Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GZZhZhT 5307 | Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу тәсілдері | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Әлемнің қазіргі ғылыми бейнесіндегі өзінің зерттеу бағытын анықтау бойынша магистранттың білімі мен іскерлігін қалыптастыру, ғылымның заманауи әдістерін пайдалана отырып өз бетінше ғылыми-зерттеу жүргізуге дағдыландыру; зерттеудің эмпирикалық және теориялық деңгейінің әдістерін қарастыра отырып, зерттеудің мақсаты, функциялары, деңгейлері, түрлері туралы білімдерін жүйелеу. Ғылыми әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, белгілі бір обьект жөнінде жаңа білім қалыптастыруымен аяқталатын жүйелі және арнайы мақсатқа көзделген обьектілермен танысу, оның негізінде адам әрекетінің ең қиын түрі - ғалымның таным қызметін қарастырады.
Ғылыми семинар, Ғылыми журналдарда/ ғылыми-педагогикалық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
Зерттеулердің қолданбалы әдістері, Академиялық ғылыми жазба
Топпен жұмыс, миға шабуыл, постер қорғау, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі
1 | Ғылыми экспериментті ұйымдастыру физикада алатын орны, теориямен эксперименттің өзара байланысы туралы білімдерін дамытады |
2 | Ғылыми зерттеулерді ана тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша жүргізеді |
3 | Ғылыми зерттеулерді жобалайды, жүргізеді, өңдейді және талдайды |
4 | Ғылыми экспериментті жоспарлауға, экспериментті орындауға қажетті құрал жабдықтарды таңдауға, эксперименттік тапсырманы орындауға, математикалық әдістерді қолданып теориялық есептерді түрлендіріп шешеді |
5 | Ғылыми және әдістемелік әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді және ғылыми жарияланымдар жасайды |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | 1. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға кіріспе. Ғылыми зерттеудің ерекшеліктері | Жазбашапрезентация |
2 | 2. Ғылыми-зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздері | Жазбашапрезентация |
3 | 3. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамалық ұстанымдары | Жазбашапрезентация |
4 | 4. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау | Жазбашапрезентация |
5 | 5-6. Физикадан білім беру саласындағы зерттеулердің бағыты. Педагогикалық зерттеулерді категорияларға бөлу | Жазбашапрезентация |
6 | 7. Физикадан ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми аппараты. Физиканың арнайы салалары бойынша зерттеудің мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтижелер. | Жазбашапрезентация |
7 | 8. Физика білім беру саласындағы ғылыми-зерттеулердің практикалық маңыздылығы. | Жазбашапрезентация |
8 | 10. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын іске асырудың баламалы тәсілдерін айқындау. | Жазбашапрезентация |
9 | 11. Физика саласындағы зерттеу жұмыстарының нәтижелерін бағалау және олардың экономикалық тиімділігін айқындау. | Жазбашапрезентация |
10 | 12. Білім беру саласында ғылыми-зерттеу экспериментін ұйымдастыру, оның түрлері және жүргізілу кезеңдерін айқындау. | Жазбашапрезентация |
11 | 9. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми болжамына, шешу мәселелеріне байланысты әдістерді таңдау. | Жазбашапрезентация |
12 | 13. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін орта және жоғары оқу орындарында қолданысқа енгізу мүмкіндіктері. | Жазбашапрезентация |
13 | 14. Ғылыми зерттеу нәтижелерін жинақтау, эксперимент қорытындыларына талдау және ұсыныстар жасау. | Жазбашапрезентация |
14 | 15. Ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерциаландыру бағыттары. | Жазбашапрезентация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Г.Ә. Сайнова, М.С. Жүнісов, А.Ж. Ақбасова. Ғылыми зерттеу жұмыстары мен оларды жобалаудың негіздері.Оқу құралы. –Алматы: Нұрлы әлем, 2020. -144 б. | |
2 | 2. Жылқыбай Г. Қ. Ғылыми зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру. Оқу құралы. 2019. - 109 с. | |
3 | 3. О Лири Зина. Зерттеу жобасын жүргізу: негізгі нұсқаулық. -Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры, 2020. -472 б. | |
4 | 4. И.Э.Сулейменов, О.А.Габриелян, В.В.Буряк, Н.В.Сафонова и др. Организация и планирование научных исследований: Учеб. пособие для обучающихся в магистратуре. - Алматы : Қазақ ун-ті, 2018. - 336 с. | |
5 | 5. Ергожин, Е. Е. Основные результаты научных исследований по научно-технической программе и 14 проектам в рамках программно-целевого и грантового финансирования за 2015-2017 годы. - Алматы, 2017. - 452 с. | |
6 | 6. А. Нұғысова Ғылыми педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру, оқу әдістемелік құрал. - Алматы: ССК, 2021.- 140 бет. | |
7 | 7. Мынбаева, А. К. Организация и планирование научных исследований (в области педагогики и образования): Учебное пособие для магистратуры. - Алматы: Қазақ ун-ті, 2017. - 300 с. |