Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MZhPF 3208 | Мүшелер мен жүйелердегі патологиялық физиология | Үшінші курс | 5 | 150 | 3 | 1 |
Патофизиология пәнінің мақсаты жүйелік патофизиология жекелеген ағзалар мен жүйелердің дерттерін зерттеу. Организмнің тіршілігінде өтетін көптеген құбылыстардың реттелуі нерв және эндокриндік жүйелердің біріккен қызметтерімен қамтамасыз етіледі. Бұл жүйелер өзара бірімен-бірі тығыз байланысты. Сондықтан организмнің біртұтас өзін-өзі реттейтін күрделі жүйеге бірігуі нервтік-эндокриндік реттеулердің нәтижесінде болады
ішкі аурулар, хирургиялық аурулар, балалар аурулары, сот медицинасы және дәрігерлік құқық.
анатомия, гистология және эмбриология, қалыпты физиология, патологиялық анатомия, патологиялық физиология.
Дәріс: баяндау, пікір алмасу, пікір таласу, проблемалық әдістер.
Тәжірибелік сабақтар: тәжірибелік жұмыстарды орындау (лабараториялық жануарларға тә-жірибе жасау, потофизиологиялық әдістерді меңгеру, аспаптармен жұмыс істеу, зерттеу нәтижелерін талқылау, хаттамаларды рәсімдеу), сынамадан өту, ауызша сұрау, ситуациялық есептерді шешу, іскер ойындар өткізу жағдайларды үлгілеу, шағын топтарда (SGL) жұмыс істеу.
Білім алушылардың өзіндік жұмыс (БӨЖ): әдебиеттермен, мәліметтердің электрондық қорымен және компъютерлік оқыту бағдарламасы мен жұмыс, глоссарийді құрастыру, сынамалық тапсырмаларды және әр түрлі күрделі деңгеидегі ситуациялық есептерді шығару, зертханалық көрсеткіштерді талдау, көрсетілімдерді, тақырыптық рефератарды, эссе дайындау.
Оқытушымен бірге орындалатын өзіндік жұмыс (ОБӨЖ): Әдебиет және интернет жүйесіндегі ақпараттармен жұмыс жасау, түсінбеген сұрақтар бойынша оқытушымен кеңесу.
1 | ПОН1 – Науқаспен, оның отбасымен және денсаулық сақтау мамандарымен, соның ішінде ақпараттық технологияларды қолданып, тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа алып келетін тұлғааралық және коммуникациялық дағдыларды көрсетеді. |
2 | ПОН2 – Белгілі бір клиникалық жағдай кезінде аурудың туындау және даму механизмдерін анықтау мақсатында жүргізілетін талқылауында өзінің коммуникативті және аналитикалық қабілеттерін көрсетеді. |
3 | ПОН3 – белгілі бір мүше немесе жүйенің ауруларын зерттеуінде топпен жұмыс жасау барысында өзінің көшбасшылық қабілетін әрі тұлғааралық қарым-қатынастар дағдыларын көрсетеді. |
4 | ПОН4 – Аурулар негізінде жататын біртектес дерттік үрдістер туралы білімдерін нығайтып, ұдайы жақсартуды көрсетеді |
5 | ПОН5 – Білім алу барысында және болашақ кәсіби іс-әрекетінде этикалық қағидаларға адалдығын көрсетеді |
6 | ПОН6 – Қоғамның рухани құндылықтарын және сыбайластыққа қарсы қағидаларын қолдай отырып, кәсіби қызмет пен этикалық қағидаларға адалдығын көрсетеді. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Жүректің патофизиологиясы. Туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақаулары. Коронарлық жеткіліксіздік. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
2 | Альвеола-капиллярлық мембрананың диффузиялық қабілетінің бұзылысы. Өкпе қанайналымының гипертензиясы. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
3 | Жүрек ырғағының бұзылысы. Аритмиялар. Жүрек жеткіліксіздігі. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
4 | Қантамырлар тонусының бұзылысы. Артериялық гипо-, гипертензиялар. | Сұрақ-жауаптест |
5 | Асқорыту патофизиологиясы. Асқазан мен ішекте асқорыту бұзылыстары. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
6 | Бауырдың патофизиологиясы. Ұйқы безінің сыртқы секрециясының бұзылысы. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
7 | Сыртқы тыныс алудың патофизиологиясы. Сыртқы тыныс алуды реттеудің центрогендік механизмдерінің бұзылысы. Балалардағы ерекшеліктер. Альвеолярлық гипо- және гипервентиляция. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
8 | Бүйректің патофизиологиясы. Шумақтық және түтікшелік құрылымдарының функционалдық бұзылыстар. Обструкциялық уропатиялар. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
9 | Бүйрек патологиясының жеке түрлерінің патофизиологиялық сипаттамасы (гломерулонефрит, пиелонефрит, синдромдар). Бүйрек жеткіліксіздігі. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
10 | Қан жүйесінің патофизиологиясы. Эритроциттердің патологиясы. Анемиялық синдромдағы физиологиялық қызметтерінің бұзылыстары. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
11 | Лейкоциттердің патофизиологиясы. Лейкоздар кезінде қан түзілу ерекшеліктері және қан құрамы. Гемостаздың бұзылысы. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
12 | Эндокриндік жүйенің жалпы патофизиологиясы. Эндокринопатиялардың негізгі түрлері мен механизмдері. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
13 | Жеке эндокриндік бездерінің патофизиологиясы. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
14 | Тірек-қимыл аппаратының және терінің патофизиологиясы. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
15 | Жүйке жүйесінің патофизиологиясы. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|