Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MK 1236 | Мамандыққа кіріспе | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 1 | 4 |
Пән білім алушыларды болашақ педагогикалық іс-әрекетке, кәсіптің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге, кәсіби-педагогикалық бағыттылықты қалыптастыруға үйретеді. Пәнді оқу барысында білім алушыларда педагогтардың кәсіби мәдениетінің негізі педагогикалық қарым-қатынас мәні, жүйесі, стилі қалыптасып, кәсіби тұрғыда өзін-өзі жетілдіреді және әскери дайындық пәнінің оқу-әдістемелік материалдарын өз бетінше дайындау машығы қалыптасады.
Оқу тәжірибе
-
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, дамыта оқыту әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | - оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың тиісті әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолданады және сабақ өткізеді (ОН9); |
2 | - ғылыми- педагогикалық зерттеулерді жинақтау, өңдеу, талдаудың заманауи тәсілдерін меңгере отырып, зерттеу жұмыстарын қорытындылайды (ОН12); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Болашақ мұғалімнің қалыптасуы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
2 | Жоғары оқу орындары жұмыстарының құрылымы мен мазмұны | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
3 | Жеке адамның қалыптасуында өзін-өзі тәрбиелеудің рөлі | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
4 | Оқу еңбегі мәдениетінің ұғымы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
5 | Есте сақтауды дамыту техникасы. Емтихан сессиясы кезіндегі оқу еңбегі. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
6 | Педагогикалық қарым-қатынас мәні | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
7 | Педагогикалық қарым-қатынас стилі | АуызшаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
8 | Педагогикалық практиканың міндеттері | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
9 | Педагогикалық практика мазмұнының ерекшеліктері | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
10 | Мұғалім және қазіргі оқушылар. Төменгі сынып оқушылары. Жасөспірімдер. Жоғары сынып оқушылары. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
11 | Адамгершілік мұрат және өзін-өзі тәрбиелеудің келешегі | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
12 | Педагогикалық қарым-қатынас жүйесі | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
13 | Педагогикалық міндеттерді шешудегі мұғалім творчествосы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
14 | Тәрбие мақсаттары, бағыттары мен міндеттері. Балалардың белсенділігі мен өзінше әрекетін дамыту | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
15 | Творчествоны үйрену Педагогикалық тәжірибені үйрену | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|