Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PF 4365 | Пульмонология және фтизиатрия | төртінші курс | 3 | 90 | 0 | 19 | 0 |
Пән кеуде аурулары туралы биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық ғылымдарды қоса алғанда, кеуде аурулары деңгейінде адамның негізгі құрылымдарын, дамуын және қалыпты механизмдерін зерттейді. Курс барысында білім алушы дағдылар мен құндылықтарды біріктіру арқылы өкпе ауруларын диагностикалауды, емдеуді және алдын алуды меңгереді. Оқу процесінде білім алушы өзінің медициналық тәжірибесінде, білім беру және ғылыми зерттеулер процесінде кәсіби қызмет пен этикалық принциптерді қолданады.
-
-
Құзіреттерді меңгеруі бойынша тиімді кері байланыс, науқасты шолуға қатысу, тақырыптық науқастарды талқылау, науқас курациясы, шағын топтарда оқыту (SGL, small group learning), лабораториялық және аспаптық зерттеулердің көрсеткіштерін талдау, кейске негізделген оқыту (CBL, case-based learning), клиникалық есептер шешу, мәселелерге/есептерген негізделген оқыту (TaskBL,task-based learning), рөлдік ойындар.
1 | ПОН1-Адамның негізгі құрылымдарын, дамуын және қалыпты механизмдерін молекула, жасуша, ұлпа, ағза мен жүйе деңгейінде қолдана алады, соның ішінде жалпы қабылданған, үнемі дамып келе жатқан және жаңартылатын білімді анықтап, қолдана алады. |
2 | ПОН 2 – Меңгерген білімі мен дағдыларын қолдана отырып, ауруларды диагностикалауды, сауатты емдеу және алдын алу жоспарын жасап, жүргізе алады. |
3 | ПОН 3 – Маман ретінде кәсіби қызмет пен этикалық принциптерді қолдана алады, өзінің медициналық тәжірибесінде, білім беру процесінде және ғылыми зерттеулерде адал атқаруға қабілетті. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Пневмониялар. Этиологиясы. Патогенезі. Жіктемесі. Пневмонияның этиологиясы мен түріне байланысты клиникалық көріністері. Дифференциальды диагностикасы. Емдеу принциптері. Сауығукритерийлері. Алдын-алу. | Сұрақ-жауап |
2 | Бронх обстукциясы синдромы. Жедел және созылмалы бронхиттер. Бронхтық демікпе. Этиологиясы. Патогенез схемасы. Клиникалық белгілері. Дифференциальды диагностикасы Емдеу принциптері. Алдын-алу. | Сұрақ-жауаптест |
3 | Бронх обстукциясы синдромы. Жедел және созылмалы бронхиттер. Бронхтық демікпе. Этиологиясы. Патогенез схемасы. Клиникалық белгілері. Дифференциальды диагностикасы Емдеу принциптері. Алдын-алу. | Сұрақ-жауап |
4 | Өкпе іріңдігі. Этиологиясы. Клиникалық көріністері, дифференциальды диагностикасы,емдеу принциптері. | Сұрақ-жауап |
5 | Тыныс жетіспеушілік синдромы. Созылмалы өкпе текті жүрек.Өкпе гипертензиясының себептері. Жіктемесі. Клиникалық критерийлері. Еміне заманауи көзқарастар. | Сұрақ-жауаптест |
6 | Фтизиатриялық көмекті ұйымдастыру. Диспансеризация. Біріншілік туберкулез. Туберкулезді уыттану. Кеуде ішілік лимфа түйіндерінің туберкулезі. | Сұрақ-жауап |
7 | Өкпе туберкулез түрлері. Этиологиясы. Эпидемиологиясы. Патогенезі. Клиникасы. Дифференциальды диагностикасы. Емі. Алдын-алу шаралары. | Сұрақ-жауап |
8 | Туберкулездің өкпеден тыс түрлері. Этиологиясы. Эпидемиологиясы. Патогенезі. Клиникасы. Дифференциальды диагностикасы. Емі. Алдын-алу шаралары. | Сұрақ-жауаптест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|