Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
NPN 5307 | Неврология Психиатрия Наркология | бесінші курс | 10 | 300 | 15 | 135 | 0 |
Неврология, психиатрия, наркология пәні негізгі неврологиялық, психикалық, наркологиялық ауруларға диагноз қою және емдеу шараларының жалпы принциптері, ургентті жағдайлар кезінде шұғыл көмек көрсету, сондай-ақ неврологиялық аурулардың алдын алудың, психикалық бұзылыстар мен тәуелділік ауруларының психогигиенасы мен психопрофилактикасының негіздерін қалыптастыру және сауықтыру мәселелері бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру.
интернатура
MCQ (Multiple Choice Questions) – көп жауапты сұрақтар (тесттер)
SAQ (short answer questions)- қысқа жауапты сұрақтар
SC (short case) - қысқа ауызша жауапты кейс
SEQ (short essay questions) - қысқа жауапты эссе
OR (Oral report) - презентация
SGL (small group learning) - шағын топтарда оқыту
CBL (case-based learning) - кейске негізделген оқыту
TaskBL (task-based learning) - мәселелерге/есептерге негізделген оқыту
TBL (team-based learning) - топта жұмыс істеуге негізделген оқыту
PAL (peer-assisted learning) - құрбы-құрдастары арқылы оқыту
LEQ (long essay questions) – ұзақ жауапты эссе
НК-науқас курациялау
SAS (skills assessment station) – дағдыны бағалау станциясы
НС – неврологиялық статус
АТ-ауру -тарихы
1 | ПОН 1 - Нерв жүйесі патологиясы бар науқастарды госпитализация-лау көрсеткіштерін анықтай алады және ол үшін сұрастыру, физикалық тексеру, неврологиялық статусты зерттеп баға беру, клиникалық- аспаптық зерттеу әдістерін тағайындау үшін бар білімін, тәжірибесін қолданады. |
2 | психикалық жүйесінде патологиясы бар науқастарды госпитализация-лау көрсеткіштерін анықтай алады және ол үшін сұрастыру, физикалық тексеру, неврологиялық, психикалық статусты зерттеп баға беру, клиникалық- аспаптық зерттеу әдістерін тағайындау үшін бар білімін, тәжірибесін қолданады. |
3 | ПОН 2 - Балалар мен ересек жастағы нерв жүйесі зақымданған науқастарға шұғыл және жедел шұғыл медициналық көмек көрсету дағдыларын меңгерген. |
4 | ПОН 2 - Балалар мен ересек жастағы психикалық жүйесі зақымданған, тәуелділік ауруына шалдыққан науқастарға шұғыл және жедел шұғыл медициналық көмек көрсету дағдыларын меңгерген. |
5 | ПОН 3 - неврологиялық аурулардың алдын алудың негіздерін; салауатты өмір салты принциптерін қалыптастырудағы білімдерін меңгерген. Реабилитация әдістерін патологиялық жағдайға байланысты тиімді , негізделген тұрғыдан тағайындай алады. |
6 | ПОН 3 – психикалық және тәуелділік ауруларының алдын алу негіздерін; салауатты өмір салты принциптерін қалыптастырудағы білімдерін меңгерген. Реабилитация әдістерін патологиялық жағдайға байланысты тиімді , негізделген тұрғыдан тағайындай алады. |
7 | ПОН 4 – нерв жүйесі ауруларының этиологиясы, патогенезі , диагностикасы және емінде үздіксіз өзін-өзі білімін жетілдіру мен дамытуды жүзеге асыру. |
8 | ПОН 4 – психикалық жүйесі мен қоса тәуелділік ауруларының этиологиясы, патогенезі , диагностикасы және емінде үздіксіз өзін-өзі білімін жетілдіру мен дамытуды жүзеге асыру. |
9 | ПОН 5 - неврологиялық аурулардың алдын алу және шұғыл жедел патологиялық жағдайларда өз білімі мен практикалық дағдыларды таратуға ықпал етеді. |
10 | ПОН 5 - психикалық аурулардың, тәуелділік ауруларының алдын алу және шұғыл жедел патологиялық жағдайларда өз білімі мен практикалық дағдыларды таратуға ықпал етеді. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Сезім және оның бұзылыстары. Беткей және меншікті сезімді зерттеу әдістері. Зақымдалу симптомдары мен синдромдары. | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауаптест |
2 | Ерікті қозғалыс және оның бұзылыстары. Зерттеу әдістері. | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
3 | Экстрапирамида жүйесі. Зерттеу әдістері, зақымдалу синдромы. Мишық. Қозғалыс координациясын зерттеу әдістері және оның бұзылыстары. | Жазбашапрезентациятест |
