Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kur 2293 | Құрантану | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | - |
Пән студенттердің Құрантану саласына қатысты білімдерін қалыптастырады. Курстың міндеттері: Құран ғылымдарының дамуының тарихи аспектісін айқындау; оның мазмұндық, тілдік және стилистикасы туралы білімді қалыптастыру; Құранның түсуі, жинақталуы және тәпсірлеу тарихын зерделеу; Құран ғылымдарының ғылыми әдістері туралы білімді ширату. Курста студенттер тарихи кезеңдерде Құран мәтінінің жазылу және аударылу тарихын саралай білу дағдысын көрсетеді. Курста салыстыру және герменевтикалық тәсілдер қолданылады.
-
-
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
1 | ПОН 1- Тажуидті үйренудің маңызы және ондағы негізгі ұғымдарды үйренеді; |
2 | ПОН 2- Әріптер, махраждар, араб дыбыстарының дыбысталу ерекшеліктерін меңгеріп Құран оқуды үйренеді; |
3 | ПОН 3- Арап әріптерін оқу мен жазу тәсілдерін меңгереді; |
4 | ПОН 4- Тажуид қағидалары туралы түсініктер қалыптастырып білімдерін дамытады; |
5 | ПОН 5- Құран оқу әдіс-тәсілдері, қырағаттың түрлері туралы мағлұмат беріліп қырағатпен оқу дағдысын қалыптастырады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе, пәннің мақсаты мен міндеттері және тақырыбы | |
2 | Тажуидті үйренудің маңызы және ондағы негізгі ұғымдар. Араб әріптерінің жазылу үлгілері | |
3 | Араб әріптерінің сөз басы, сөз ортасы, сөз соңы және жеке дарадағы жазылу ерекшеліктері | |
4 | Араб әріптеріндегі дауысты және дауыссыз дыбыстар. Жуан дыбысты (истила) және жіңішке дыбысты (истифала) әріптер | |
5 | Әріптер, махраждар және сипаттар. Араб дыбыстарының дыбысталу ерекшеліктері. Харакалар, Мад, Сукун. Шадда. Тануин | |
6 | Шамсия және қамария әріптері, Сукун түрлері: сукун лазым, сукун арыз | |
7 | Сукунды нун және тануиннің үкімдері: изхар, идғам, ихфа және иқлаб | |
8 | Мәд әріптері (Созылатын әріптер), Әлиф Ләм (ﻞا) жұрнағының оқылуы. Мұқатта әріптер (хуруф-мұқата) | |
9 | Мәд және мәд түрлері. Ғунналы идғам мислайн. Ихфа шафауия. Изхар шафауия. Сабабы мадд | |
10 | Мад табиғи, мадд муттасыл, мад мунфасыл, мад лазым, мад арыз, мад лин лазым, мад лин арыз | |
11 | Жекелік әріптер ережесі, Лафзатуллаһ. «Ра» (ر) әріпінің оқу ережесі. Тафхим. Тарқиқ. Әріптердің шығатын орны | |
12 | Идғамдар. Идғам. Идғам мислайн. Идғам мутажанисайн. Идғам мутақарибайн | |
13 | Уақф. Сакта. Тағауиз бен тасмия. Тилаует сәждесі | |
14 | Қысқа сүрелерді қырағатпен оқу | |
15 | Құран мәтіндерінен оқу |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Нурматов Ж., Құрантану, оқу құралы, Түркістан 2020 | |
2 | 2. Бағашаров. Қ.С., Исламдық дереккөздерді интерпретациялау әдістері, оқу құралы, Алматы 2020 | |
3 | 3. Чалышкан. Й.. Құран Кәрімді көркем оқу қағидалары. Әдістемелік нұсқау, 2016 | |
4 | 4. Жамашев А.Ш., Құран ілімдері бойынша библиографиялық анықтамалық, Алматы 2020 |