелік құрал- Алматы, Отан баспасы, 2016.- 186 бет. | |
3 | 3. А.П. Цыганов, Г.Н. Темиргалиева. Организация и планирование научных исследований: учебное пособие /– Усть-Каменогорск: издательство «Берел» ВКГУ имени С. Аманжолова, 2019. – 128 с. | |
4 | 4. Учебноепособие. «Организация и планирование научных исследований» И.Э.Сулейменов, О.А.Габриелян, В.В.Буряк, Н.В.Сафонова и др. - Алматы: Қазақун-ті, 2018. - 336 с. |