| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| DSh 1(2)110 | Дене шынықтыру | Бірінші курс | 2 | 60 | - | 1 | 2 | 
Білімгерлердің кәсіби еңбекке қабілеттілігін арттыру, дене шынықтыру және спортпен айналыстыру арқылы ағзаның қолайсыз факторларының әсеріне кедергісін арттыра отырып, денсаулығын нығайту және психикалық тұрақтылықты, қайсарлық пен қажырлықты қалыптастыру болып табылады.
-
-
Топпен жұмыс, дамыта оқыту, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, денені қыздыру, жүру түріндегі жаттығулар, жүгіру түріндегі жаттығулар, бір орында жасалатын жаттығулар. Денені қалыпқа келтіру.
| 1 | -Кәсіби қызметінде қоғамның рухани құндылықтарын және экономикалық, экологиялық, құқықтың сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтайды (ОН4). | 
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | ( Баскетбол) Допты алып жүруді қалыптастыру | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 2 | Баскебол ойынындағы екі жақты ойын әдістерін қалыптастыру | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 3 | (Волейбол) Волейболшының ойындағы тұрысы мен қозғалысы, допты төменгі, және жоғарғы әдіспен ойынға қосуды қалыптастыру | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 4 | Допты айып алаңынан лақтыру және допты кеудесінен екі қолмен, иығынан бір қолмен беруді қалыптастыру | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 5 | Допты қарама-қарсы бір-біріне жоғарғы және төменгі әдіспен беруді қалыптастыру | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 6 | Бағытталған допты төменгі және жоғарғы әдіспен қабылдап 2,3,4 аймақтарға беру мен шабуылға тосқауыл қою әдістерін қалыптастыру (біртіндеп және жұптап) | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 7 | (Ептілік) Еденнен кеудені уақытқа көтеруді дамыту (ұлдар), Шалқалап жатып еденнен денені уақытқа көтеруді дамыту (қыздар) | презентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 8 | Волейбол ойынындағы екі жақты ойын әдістерін қалыптастыру | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 9 | (Футбол) Футболшының қозғалысы, допты алып жүру мен тебуді және допты бұрыштама мен қапталдан ойынға қосуды қалыптастыру | АуызшаСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 10 | Допты қабылдау мен тартып алудың әдіс-тәсілдері мен қақпашының әдіс-тәсілдерін қалыптастыру | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 11 | Футбол ойынындағы екі жақты ойын әдістерін қалыптастыру | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 12 | (Жеңіл атлетика)100 метрге жүгірудің жалпы және арнайы әдіс-тәсілдерін қалыптастыру | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 13 | Бір орыннан ұзындыққа секіруді қалыптастыру | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 14 | Граната лақтыру ұл 750 гр, қыз 500 гр | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| 15 | Фитнес | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық | 
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | 
|---|