Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MSHT 4258 | Музыкалық шығармаларды талдау | төртінші курс | 5 | 150 | - | 3 | - |
Пән білім алушыларға музыкалық шығарманың құрылымын, олардың тарихымен дамуын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Музыкалық форманы қабылдаудың құрылымы мен принциптерін білу кәсіби педагогикалық, ағартушылық, зерттеу және музыкалық қызмет үшін негіз болып табылады. Пәнді оқу барысында алған білім мен дағдылар ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыстың, әртүрлі формалары үшін қажетті кезең болып табылады.
-
-
Шығармашылық, тәжірибелік
1 | Kәсіби қызметінде музыкалық ұғымдар мен терминологияны қолдана отырып, дәстүрлі музыкалық өнер, музыкалық педагогикалық ғылым саласындағы арнайы әдебиеттермен жұмыс жасайды (ОН7); |
2 | Oрындаушылық интерпретацияның, ұлттық мектептердің, орындаушылық стильдердің ерекшеліктерін талдау және бағалау әдістемесін қолдана отырып, музыкалық шығарманың жеке көркемдік шеберлігімен орындайды (ОН 8); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Музыкалық құрылым туралы: цезура, мотив, субмотив, мелодия, тема, қайталау, дамыту, қорыту. | Шығармашылық |
2 | Период және сөйлем. Периодтың гармониясы: біртональдік немесе модуляциялық период. Шығармаларды талдау. | Шығармашылық |
3 | Периодтағы реприза, кіріспе және кода. Шығармаларды талдау. | Шығармашылық |
4 | Қарапайым екі бөлімді құрылым. Бірінші бөлімі, екінші бөлімінің құрылымы. Шығармаларды талдау. | Шығармашылық |
5 | Қарапайым үш бөлімді форма, оның түрлері мен ерекшеліктері. Экспозиция – ортаңғы бөлім- реприза. | Шығармашылық |
6 | Вариация туралы түсінік. Қатаң вариацияның темасы мен өңдеу тәсілдері. | Шығармашылық |
7 | Еркін вариация: орнаментальдік, жанрлық, т.б. Муз шығармаларды талдау | Шығармашылық |
8 | Түрлі музыкалық формадағы жанрлар: марш, би, ән. Вокалдық формалар: ән, ария, ариозо, речитатив, каватина. Муз шығармаларды талдау | Шығармашылық |
9 | Рондо, оның құрылымдық ерекшеліктері. Талдау. | Шығармашылық |
10 | Рондоның негізгі темасы мен эпизодтарының құрылымы. Музыкалық шығармаларды талдау. | Шығармашылық |
11 | Сонаталық құрылым. Ескі және жаңа сонаталық форма. Экспозиция, оның құрылымы. | Шығармашылық |
12 | Соната. Негізгі, байланыстырушы, қосалқы және қорытынды партиялар. | Шығармашылық |
13 | Өңдеу (разработка). Оның құрылымы мен музыкалық теманы дамыту принциптері. | Шығармашылық |
14 | Реприза, оның толық немесе толық емес түрлері | Шығармашылық |
15 | Синтетикалық формалар: опера, кантата, оратория, симфония. Қорытынды. | Шығармашылық |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Способин И. Музыкальная форма. – Москва, 2016. | |
2 | Мазель А. Строение музыкальных произведений. - Москва, 2014. | |
3 | Скребков А. Учебник полифонии. Учебник для вузов. – Москва, 2018. – 534 с. | |
4 | Музыкальная форма. – Москва, 2014. – 148 с. |