Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
NB2255 | Неврологиялық білімдер | Екінші курс | 7 | 210 | 15 | 75 | 0 |
Модуль – орталық жүйке жүйесінің эмбриональдық, анатомиялық, гистологиялық құрылымдардың дамуын, даму аномалиялары мен ақауларын, орталық жүйке жүйесінің қалыпты физиологиясын түсіндіреді. Курс барысында білім алушы денсаулық сақтау саласындағы ғылыми жетістіктерді үздіксіз іздеу және пайдалану негізінде кәсіби өсуді қолдау мақсатында медициналық көмектің сапасын жақсартуға ықпал етеді. Оқу процесінде адалдық танытады және кәсіби, деонтологиялық және этикалық принциптерді қолданады.
-
-
Баяндау, пікір алмасу, ауызша сұрау, ситуациялық есептер шығару, MCQ, OR, PAL, SAQ, SGL, TaskBL-тиісті бақылау түрі таңдап алынады.
MCQ (multiple choice questions) – көп жауапты сұрақтар (тесттер)
OR (oral report) – презентация
PAL (peer-assisted learning) - құрбы-құрдастары арқылы оқыту
SAQ (short answer questions)-қысқа жауапты сұрақтар
SGL (small group learning) - шағын топтарда оқыту
TaskBL (task-based learning) - мәселелерге/есептерге негізделген оқыту
1 | МОН 1 – жүйке жүйесі құрылымының жалпы заңдылықтарын, ересек адам ағзасының жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылымдық және функционалдық қатынастарын біледі |
2 | МОН 2 – анатомиялық құралдарды пайдалану кезінде және мәйіт материалымен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережелерін біледі; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Соңғы ми: жұп бас ми нервтерінің шығу жерлері, бас ми қабықтары, қатпарлары мен жүлгелері | АуызшаСөздіктест |
2 | Базальды ядролар, ақ зат: дәнекерлер (комиссуралар) және бүйірлік қарыншалар. | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|