Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MzhPA 3208 | Мүшелер мен жүйелердегі патологиялық анатомия | Үшінші курс | 5 | 150 | 3 | 1 |
Ағзалар мен жүйелердің патологиясы ағзаның әртүрлі зиянды сәттерге реакциясын зерттейтін биологиялық ғылым болып табылады. Сондықтан пәннің мақсаты әртүрлі ауруларды танып білуге, диагноз қоюға және дифференциалды диагностикалауға арналған және ағзадағы ауру (жарақат) кезіндегі өзгерістерді зерттеу үшін қазіргі заманғы жетістіктерді қолданады
пародонттың және ауыз қуысының шырышты қабатының аурулары, ауыз қуысының хирургиясы, ауыз, тіс және жақ аурулары
анатомия негіздері, гистология және эмбриология, физиология, биологиялық химия, тіс морфологиясы және физиологиясы.
Дәріс: баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
Тәжірибелік сабақтар:ауызша талдау, есептер шығару, тапсырмалар мен жаттығуларды орындау, студенттердің білім деңгейін бақылау, құзіреттіліктерді меңгеруі бойынша тиімді кері байланыс, макро- және микропрепарат интерпретациялау, MCQ,PAL, SAQ, SGL, TaskBL, TBL.
Білімгерлердің оқытушымен бірлескен өзіндік жұмысы(ОБӨЖ):өткен тәжірибелік сабақтарында қарастырылған сұрақтарды тереңдетіп оқу, өз бетімен оқуға арналған тақырыптар және туындаған сұрақтар бойынша оқытушыдан кеңес алу.
Білімгерлердің өзіндік жұмысы(БӨЖ):тәжірибе түрінде орындалады деп көрсетілген тақырыптарды өз бетімен оқу, компьютерлік модельдер және бағдарламалармен жұмыс, шағын топтарда жұмыс, қосымша әдебиеттермен, электрондық ақпарат тасымалдаушылармен жұмыс, презентация, ғылыми рефераттар дайындау және қорғау.
1 | ПОН 1–Жеке мүшелерде және жүйелерде дамитын аурулардың пайда болу жолдарын, дамуын және морфологиялық ерекшеліктерін біледі. |
2 | ПОН 2 – Жүрек-тамыр жүйесі, тыныс алу, асқорыту, несеп бөлу жүйесі, тірек-қимыл, эндокринді, қан түзу жүйелерінің патологиялық өзгерістерін макро және микроперапараттарда дәлдікпен көрсетеді. |
3 | ПОН 3 – мамандармен жұмыс жасау барысында патологиялық анатомияның басқа медициналық -биологиялық және медициналық пәндермен байланысын түсініп, тәжірибеде қолданады |
4 | ПОН 4 – топпен жұмыс жасау арқылы патогистологиялык препараттарды микроскопиялық зерттеу дағдыларын меңгереді. |
5 | ПОН 5 – Өзін-өзі дамытумақсатында үнемі оқуға деген қабілетін көрсетеді, өз бетімен экспериментальды жұмыс істейді, интернеттің ресурстарын қолданады және медициналық журналдарды оқиды; |
6 | ПОН 6 – оқу барысында зерттеу сұрақтары, әдеби көздер, ғылыми жаңалықтар мен компьютерлік технологиялар сапалары мен құндылықтарын қолданады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Эндокардит. Миокардит. Жүрек кемістіктері (туа және жүре пайда болған). Этиологиясы, патогенезі мен патологиялық анатомиясы. Асқынуы мен соңы. Балалардағы ерекшеліктері | АуызшаСұрақ-жауаптест |
2 | Тыныс алудың жедел және созылмалы аурулары. Жедел пневмониялар. Өкпенің бейспецификалық созылмалы аурулары. Этиологиясы, патогенезі мен патологиялық анатомиясы. Асқынуы мен соңы. Балалардағы ерекшеліктері. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
3 | Бүйрек аурулары. Гломерулопатиялар. Тубулопатиялар. Бүйрек тас аурулары. Бүйрек жеткіліксіздігі. Этиологиясы, патогенезы, патологиялық анатомиясы. Балалардағы ерекшеліктері. | АуызшаСөздікСұрақ-жауаптест |
4 | Атеросклероз. Артериальды гипертония. Этиологиясы, патогенезі. Клиника-морфологиялық нысандары, морфогенез кезеңдері, патологиялық анатомиясы. Артериальды гипертония кезіндегі висцеральды патология. Асқынулары, соңы. Өлім себептері. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
5 | Асқазан-ішек жолының аурулары. Этиологиясы, патогенезы, патологиялық анатомиясы. Балалардағы ерекшеліктері. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
6 | Бауыр, өт қабы мен ұйқы безінің аурулары. Этиологиясы, патогенезы, патологиялық анатомиясы. Балалардағы ерекшеліктері. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
7 | Жүректің ишемиялық ауруы. Миокард инфарктісі. Клиника-морфологиялық нысандары, морфогенез кезеңдері, патологиялық анатомиясы. Кардиосклероз. Кардиомиопатиялар. Патологиялық анатомиясы. Ми тамырларының аурулары. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
8 | Сүйек-бұлшықет жүйесінің аурулары. Паратиреоидтық остеодистрофия. Остеомиелит. Остеопетроз. Остеоартроз. Остеомиелит. Остеосаркома. Бұлшықеттің өршімелі дистрофиясы. Миастения. Этиологиясы, патогенезі, патологиялық анатомиясы. Балалардағы ерекшеліктері. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
9 | Ішкі секрециялық бездердің аурулары. Гипофиз. Бүйрек үсті безі. Қалқанша без. Жемсау. Тиероидиттер. Қалқанша маңы беі. Ұйқы безі. Қантты диабет. Жемсаулар. Этиологиясы, патогенезі, патологиялық анатомиясы. Балалардағы ерекшеліктері. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
10 | Қан жүйесінің аурулары. Анемиялар. Тромбопения және тромбоцитопатиялар. Морфологиялық көріністері. Жасқа байланысты ерекшеліктер. Лейкоздар. Лимфомалар. Жіктелуі, патоморфологиясы. Балалардағы ерекшеліктері. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
11 | Орталық жүйке жүйесінің аурулары. Альцгеймер аурулы. Шашыранды склероз. Энцефалиттер. Менингиттер. Этиологиясы, патогенезі, патологиялық анатомиясы. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
12 | Дәнекер тіннің жүйелік аурулары. Ревматизм. Ревматоидтық артрит. Жүйелік қызыл ноқта. Жүйелік склеродермия. Этиологиясы, патогенезі. Патологиялық анатомиясы. Асқынулары. Балалардағы ерекшеліктері. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
13 | Инфекциялық аурулар. Вирустық аурулар. Жедел респираторлы вирусты инфекциялар. Балалардағы ерекшеліктері. Бактериялар қоздыратын аурулар. Этиологиясы, патогенезі, патологиялық анатомиясы. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
14 | Балалық шақ аурулары. Пренатальдық патология. Перинатальдық патология. Этиологиясы, патогенезі, патологиялық анатомиясы. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
15 | Жыныстық мүшелер мен сүт безінің дисгормондық және қабынулық аурулары. Этиологиясы, патогенезы, патологиялық анатомиясы | АуызшаСұрақ-жауаптест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|