1 | Дауыс қою пәннің мақсаты, міндеттері.Ауызды ашу жолдары. Дауысты қалыптастыру негіздері. Ән салғанда дене тұлғасын дұрыс, еркін ұстау ережелері. Төменгі қабырға диафрагмалық тыныс алу түрін меңгеру, дыбыс тірегі. Диапазон және тембрлік дауысты анықтау. | Шығармашылық |
2 | 2 дыбыстан тұратын жаттығулар жасау. Дауыс аппаратының жұмысы. Тамақтың тұрақты қалпы, көмей, артикуляция, айқын дикция. Репертуар таңдау. | Шығармашылық |
3 | Демді үнемдеп шығару. Дауысты жоғары таңдай арқылы шығару. Әншілік тынысты ұйымдастыру. Ерлер және әйелдер дауысына арнайы жаттығулар. | Шығармашылық |
4 | 3-4 дыбыстан тұратын жаттығулар. Дауыс диапазонын кеңейту жұмыстары. Тембрді анықтау. Резонаторлар туралы түсінік, дауысты бірыңғайлық регистрлік қалпына келтіру. | Шығармашылық |
5 | Әндердің көркемдік тәсілдері: легато, стаккато, кантиленна. Музыканың дикция мен орфоэпияға әсері. Тональносты анықтау. | Шығармашылық |
6 | Әншілік тыныс, оның құрамдары, бөліктері, дем алу, дем шығару, дыбыстың тірегі. Әннің модуляциясымен жұмыс жасау. | Шығармашылық |
7 | Еріннің қозғалысы арқылы дауыс өзгерістерін реттеу. Берілген бағдарламаны жаттау, дайындау. Вокализдер, әндер, халық әндер. | Шығармашылық |
8 | Ән орындаудың-техникалық дағдыларын қалыптастыру жұмыстары, артикуляция, дыбыстың таза нысаны | Шығармашылық |
9 | Дауыстың шарықтау, кеңейту жұмыстары. Дауыс бояуларын анықтау. Орындалатын шығармадағы сөз тіркестері мен буындардың таза және дұрыс айтылуын қалыптастыру. | Шығармашылық |
10 | Вокалдық көркемдік тәсілдері: легато, стаккато, кантилена, дыбыстың регистрлік бірыңғайлығы. Шығармалардың музыкалық-поэтикалық мазмұнын ашу, дауысты, дауыссыз дыбыстардың әдеби көркемдік бірыңғай айтылуы. | Шығармашылық |
11 | Ән орындау дағдыларын жетілдіру. Әннің метроритмикалық ерекшелігіне сай ырғақ өлшемі.. | Шығармашылық |
12 | Күрделі халық әндерді меңгеру. Дауыс көркемділігі мен әсемділігі. Мелизмдер. Дауыс көркемдігі мен түрлі динамикалық тәсілдер. | Шығармашылық |
13 | Әндерге, шығармаларға, музыкалық теориялық талдау жасау, шығармалардың формасы, стилін, бағытын анықтау. | Шығармашылық |
14 | Көркемдік-орындаушылық шеберлігін шыңдау жұмыстары. Динамикалық тәсілдері, нюанстарды қолдану. Көркемдік ойлау қабілеттерін дамыту. | Шығармашылық |
15 | Әннің музыкалық-эпоэтикалық мазмұнын, мәнін ашу. | Шығармашылық |