Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EE 5314 | Экологиялық эпидемиология | Бірінші курс | 5 | 150 | 3 | 0 | 0 |
Пән қоршаған ортаның табиғи, антропогендік, техногендік және әлеуметтік факторлардың халық денсаулығына әсерін зерттейді. Курс барысында магистрант ауру туралы статистикалық есеп беруді және бүкіл халықтың немесе жеке адамдар тобының денсаулығы мен қоршаған ортаның физикалық, химиялық, биологиялық әсерлері арасындағы байланысты дұрыс орнатуды үйренеді. Оқу процесінде жалпы эпидемиологияда, айғақты медицина саласында қолданылатын эпидемиологиялық зерттеу әдістерін қолданылады.
жоқ
жоқ
– бірлескен жұмыстар (жұптық, топтық, бүкіл аудиторияның),
– жеке және бірлескен зерттеу жұмыстары,
– рөлдік және іскерлік ойындар,
– пікірталастар,
– ақпараттың әртүрлі көздерімен жұмыс жасау (кітап, лекция, интернет, құжаттар, мұражай, т.б.),
– шығармашылық жұмыстар,
– кейс-стади,
– презентациялар,
– компьютерлік оқыту бағдарламалары,
– тренингтер,
– интервью,
– сауалнама, т.б.
1 | Жалпы халық пен халық топтарының әлеуметтік - экономикалық ортасы мен денсаулығы арасындағы қатынастарда эпидемиологиялық және статистикалық құжаттаманы ұйымдастырады; |
2 | Қоршаған ортадағы пайда болған эпидемиялық процестің даму механизмін талқылайды; |
3 | Халық арасындағы инфекциялық ауру сырқаулықты бақылау, аурухана ішілік және карантиндік инфекцияларды бақылау қағидаларын қолданады; |
4 | Клиникалық эпидемиологияны биостатистика және дәлелді медицинамен байланыстырып қолданады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Экологиялық эпидемиологияның ғылым ретінде даму тарихы. | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
2 | Проблеманың негізгі бағыттары мен экологиялық эпидемиологиядағы халық денсаулығының көрсеткіштері. | Ауызшапрезентация |
3 | Эпидемиологиялық зерттеулер жүргізу әдістері. | презентацияСұрақ-жауап |
4 | Зерттеудің артықшылықтары мен кемшіліктері - араласатын факторлар | Ауызша және жазбашапрезентация |
5 | Халық денсаулығы үшін қоршаған ауаның, үй ішіндегі ауаның, судың, топырақтың және тамақ өнімдерінің сапасын бағалау. | АуызшаСұрақ-жауап |
6 | Қоршаған ортаны ластайтын химиялық заттар және олардың адам денсаулығына әсері. | АуызшаСұрақ-жауап |
7 | Экологиялық эпидемиологияның пәні мен міндеттері.Экологиялық эпидемиология негіздері мен тәуекелдерді бағалау. | презентацияСұрақ-жауап |
8 | Қолайсыз физикалық факторлар және олардың халықтың денсаулығына әсері. | Ауызша және жазбашапрезентация |
9 | Климаттың өзгеруі және халықтың ықтимал салдары.Адамдардағы қатерлі ісіктер, себептері мен салдары. | Ауызша және жазбашапрезентация |
10 | Халықтың репродуктивті денсаулығы.Дүние жүзіндегі деморафиялық жағдай.Балалар денсаулығы.Бала ағзасына әсер ететін жағымсыз факторлар. | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
11 | Эпидемиология, ауруханаішілік инфекциялардың алдын алу (ауруханаішілік инфекциялар), ауруханаішілік инфекциялардың стандарттары мен алгоритмдері | АуызшаСұрақ-жауап |
12 | Халық денсаулығына қоршаған ортаның химиялық факторларының әсер ету қаупін бағалау. | АуызшаСұрақ-жауап |
13 | Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етудің құқықтық негіздері. | АуызшаСұрақ-жауап |
14 | «Санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету туралы» Қазақстан Республикасының Заңы. Заң «Мемлекеттік бағдарламалар + қамтамасыз ету SEBN ». | АуызшаСұрақ-жауап |
15 | Ерекше қауіпті карантиндік инфекциялар. Ковид-19 пандемиясының экономикалық және эпидемиологиялық ерекшеліктері. | АуызшаСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|