Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ped 2203 | Педагогика | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пәннің мақсаты - орта білім беру жүйесінде педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыру бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ модуль педагогикалық зерттеудің әдістерін пайдалана отырып, зерттеу мәдениетін қалыптастыруда топта жұмыс істеуге қабілетті, кәсіптік қызметін дәлдікпен қолдануды қамтамасыз етеді.
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Жас ерекшелік педагогикасы
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер. Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізіудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | -оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, диагностикалайды, нәтижелерін қолдана біледі; (ОН4). |
2 | -ерекше білім алу қажеттілігі бар тұлғаға педагогикалық қолдау көрсетеді -инклюзивті білім беру ұстанымдарын және бағалау мен басқаруды оқу-тәрбие үдерісінде нормативті реттеуді біледі (ОН5) |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы ерекшеліктері | |
2 | Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі | |
3 | Педагогика адам туралы ғылым жүйесінде | |
4 | Педагогиканы зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістері | |
5 | Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасу факторлары | |
6 | Тұтас педагогикалық үдерістің (ТПҮ) мәні, құрылымы | |
7 | Ғылыми дүниетаным – оқушылардың интеллектуалды дамуының негізі | |
8 | Қазіргі мектептегі білім беру мазмұнының ғылыми негіздері | |
9 | Тұтас педагогикалық үдерістегі - тәрбиенің мәні мен мазмұны. | |
10 | Отбасы тәрбиесінің негіздері | |
11 | Тәрбиенің мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыдан негізделуі, құралдары мен формалары, әдістері. | |
12 | Оқыту формалары, әдістері, құралдары ТПҮ қозғаушы күші ретінде | |
13 | Сабақ – оқытудың негізгі формасы, сабақтың типтері мен құрылымдары | |
14 | Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі оқытудың педагогикалық технологиялары | |
15 | Оқытудағы диагностикалау және бақылау |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Н.С.,Әлқожаева. Педагогика. Оқу құралы. – Алматы, 2015ж. | |
2 | А.Қ.Рысбекова Жалпы педагогика. Оқу құралы.-Tүркістан. 2017ж. | |
3 | Г. Г.Еркибаева Жалпы педагогика: оқу құралы. -Алматы, 2017ж. | |
4 | К.М. Беркимбаев, Р.И. Кадирбаева Педагогика. Көшбасшылық теориясы. Оқу құралы. – Шымкент, 2019ж. | |
5 | Д.Ж. Кішібаева. М.Б. Жаздықбаева Педагогика. Оқу құралы. - Шымкент, «Әлем», 2015ж. 6. Д.Ж. Кішібаева, Отбасы педагогикасы. Оқу құралы. 2019. - 105 с. |