Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MMPI 3330 | Педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері орыс тілі мен әдебиеті бойынша | Үшінші курс | 5 | 150 | 0 | 6 | 0 |
орыс тілін оқытуды оңтайландыруға және оқу процесін тиімді ұйымдастыруда шеберлікті арттыруға ықпал ететін инновациялық жолдар мен құралдарды іздеу мәселелері, оқытудың заманауи әдістемесі мен педагогикалық технологияларды талдау дағдылары, Білім алушының тұтас білім беру үдерісіндегі субъективті ұстанымы және ынтымақтастық, бастама көтеру және білім беру қызметін ұйымдастыруға жауапкершілікті өз мойнына алу қабілеті туралы білімді қалыптастыру.
жоқ
жоқ
ауызша (әңгіме, пікірталас), топтық жұмыс, проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе), презентация, іскерлік ойындар, тест. .
1 | білім беру саласындағы мониторингтік зерттеулердің әдістері мен процестерін пайдалана отырып мониторингтік зерттеулерді дербес жоспарлай және іске асыра алады; |
2 | білім алушылардың пәндік және тілдік құзыреттіліктерін педагогикалық диагностикалауды жүзеге асыра алады; |
3 | орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында білім алушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін білім беру ортасын, білім беру практикасын зерттеу принциптері мен әдістері арқылы қолдануға қабілетті |
4 | кәсіби қызмет түрлері, олардың функциялары мен міндеттері туралы ақпаратқа ие, кәсіби дағдылары мен дағдыларына, ұйымдастырушылық дағдыларына ие; |
5 | әдістемелік сауаттылығын рефлексиялау негізінде әдістемелік Портфолионы қорғау нәтижелерін түсіндіреді; |
6 | ол әртүрлі типтегі ғылыми дизайнды жүзеге асыра алады, кәсіби позицияның рөлін анықтай алады; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | 'Педагогикалық ғылымның әдіснамасы', 'Педагогикалық зерттеу' және 'педагог-зерттеуші'ұғымдары.м | Сұрақ-жауап |
2 | Педагогикалық зерттеу. Педагогикалық зерттеудің негізгі әдіснамалық принциптері. | Ауызша |
3 | Педагогикалық зерттеу кезеңдері. | Ауызша |
4 | Педагогикалық зерттеу процесінің кезеңдері. | презентация |
5 | Педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдістемесі туралы жалпы түсінік. | Сұрақ-жауап |
6 | Педагогикалық эксперимент. | Ауызша |
7 | Педагогикалық бақылау. | Жазбаша |
8 | Диагностикалық әңгіме | презентация |
9 | Сауалнама. Рейтинг. | Сұрақ-жауап |
10 | Социометриялық сауалнама. | мақала |
11 | Модельдеу әдісі. | презентация |
12 | Сипаттамалардың Тәуелсіздік әдісі. | Жазбаша |
13 | Педагогикадағы тестілеу әдісі. | презентация |
14 | Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау. | мақала |
15 | Документация педагогического исследования. | Ауызша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Педагогикалық зерттеу әдістемесі. Оқулық. Л. Д. Старикова. М. Юрайт. 2023 | |
2 | Еркібаева г. г. Орыс тілі мен әдебиеті бойынша педагогикалық зерттеу әдістемесі мен әдістері Түркістан гагатрэйд оқу құралы, 2020-106 б. | |
3 | Еркібаева г. г. Орыс тілі мен әдебиеті бойынша педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен кемшіліктері Түркістан оқу-әдістемелік құралы: Ги |