Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
Ped 2203 Педагогика Екінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Рысбекова А.К.

Пәннің мақсаты -  орта білім  беру жүйесінде педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыру  бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ  модуль педагогикалық зерттеудің әдістерін пайдалана отырып, зерттеу мәдениетін қалыптастыруда топта жұмыс істеуге қабілетті, кәсіптік қызметін дәлдікпен қолдануды қамтамасыз етеді.

Педагогиканы оқыту әдістемесі

Жас ерекшелік педагогикасы

баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер. Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізіудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.

1-оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, диагностикалайды, нәтижелерін қолдана біледі; (ОН4).
2-ерекше білім алу қажеттілігі бар тұлғаға педагогикалық қолдау көрсетеді -инклюзивті білім беру ұстанымдарын және бағалау мен басқаруды оқу-тәрбие үдерісінде нормативті реттеуді біледі (ОН5)
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы ерекшеліктері
2Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі
3Педагогика адам туралы ғылым жүйесінде
4Педагогиканы зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістері
5Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасу факторлары
6Тұтас педагогикалық үдерістің (ТПҮ) мәні, құрылымы
7Ғылыми дүниетаным – оқушылардың интеллектуалды дамуының негізі
8Қазіргі мектептегі білім беру мазмұнының ғылыми негіздері
9Тұтас педагогикалық үдерістегі - тәрбиенің мәні мен мазмұны.
10Отбасы тәрбиесінің негіздері
11Тәрбиенің мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыдан негізделуі, құралдары мен формалары, әдістері.
12Оқыту формалары, әдістері, құралдары ТПҮ қозғаушы күші ретінде
13Сабақ – оқытудың негізгі формасы, сабақтың типтері мен құрылымдары
14Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі оқытудың педагогикалық технологиялары
15Оқытудағы диагностикалау және бақылау
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Н.С.,Әлқожаева. Педагогика. Оқу құралы. – Алматы, 2015ж.
2А.Қ.Рысбекова Жалпы педагогика. Оқу құралы.-Tүркістан. 2017ж.
3Г. Г.Еркибаева Жалпы педагогика: оқу құралы. -Алматы, 2017ж.
4К.М. Беркимбаев, Р.И. Кадирбаева Педагогика. Көшбасшылық теориясы. Оқу құралы. – Шымкент, 2019ж.
5Д.Ж. Кішібаева. М.Б. Жаздықбаева Педагогика. Оқу құралы. - Шымкент, «Әлем», 2015ж. 6. Д.Ж. Кішібаева, Отбасы педагогикасы. Оқу құралы. 2019. - 105 с.