| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| MK 1236 | Мамандыққа кіріспе | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 1 | 4 |
Пән білім алушыларды болашақ педагогикалық іс-әрекетке, кәсіптің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге, кәсіби-педагогикалық бағыттылықты қалыптастыруға үйретеді. Пәнді оқу барысында білім алушыларда педагогтардың кәсіби мәдениетінің негізі педагогикалық қарым-қатынас мәні, жүйесі, стилі қалыптасып, кәсіби тұрғыда өзін-өзі жетілдіреді және әскери дайындық пәнінің оқу-әдістемелік материалдарын өз бетінше дайындау машығы қалыптасады.
Оқу тәжірибе
-
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, дамыта оқыту әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
| 1 | - оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың тиісті әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолданады және сабақ өткізеді (ОН9); |
| 2 | - ғылыми- педагогикалық зерттеулерді жинақтау, өңдеу, талдаудың заманауи тәсілдерін меңгере отырып, зерттеу жұмыстарын қорытындылайды (ОН12); |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Болашақ мұғалімнің қалыптасуы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 2 | Жоғары оқу орындары жұмыстарының құрылымы мен мазмұны | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 3 | Жеке адамның қалыптасуында өзін-өзі тәрбиелеудің рөлі | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 4 | Оқу еңбегі мәдениетінің ұғымы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 5 | Есте сақтауды дамыту техникасы. Емтихан сессиясы кезіндегі оқу еңбегі. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 6 | Педагогикалық қарым-қатынас мәні | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 7 | Педагогикалық қарым-қатынас стилі | АуызшаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 8 | Педагогикалық практиканың міндеттері | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 9 | Педагогикалық практика мазмұнының ерекшеліктері | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 10 | Мұғалім және қазіргі оқушылар. Төменгі сынып оқушылары. Жасөспірімдер. Жоғары сынып оқушылары. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 11 | Адамгершілік мұрат және өзін-өзі тәрбиелеудің келешегі | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 12 | Педагогикалық қарым-қатынас жүйесі | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 13 | Педагогикалық міндеттерді шешудегі мұғалім творчествосы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 14 | Тәрбие мақсаттары, бағыттары мен міндеттері. Балалардың белсенділігі мен өзінше әрекетін дамыту | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 15 | Творчествоны үйрену Педагогикалық тәжірибені үйрену | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
|---|