4 | Ми бағанасы және онда орналасқан жұп нервтер. I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII – жұп нервтері: Зерттеу әдістері мен зақымдалулары. | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
5 | Ми бағанасы және онда орналасқан жұп нервтер. IX, X, XI, XII – жұп нервтері: Зерттеу әдістері мен зақымдалулары. Альтернациялық синдромдар – топографиясы, клиникасы. | АуызшаЖазбашатест |
6 | Мидың жоғарғы саналылық қызметтері. Зерттеу әдістері және зақымдалу симптомдары мен синдромдары. | Ауызша және жазбашатест |
7 | Неврологиялық науқасты қосымша тексеру тәсілдері. Неврологиялық статусты толық сипаттау. Науқас анамнезін жинау және сырқаттама толтыру. | АуызшаЖазбаша |
8 | ОНЖ-гі қабыну аурулары. Менингиттер: бактериальдық, вирустық және аралас. Туберкулез. Кенелік вирусты энцефалит. Эпидемиялық энцефалит Экономо. Полиомиелит. Миелит. НейроЖИТС | |
9 | Цереброваскулярлық аурулар. Жіктелуі. Қауіп факторлары. Ми қан айналысының уақытша бұзылыстары. Ми инфаркті. Миішілік қан құйылулар. Субарахноидальды қан құйылулар. Мидың созылмалы ишемиясы. | Ауызша және жазбашатест |
10 | Вегетативтік нерв жүйесі. Анатомиясы және физиологиясы. Зерттеу әдістері мен зақымдалу симтомдары. Вегетативтік нерв жүйесінің бұзылыстары. | АуызшаЖазбашапрезентация |
11 | Шеткілік нерв жүйесінің аурулары. Жеке нервтердің, нерв түбіршіктерінің және өрімдерінің зақымдануы. Полиневропатиялар. Нерв жүйесінің вертеброгендік аурулары. | ЖазбашамақалаСұрақ-жауап |
12 | Сананың эпизодикалық және пароксизмальдық бұзылуы. Эпилепсия. Жіктелуі. Ұстама түріне байланысты клиникалық көрінісі. Эпилептикалық статус. | ЖазбашамақалаСұрақ-жауап |
13 | Нерв-бұлшықет аурулары. | презентациятест |
14 | Психикалық ауруларды диагностикау әдістері мен зерттеу ерекшеліктері. Психиатриялық көмектің құрылымы. Сараптама түрлері. Қабылдаудың бұзылыстары. | |
15 | Нерв жүйесінің миелинсізделінетін аурулары. Шашыраңқы склероз. Жедел шашыраңқы энцефаломиелит. Лейкоэнцефалиттер | Жазбашапрезентация |
16 | Мидың дегенеративтік атрофиялары. Нерв жүйесінің тұқым қуалайтын дегенеративтік аурулары. | Ауызша және жазбашапрезентация |
17 | Бас ауруы: Этиопатогенез, классификациясы. Бас сақинасы: этиологиясы, патогенезі, жіктелуі, клиникалық белгілері, емі. | ЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
18 | Ойлау, интеллект, сана, зейін, есте сақтау, эмоциялық және қимыл-қозғалыстық бұзылыстардың клиникалық мінездемесі. | Ауызшапрезентациятест |
19 | Орталық жүйке жүйесінің пре- перинатальды зақымданулары. Балалардың церебральдық салы. Гидроцефалия. | ЖазбашаСұрақ-жауап |
20 | Экзогенді-органикалық және соматогендік бұзылыстар. Кем ақылдылық. Деменция. Эпилепсия ауруындағы психикалық бұзылыстар. | Жазбашатест |
21 | Эндогендік аурулар. Шизофрения және сандырақ бұзылыстары | презентациятест |
22 | Негізгі психопатологиялық синдромдар. | Ауызша және жазбашамақала |
23 | Аффективті бұзылыстар. Бала жасы үшін спецификалы психикалық бұзылыстар. Балалардағы аутизм. | Ауызшамақалапрезентация |
24 | Психиатриядағы ургенттік жағдайлар (психомотрлық қозу, тамақтан бас тарту, суицидальдық | Сұрақ-жауаптест |
25 | Наркологиялық ауруларды тексеру тәсілдері және диагностикалау тәсілдері. Наркологиялық көмектің құрылымы. Экспертизалардың түрлері. Психобелсенді заттардың жіктелуі. Нашақорлық синдром.психоактивных веществ. Наркоманический синдром. | Жазбашамақалапрезентация |
26 | Маскүнемдік. Жасқа байланысты салыстырмалы ерекшеліктері. Маскүнемдіктің және маскүнемді психоздардың емі және алдын алу шаралары. | мақалапрезентациятест |
27 | Апиынды құмарлық. Жасқа байланысты салыстырмалы ерекшеліктері. Гашишизм. Психобелсенді заттарға тәуелділік. Жасқа байланысты салыстырмалы ерекшеліктер | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|